NOD lijst 1 t/m 15 JUNI 2012 Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

hier komt het sinds de vmk als donderslag bij heldere hemel, baf! alles rood ;)

tot nu toe ook nog niets gezien maar ook geen posi test afwachten zoals gewoonlijk :cool:

2. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Bah ben echt moe en heb zo weinig gedaan vandaag! Maar was ook veelste vroeg vanmorgen voor een zondag!

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja dat wachten is inderdaad een stuk leuker ja. ;)
    En ja geduld hebben is belangrijk hihi. Vooral met lange cyclus. Als het dan niet raak is, moet ik weer een maand wachten op mijn ei. (nu zelfs langer dus). Terwijl ik eerst een mooie cyclus had, vandaar dat ik ook naar de dokter ben geweest.
    Hoop inderdaad op roze.. En ik duim voor jou dat je ook op roze mag! ;)

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja dag 10 zou wel erg vroeg zijn inderdaad, maar goed je weet het nooit natuurlijk. Lastig dat al die testjes net weer anders werken.
    Ik heb dezelfde testjes van Zw&kids. Maar die van mij zijn net weer een andere productie ofzo die ik nu gebruik. En ze drogen nu elke keer op naar een penstreepje. Beetje irritant.
    Maar goed dat maakt niet uit natuurlijk, je moet ze toch binnen een bepaalde tijd aflezen.
    Hoop op een positieve ronde voor je! En hopelijk lekker kort. (maar niet TE. ;) )

5. orchideetje

ik ook veels te vroeg, maar kreeg leuk nieuws hihi ;)

nu even eten en dan die kleine naar bed, lekker rustig avondje mannetje moet even weg met de buurjongen :)

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Spannend meis, ik duim hard voor je. Welke cyclusdag zit je nu?
    Hoop echt dat je een mooie positieve test gaat krijgen deze week. Wanneer wil je weer gaan testen als je niet ongi word?

7. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ja idd, leuk nieuws :D

Ik ga ook ffkes eten, smakelijk schatje ♥

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Thanks voor de felicitaties.
    Vanavond nog maar eens een testje gedaan (ik test in de avond altijd duidelijker dan met ochtendurine, vraag me niet waarom) en de streep is nu echt niet te ontkennen.

Mvs
    Hier ook een behoorlijke reservering hoor. Merk nu dat de mk er toch wel in heeft gehakt. Normaal vertelde ik gelijk (nou ja, bijna gelijk) aan vrienden en familie dat ik weer zwanger was. Dit keer wacht ik in ieder geval even de 8 weken echo af. Vond het fijn dat iedereen vorige keer wist dat het mis was gegaan, maar heb geen zin om weer de hele familie af te gaan om te vertellen dat we zwanger zijn, als ik daarna weer moet vertellen dat het mis is.
    Baal er wel van dat ik nog niet echt blij durf te zijn.

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Collo, ik heb precies hetzelfde. Heb het zelfs mijn moeder niet verteld en dat zegt in mijn geval echt iets. Ik denk dat ik het wel ga vertellen met vaderdag als we daar zijn. Maar verder vertel ik het nog maar niet.

10. orchideetje

cd 34, hoop dat die ongi snel komt want wil niet dat mijn cyclus gaat trippen nu :)

testen, denk dinsdag weer als dat nog nodig is ;) als het zo zou zijn dan had ik vandaag toch op zijn minst een tuuuuurtestje moeten hebben denk ik dan ;)

11. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    @ orchideetje maken we er samen een testochtendje van mocht het nog niet zo ver zijn;)

12. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Nou, ik heb mijn banner maar aangepast, maar ik kom hier af en toe nog wel even kijken hoor!

13. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hey een deel 2 ;)

roze meiden... gefeliciteerd!!!:D

14. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Wow wat is er veel roze bijgekomen vandaag!

Gefeliciteerd meiden! Voor de rode dames, veel sterkte en knuffel :)

15. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    #35 xxisoldexx, 10 jun 2012
    Laatst bewerkt: 10 jun 2012
    Mijn lichaam is me in de zeik aan het nemen. Het gevoel dat ik me periode elk moment kan krijgen, misselijk, zere borsten

16. Summerlove

Summerlove Niet meer actief

Zo, ik heb jullie weer gevonden! Morgen even langs de KV, testen inslaan :D en dan dinsdag testen :)

17. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Spannend!

18. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    *breek even in*

Collo meid, gefeliciteerd!!! :D Hopelijk nu wel een plakkerdje!

*breek weer uit*

19. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    De verjaardag was leuk, met mijn kleine neefje van 2.5 maand, jeetje wat groeien die koters snel, ik had hem ook alweer 2.5 maand niet gezien :) Ik kreeg wel de vraag of nr 2 nog komt en ik heb die afgewimpeld met een verbouwing op zolder, de reactie was ''oh jammer" haha!

We zijn met mijn neef naar de snackbar geweest en Simone heeft heerlijk rondjes gerend en alleen maar ijs gegeten, nouja dat was dan tenminste iets. Om 9 uur lag ze er pas in :)

Ik ben wel misselijk en soms een beetje een 'gevoel' in mijn buik. Net dacht ik iets nats te voelen maar dat was afscheiding en geen bloed. Maar het werd me wel weer duidelijk hoe pril en fragiel alles nu nog is. Blegh stomme onzekerheid.

20. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik test met je mee dinsdag hoor! Ik wil wel donkerdere test dan dat ik had hoor :)

Deel Deze Pagina