♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 ♥ 1. (1) Kiwii (2e ronde, 1e kindje) 2. (9) Ceilo (2e ronde, 3e kindje) Bops (2e ronde, 1e kindje) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Dienares (3e ronde, vmk,3e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nonma (4e ronde, 1e kindje) Bouncytigger (4e ronde, 1e kindje) 3. (4) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) Wonderful (2e ronde, 2e kindje) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) 4. (6) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) Kwebbel (3e ronde na MK, 2e kindje) Emm82 (2e ronde, 1e kindje) Troelaa (5e ronde, 3e na mk, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Lieve mij (1e ronde, 1e kindje) 5.(4) Elsemieke (2e ronde, 1e kindje) Gesina (15e ronde, 1e kindje) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Moontje77 (8e ronde, 5e kindje) 6. (6) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk partiële mola zwangerschap! MMM) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Ayse1980 (3e ronde, 3e kindje) Piccolina (4e ronde, 1e kindje) 2xtantein1week (1e ronde, 1e kindje) GwoonAn (1e ronde, 1e kindje) 7. (3) MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje) Ricmar94 (1e ronde, 2e kindje) Lichtje28 (33e ronde, 1e kindje) 8. (3) Linnepinna ( 3e ronde, 1e kindje) Missiej (12e ronde, 2e kindje, (3mk's) NoLi (6e ronde, 1e kindje) 9.(1) Yuma (3e ronde, 1e kindje) 10. (6) Elance (3e ronde, 1e kindje) claudje1981 ( 3e ronde, 1e kindje) Orchideetje (5e ronde, 2e kindje) romaira (Ronde 9 , 2e kindje) Pisu (7e ronde, 1e kindje) Chickie (2e ronde na mk, 1e kindje) 11. (6) molly27 (13e ronde, 1e kindje) Julie2012 (3e ronde, 1e kindje) deze maand 'pauze' Stopcontact ( 5e ronde, 2e kindje) AnaB (4e ronde, 1e kindje?) MarjoleinART (1e ronde, 1e kindje) Xkiim (1e ronde, 2e kindje) 12.(3) collo003 (2e ronde na mk, 3e kindje) Mommy2010Tony (2e ronde, 2e kindje) 2deWolk (1e ronde,2e kindje) 13. (3) Meis1987 (7e ronde, 1e kindje) Liefje2013 (1e ronde na mk, 1e kindje) xxIsoldexx (1e ronde, 3e kindje) 14. (9) Roosenzo (1e ronde, 3e kindje) Jufaman81 (18e ronde, 1e kindje 1e IUI) RHR1985 (9e ronde, 1e kindje) Sanyi (10e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (5e ronde, 3e kindje) Love and hope (2e ronde, 1e kindje) 3Kats (1e ronde, 2e kindje) Snoebel (18e ronde; 6e ronde na mk, 2e kindje) Susem (3e ronde, 1e kindje) 15. (3) masami (11e ronde, 3e kindje) babyfotograaf (2e ronde, 1e kindje) Miss1988 (1e ronde, 2e kindje) 19. (illegaal 1) Maybe 3 (22e ronde, 3e ronde na MK, 3e kindje) 24. (illegaal 1) Charise (3e ronde officieel (9e ronde zonder pil), 1e kindje) 26. (illegaal 1) Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) Datumloos (1) Danssie (5e ronde, 1e kindje) Totaal: 71 14 zwanger, 32 ongesteld, 1 vlindertje, 2 MMM, 10 negatieve test, 0 twijfeltest, 1 cyclus van slag, 1informatie onbekend Mezelf nog even op rood gezet, heb voor mezelf even een pauze ingelast en we zijn een midweekje naar Drenthe geweest! vandaar mijn late reactie...
@lieve mij, ben je vaker onregelmatig? Of pas net gestopt met de pil? 15 dgn overtijd is wel erg lang...:S
Goede avond dames heb niet alles terug gelezen heb vandaag een zware dag achter de rug we zijn nog maar net thuis. Deze avond heb ik veel steekjes gehad die eigenlijk iets te gemeen waren. Ik ga denk ik op 25 juni testen dan is mijn mama jarig en mijn bomma zou 24 juni 72 jaar worden
hmmm wat is het lastig he! Ik zou in jou geval ook even de dokter bellen inderdaad! Succes en veel sterkte met deze onzekerheid! Knuf Meis
ZIe je wel een vaag streepje? Misschien gaatie nog knallen. Aan je banner te zien kan je morgen officieel pas testen? Wie weet! Ik hoop voor je dat het nog knaller gaat worden!!! Knuf Meis
Ik wil eerst een echte knaller hebben voor dat ik hem als positief beschouw. Deze is voor mij nog negatief
ja het stomme is ik vertrouw hem niet... hij is wel net zo breed.. maar aan het begin zit z,n penstreep..
Hey Dames even een vraagje , vorige week woensdag tot en met zondag ongi geweest maandag en dinsdag ineens weer bloed terwijl het zondag echt klaar was . Ik dacht eerst dat het van de blaasontsteking af kwam maar dat is niet zo . het was echt super helder gisteravond is het weer gestopt ..... liefs claudje
ik sta nog steeds op blauw zie ik, inmiddels mag ik na die vmk wel op rood hoor @lieve mij, 1e ronde, 1e kindje las ik, als dit zo is kan het nog wel even duren voor je cycus op gang komt, zo niet dan heb ik niets gezegd @mayb, ♥
Hallo lieve meiden die op BLAUW staan, Hoe zit het nu allemaal met jullie?? Als wij nu eens op rood of roze mogen, (wat wij denk ik allemaal graag willen haha) dan word dit topic gesloten :O de rest is allemaal al op rood en door na een ander topic, of op roze en door na een ander forum.. Wat vreselijk is dat wachten tog he?! ik ben nu 10 dagen overtijd, en gister negatief getest. ik doe vrijdag weer een test, en dan maandag nog (als de duiveltjes er nog niet zijn) en anders bel ik maandag even de dokter. Ik wil dan graag een bloedtest en als die ook negatief is wil ik dat ze een inwendige echo maken. (wel niet zo prettig) maar ik heb dus geen zin om n half jaar te wachten tot mn cyclus op gang komt. en dan kunnen ze kijken waar mn ei zich bevind (als die er is) en kunnen ze me menstruatie opwekkers geven, indien nodig. Maaar wie weet heb ik mn ei wel 2 weken later gehad als gedacht, en kan ik alsnog komende week positief testen, of ongi worden.. Alle Rode meiden, helaas, veel succes met de volgende ronde! we gaan allemaal duimen dat de mannen dan raak schieten en alle roze meiden, van harte gefeliciteerd! geniet ervan!
Ik mag op rood.. Vanmorgen ongesteld te worden na 6 dagen overtijd.. Hoop dat ik niet ineens een onregelmatig cyclus krijg en dat het bij deze keer blijft Nou meiden succes en tot een volgende ronde! Liefs
Orchidee hoe weet je zo zeker dat die ene licht positieve test die je had geen indroger geweest is of vals posi streepje?
Oh das balen. Ik had al even gegluurd in het testentopic en hij was wel vaag voor 2 dagen overtijd. Maar geen bloed geeft moed hoor!