welke cycluslengte van je van uit gegaan? zie in je onderschrift dat je hier een daar een paar uitschieters hebt? hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, en natuurlijk t liefst een posi test!
ben je nog aan t ontpillen of heb je onregelmatige cyclus??? of iets in die richting? zou je nod dan misschien nog in de toekomst kunnen liggen? 2v5 schijnen inderdaad veel gevoeliger te zijn dan cb. succes!
Hier een foto van de test. Heb hem wel bewerkt. Nu zie ik wel duidelijker een streepje, maar krijg het niet op de foto. Bij deze foto zie je hem ook wel, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht. Net weer bruine afscheiding bij afvegen .. Weet het ook niet hoor. Spannend blijft het in ieder geval. Straks weer even wat testen bijhalen enh morgen kijken of de streep duidelijker wordt ... Zien jullie iets????
@marjolein, ik denk inderdaad een heeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien, maar kan niet beoordelen of ie positief is of niet. zou over 2 dagen weer opnieuw testen als ik jou was in de hoop dat ie dan inderdaad donkerder is
Ik zie hem wel, ik zou alleen als je nu voor vrijdag niet ongi word vrijdagochtend pas testen. Dan heb je nog een paar dagen dat je hCG verdubbelt, anders krijg je weer zo'n tuurtest.
ik zie hem ook lichtjes @babyfotograaf, succes in de volgende ronde, knuffel @de rest, niet bijgelezen sorry, ben te druk hier, nog steeds aan het wachten zoals gewoonlijk, vrijdag maar weer testen
Nee eigenlijk niet cyclus is erg regelmaqtig heb het net nog eens na gekeken maar overal 30 dagen tot nu toe dan , ik wacht nog maar tot het weekend hopelijk krijg ik dan wel duidelijkheid .normaal heb ik ook de dag voor dramadag een hoofd om u tegen te zeggen en een humeur om op te schieten maar beiden zijn ver te zoeken . raar eigenlijk dat die van de kruidvat beter zijn dan cb. thanks
wij gaan even lekker naar buiten meiden, genieten van het (droge!) weer en gelijk gedachten verzetten, die onzekerheid duurt lang pffff
Ik wil vrijdag weer testen ja ... maar nu veel bruine afscheiding, echt meer dan van de week. Ik hoop echt zoooo dat het niet gaat doorzetten Ben echt heel bang daarvoor!! Hopelijk een late innesteling. Het is gelukkig nog steeds bruin (wel donker) en niet felrood .... en misselijk, maar dat kan ook van de zenuwen zijn ... Waren er meer testers vandaag??
ja duurt nu wel al lang he bij jou...terwijl ik ook in je onderschrift zie dat je best regelmatig bent!....tja afachten maar ga voor je duimen!! dat je maar een mooi knaltest mag komen laten zien!
als je t al een paar dagen hebt zou dit best eens je menstruatie kunnen zijn... watvoor AC heb je gehad en hoelang ben je er al vanaf? (sorry als dit al eerder gevraagd is...)
@ orchideetje, Zeg dat wel. Wachten duurt echt lang. Ik ben blij dat mij. Cyclus regelmatig is. Ik word steeds ongeduldiger. Ben vandaag al te vaak naar de toilet geweest. In vergelijking met alle andere keren vind ik het erg rustig. Normaal 1 1/2 dag van te voren beginnen de krampjes al en op de dag van de ongi zijn ze pijnlijk. Nu eigenlijk bijna to geen krampjes gehad. Mijn borsten voel ik zo nu en dan. Morgen zullen we zien of we ongi worden....
klopt bij de vmk, 2x posi en dag 38 alsnog ongi, zal nu weer zo zijn gok ik, na de licht posi test van dinsdag heb ik er weinig hoop meer in
Hoi hoi, ik heb de pil gebruikt (yasmin) maar ben daar in maart 2010 al mee gestopt. Paar dagen geleden hele licht bruine afscheiding en toen paar dagen helder/gelig, dus het bruine was weer gestopt. Nu vanmiddag donkerder bruin. Als ik normaal menstrueer is het eigenlijk nooit bruin. Vanmorgen wel licht positief getest. Komt er eigenlijk ook Hcg hormoon vrij als je niet bevrucht bent en ongesteld word?
Ik ben uitgegaan van 35 dagen (gemiddelde). En moest ik uitgaan van mijn langste cyclus, zou vandaag mijn NOD moeten zijn. Maar steeds geen duidelijkheid.
je bent wel regelmatig al altijd even "hevig"?? bij mij komt er ook bruin bij kijken hoor, ik heb nu 1e dag van ongi bruin verlies, daarna wordt t pas rood en echt nieuw bloed zeg maar, en dan de laatste dag(en) weer bruinig.... en volgens mij is niet mogelijk dat er hcg vrijkomt als je niet zwanger bent, dit wordt namelijk afgegeven wanneer het bevruchte eitje ingenesteld is.....(maar als ik het fout heb mag iemand me gerust corrigeren ) probeer anders toch nog even paar dagen af te wachten, en als je ongi dan nog niet is doorgebroken en t bruine is helemaal weg, kan je altijd nog een testje doen... en ja ik weet het, wachten is niet leuk...veel makkelijker gezegd dan gedaan