binnen 3 minuten, als dit er voor jou vals posi of als een indroger uitziet ik weet wel wanneer een test posi is of niet
Nou dames, ik WAS idd zwanger, en voo mensen die streepjes vragen gaan stellen DIT IS BEVESTIGD OP EEN ECHO! maar het zat niet goed en komt gelukkig nu ook al los.. 12 juli afspraak FA dus vanaf nu MMM.. ik mag dus op licht blauw
pff hier nog steeds niet ongi.. vandaag 15 dagen overtijd, en vanmorgen negatief getest.. word er niet goed van.. wil weten waar ik aan toe ben, zo kan ik ook niet verder na de volgende ronde..
Hallo dames, Al een tijd niets van me laten horen. Maar: Ik mag op rood! Sta op illegaal op 24 juni. Ben ook op die dag ongi geworden haha, terwijl ik niet eens weet of ik wel een ei gehad heb. Heb nu verwijzing gekregen voor Gynaecoloog. 11 juli eerste afspraak, spannend. Dus misschien ook wel MMM in. Sterkte allemaal meiden!
Nou meiden, ik ben na 17 dagen overtijd te zijn geweest, sinds gister ook op rood helaas! dat word dus door na de volgende nod lijst.. nieuwe ronden, nieuwe kansen..
Wat super jammer kim! Echt balen! Ik hoop voor je dat het volgende maand wel raak is!! maar leuk is anders ...