Wat vervelend is dat he! Hoop voor je dat alles goed komt en je snel een knal test hebt! Zie dat er een hoop cyclussen van slag zijn, om gek van te worden! Vandaag 1 dag overtijd. Normaal een keurige cyclus van 28 dagen. Stiekem geeft dat dan toch een beetje hoop, maar de test was omo wit... Ik wacht nu dus maar gewoon mijn ongi af en hopeljk kunnen wel snel naar de volgende ronde! Slaap lekker meiden!
Hmm ik kan me eindelijk ook hier melden, maar het loopt gelijk in de soep. Ik zou as zaterdag, de 16e mijn NOD moeten hebben, maar ben gisteren toch ongesteld geworden Balen!! Op naar het volgende ei dan maar!
Hè vervelend dames! Hier nog steeds geen ongi. Wilde vanmorgen testen, maar had geen testen meer..... Is misschien maar beter, want zwanger ben ik toch niet. Kom maar op met die ongesteldheid!
Hier is de ongie nog niet door gezet.. maar ook een nega test.. net precies gedaan dus ja kan ook zijn dat ik het vanmorgen moest doen.. ach ja ik zie het wel.. Ga nu eerst genieten van een weekendje weg..
Knuff Orchideetje Hier vanmorgen weer een test ... nog steeds donkerrood, slijmerig bloed. Maar de test lijkt me NET ietsjes donkerder dan gister. Meteen maar de verloskundige gebeld, wilde gewoon weten wat ik nu het beste kon doen. Ze dacht ook aan miskraam, maar toen ik zei dat het ander bloed was dan met menstruatie, kon het weer alle kanten op ... innesteling kon, of bloedvaatje?? Ze hebben voor de zekerheid een echo ingepland op 2 juli. Vanaf dan konden ze pas wat zien. Hopelijk weten we dan meer. Mocht ik echt bloed gaan verliezen kon ik er vanuit gaan dat het een miskraam was. Dus er is nog een beetje hoop, niet veel, maar een beetje Ik heb in ieder geval geen ongesteldheidskrampen dus het voelt ook niet als ongi. We wachten weer gewoon verder ....
@marjoleinArt, he Gatver wat een onzekerheid. Fijn dat je terecht kan, maar pas over twee weken pfff. @orchideetje, klote zrg, knuffel!
Ja dat duurt nog even, maar dan zou ik 5 weken en 3 dagen zwanger zijn, ik geloof dat ze voor die tijd nog niks kunnen zien. Dus weer maar wachten ... Ons kleintje houd de spanning er nog even in!!! Volgens de VK moet ik er proberen niet teveel mee bezig te zijn, maarja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan Ik ga zometeen beneden maar at opruimen, krijg vanavod visite, dus dan maar even wat poetsen Even mijn zinnen verzetten ... Fijn dat iedereen zo meeleeft, geeft me veel kracht om door te gaan Bedankt!!
Ik ga even lekker lang onder een hete douche staan en proberen mijn boek uit te lezen . druk weekend voor de boeg morgen weer eens lekker stadje in met vriendlief vaderdag kado kopen voor schoonpaps eigen paps zit in het buitenland helaas pindakaas pap ,sávonds misschien bbq . En zondag komen de broertjes van mijn vriend logeren tot en met dinsdag ( 4 jr en 6 jr) dus ik kan even mijn gedachten verzetten
Bleh MarjoleinART, wat een vervelende situatie. Maar op 2 juli ben je toch al verder dan 5w3d? Ik ben dan 7w1d, ik heb dan ook een echo. Of krijg je hem toch eerder?
Dag dames, ben weer terug van een geweldig schoolkamp!! Wel helaas gisteren ongi geworden.... dus ik mag op rood! Grts jufaman81