Ik heb nog even gerekend, ben dan 6 weken en 3 dagen. Hihi, foutje Maar het lijkt erop dat het bloeden minder word, maar ik ga nog niet juichen Het is nog te onzerker daarvoor helaas
Hi meiden! Het is wel een gedoe hoor dat zwanger worden! haha soms denk ik wel eens wat ontzettend knap dat mensen ' per ongeluk' zwanger kunnen worden hiet verder nog niets wat er op wijst dat ik ongie ga worden masr net zo min dat ik zwanger ben. raaaaaaaar hoor normaal een heel regelmatige cyclus. meiden die wel ongie zijn geworden, dikke knuf voor jullie. oja dit plaats ik via mn tel en gaat best lastig. ik wacht het weekend nog ff af en maybe dan weer een testje. Fijn weekend meiden! xx
@meis1987 Inderdaad hè. Dat heb ik ook. Ik zei laatst tegen een vriendin die een pil vergeten is en nu 23weken zwanger is, wees blij dat je alle ellende van het zwanger proberen te worden niet hoeft mee te maken. Ik vind het een crime. De laatste paar dagen had ik de concentratie van een pinda, ik was alleen maar met zwanger zijn bezig.
Ja dat sommige mensen zomaar ineens zwanger worden vind ik ook wel heel bijzonder. Vriendin van me ook, die leefde erg ongezond, gebruikte drugs, rookte veel, had overgewicht. En ja toen was ze ook ineens zwanger. Niet gepland. Het was wel heel welkom en heeft haar leven ook gebeterd hoor. Kind kwam op het juiste moment, want daardoor is ze nu helemaal op het goede pad gekomen. Maar dan denk je ook. Wij doen er alles voor om een kind te krijgen. Gezond eten, stoppen met roken, afvallen, pillen slikken, klussen, temperaturen, ovulatietesten, doktersbezoeken, of behandelingen enz. en dan nog duurt het soms een eeuwigheid. Best oneerlijk af en toe. Al gun ik het natuurlijk iedereen om in 1x zwanger te zijn. Had het mezelf alleen ook graag gegund.
Nou dames, ik mag op ROOD mijn opgesteldheid heeft zich nu echt goed doorgezet. Op naar ronde 12 alweer.
Hier een klein beetje positief nieuws, het bloeden is gestopt. Heeft dus wel 2,5 dag aangehouden. Hopelijk is het vruchtje blijven zitten. Testjes waren op, dus zometeen halen en morgen kijken of het streepje donkerder is geworden. Zo niet, dan was het een vroege miskraam. @Orchideetje wat vervelend zeg ... maar het kan nog alle kanten op gaan!!! Spannend!!!!
Bah wat een hoop rood. Heeft het nog zin om hcg te strooien? Ik zit op mijn mobiel dus ik kan de lijst ff niet tevoorschijn toveren...
Goede avond dames dank je voor jullie steun ik dacht ga nog maar eens even kijken heb niet alles terug gelezen. Dus dames die op rood zijn gegaan heel veel succes in de volgende ronde. En de dames die op roze zijn gegaan gefeliciteerd. Hier heb ik al van gisteren enorm veel pijn in mijn onderbuik een jeans broek kan ik niet lang verdragen. En mijn boobs zijn ook een beetje gevoelig
Marjolein ik hoop dat het nog steeds goed gaat! Tinkerbel... spannend! Hier hangt de vlag uit want ik mag ook op ROOD!!! Ik heb een cyclus van 32 dagen gehad! Ongelofelijk, want zo laag is hij nog nooit geweest...