NOD lijst 1 t/m 15 JUNI 2012 Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.439
    372
    83
    in een huis
    Wat vervelend is dat he! Hoop voor je dat alles goed komt en je snel een knal test hebt!

Zie dat er een hoop cyclussen van slag zijn, om gek van te worden!
    Vandaag 1 dag overtijd. Normaal een keurige cyclus van 28 dagen. Stiekem geeft dat dan toch een beetje hoop, maar de test was omo wit... Ik wacht nu dus maar gewoon mijn ongi af en hopeljk kunnen wel snel naar de volgende ronde!

Slaap lekker meiden!

2. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Hmm ik kan me eindelijk ook hier melden, maar het loopt gelijk in de soep. Ik zou as zaterdag, de 16e mijn NOD moeten hebben, maar ben gisteren toch ongesteld geworden :( Balen!! Op naar het volgende ei dan maar!

3. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt, want al die onzekerheid lijkt me vreselijk! Succes meid!

4. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    hallo dames...
    mag ik op rood?

ga naar het andere topic

succes nog even!

doei, doei

5. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hè vervelend dames!
    Hier nog steeds geen ongi. Wilde vanmorgen testen, maar had geen testen meer..... Is misschien maar beter, want zwanger ben ik toch niet. Kom maar op met die ongesteldheid!

6. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    Thanks Orchideetje , hoe gaat ie met jou ?

7. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Hier is de ongie nog niet door gezet.. maar ook een nega test.. net precies gedaan dus ja kan ook zijn dat ik het vanmorgen moest doen..
    ach ja ik zie het wel..
    Ga nu eerst genieten van een weekendje weg..

8. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

vorige test licht posi, nu omowit, cyclus over de zeik :x :(

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @orch :( knuffel voor jou!

10. orchideetje

11. Knuff Orchideetje :(

Hier vanmorgen weer een test ... nog steeds donkerrood, slijmerig bloed. Maar de test lijkt me NET ietsjes donkerder dan gister. Meteen maar de verloskundige gebeld, wilde gewoon weten wat ik nu het beste kon doen. Ze dacht ook aan miskraam, maar toen ik zei dat het ander bloed was dan met menstruatie, kon het weer alle kanten op ... innesteling kon, of bloedvaatje?? Ze hebben voor de zekerheid een echo ingepland op 2 juli. Vanaf dan konden ze pas wat zien. Hopelijk weten we dan meer. Mocht ik echt bloed gaan verliezen kon ik er vanuit gaan dat het een miskraam was. Dus er is nog een beetje hoop, niet veel, maar een beetje :)
    Ik heb in ieder geval geen ongesteldheidskrampen dus het voelt ook niet als ongi. We wachten weer gewoon verder ....

12. orchideetje

wat een onzekerheid marjolein, hopelijk weet je snel meer!

ik ga lekker een filmpje kijken :)

13. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte marjolein.....knuffel voor jullie!

14. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    @marjoleinArt, he Gatver wat een onzekerheid. Fijn dat je terecht kan, maar pas over twee weken pfff.
    @orchideetje, klote zrg, knuffel!

15. Ja dat duurt nog even, maar dan zou ik 5 weken en 3 dagen zwanger zijn, ik geloof dat ze voor die tijd nog niks kunnen zien. Dus weer maar wachten ... :( Ons kleintje houd de spanning er nog even in!!! ;) Volgens de VK moet ik er proberen niet teveel mee bezig te zijn, maarja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan :(
    Ik ga zometeen beneden maar at opruimen, krijg vanavod visite, dus dan maar even wat poetsen ;) Even mijn zinnen verzetten ...

Fijn dat iedereen zo meeleeft, geeft me veel kracht om door te gaan :) Bedankt!!

16. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    hmmmm kunnen we hier een "niet leuk button maken" ?

17. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    Ik ga even lekker lang onder een hete douche staan en proberen mijn boek uit te lezen . druk weekend voor de boeg morgen weer eens lekker stadje in met vriendlief vaderdag kado kopen voor schoonpaps eigen paps zit in het buitenland helaas pindakaas pap :p ,sávonds misschien bbq . En zondag komen de broertjes van mijn vriend logeren tot en met dinsdag ( 4 jr en 6 jr) dus ik kan even mijn gedachten verzetten

18. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Bleh MarjoleinART, wat een vervelende situatie. Maar op 2 juli ben je toch al verder dan 5w3d? Ik ben dan 7w1d, ik heb dan ook een echo.
    Of krijg je hem toch eerder?

19. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Dag dames,

ben weer terug van een geweldig schoolkamp!! Wel helaas gisteren ongi geworden.... dus ik mag op rood!

Grts jufaman81

Deel Deze Pagina