NOD lijst 1 t/m 15 JUNI 2012 Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Oops!! kleurtje vergeten

IK MAG OP ROOD.... helaas

2. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Dat kleurtje heb ik ook niet gedaan.

Ik mag op rood

Ff kijken of dat wel werkt met de mobiel

3. Ik heb nog even gerekend, ben dan 6 weken en 3 dagen. Hihi, foutje :) Maar het lijkt erop dat het bloeden minder word, maar ik ga nog niet juichen :( Het is nog te onzerker daarvoor helaas :(

4. Jufaman81 en Sanyi, balen zeg!! :( :'( Hopelijk volgende keer roze!! :D

5. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

knuffels meiden!

6. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.439
    372
    83
    in een huis
    Hi meiden! Het is wel een gedoe hoor dat zwanger worden! haha soms denk ik wel eens wat ontzettend knap dat mensen ' per ongeluk' zwanger kunnen worden ;)
    hiet verder nog niets wat er op wijst dat ik ongie ga worden masr net zo min dat ik zwanger ben. raaaaaaaar hoor normaal een heel regelmatige cyclus. meiden die wel ongie zijn geworden, dikke knuf voor jullie. oja dit plaats ik via mn tel en gaat best lastig. ik wacht het weekend nog ff af en maybe dan weer een testje.
    Fijn weekend meiden! xx

7. orchideetje

fijn weekend meis1987 :)

8. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    @meis1987
    Inderdaad hè. Dat heb ik ook. Ik zei laatst tegen een vriendin die een pil vergeten is en nu 23weken zwanger is, wees blij dat je alle ellende van het zwanger proberen te worden niet hoeft mee te maken. Ik vind het een crime. De laatste paar dagen had ik de concentratie van een pinda, ik was alleen maar met zwanger zijn bezig.

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Het is hier voor sommigen nog steeds spannend zie ik.

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja dat sommige mensen zomaar ineens zwanger worden vind ik ook wel heel bijzonder. Vriendin van me ook, die leefde erg ongezond, gebruikte drugs, rookte veel, had overgewicht. En ja toen was ze ook ineens zwanger. Niet gepland.
    Het was wel heel welkom en heeft haar leven ook gebeterd hoor. Kind kwam op het juiste moment, want daardoor is ze nu helemaal op het goede pad gekomen. Maar dan denk je ook. Wij doen er alles voor om een kind te krijgen.
    Gezond eten, stoppen met roken, afvallen, pillen slikken, klussen, temperaturen, ovulatietesten, doktersbezoeken, of behandelingen enz. en dan nog duurt het soms een eeuwigheid.
    Best oneerlijk af en toe. ;)
    Al gun ik het natuurlijk iedereen om in 1x zwanger te zijn. ;)
    Had het mezelf alleen ook graag gegund. :D

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou dames, ik mag op ROOD mijn opgesteldheid heeft zich nu echt goed doorgezet.
    Op naar ronde 12 alweer.

12. orchideetje

hier nog steeds aan het wachten, schiet lekker op zo ;)

13. Hier een klein beetje positief nieuws, het bloeden is gestopt. Heeft dus wel 2,5 dag aangehouden. Hopelijk is het vruchtje blijven zitten. Testjes waren op, dus zometeen halen en morgen kijken of het streepje donkerder is geworden. Zo niet, dan was het een vroege miskraam.

@Orchideetje wat vervelend zeg ... maar het kan nog alle kanten op gaan!!! Spannend!!!!

14. orchideetje

op 20 dpo nog alle kanten opgaan? denk het niet :(

fijn dat het bloeden gestopt is lieverd! :)

15. Pisu

Pisu Lid

27 mrt 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag ondertussen ook op rood. Op naar de volgende ronde dan maar :)

16. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Bah wat een hoop rood. Heeft het nog zin om hcg te strooien? Ik zit op mijn mobiel dus ik kan de lijst ff niet tevoorschijn toveren...

17. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede avond dames dank je voor jullie steun ik dacht ga nog maar eens even kijken heb niet alles terug gelezen. Dus dames die op rood zijn gegaan heel veel succes in de volgende ronde. En de dames die op roze zijn gegaan gefeliciteerd. Hier heb ik al van gisteren enorm veel pijn in mijn onderbuik een jeans broek kan ik niet lang verdragen. En mijn boobs zijn ook een beetje gevoelig

18. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Dat is mooi op tijd tinkerbell, denk je dat het raak is?

19. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik zou het niet weten is nog veel te vroeg dat ik zwanger zou zijn hoor ik wacht gewoon af

20. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Marjolein ik hoop dat het nog steeds goed gaat!

Tinkerbel... spannend!

Hier hangt de vlag uit want ik mag ook op ROOD!!! Ik heb een cyclus van 32 dagen gehad! Ongelofelijk, want zo laag is hij nog nooit geweest... :cool:

Deel Deze Pagina