hahahaha nou gelukkig maardat er bij jullie een serene rust heerst dan ja we zijn ondertussen weer samen aan het kijken,die klap aan de andere kanr van zn kop heeft schijnbaar geholpen
Jij hebt wel een rare relatie met je vriend zeg, de ene dag dikke ruzie, de andere dag poeslief tegen elkaar. Lekker veel passie geloof ik of niet?
hahaha we hadden t al bijgelegd gisteren en vandaag een erg leuke dag gehad! hahaha ja met de 1e helft van de voetbal ging wat mis hahah ik stond alweer te snel op mn achterste pootjes hahahhaha **bLOOS**
Ik val even in want zit beetje her en der alles te volgen maar dan zeg je dat haar relatie raar is terwijl je zelf met je sport leraar smst. Ff serieus. Lat relatie prima. Maar ik vind dat als je aan kids gaat beginnen dat echt niet kan maken. Dus oordeel niet over een ander ze relatie
Huh? Dat is absoluut niet specifiek op mijzelf bedoeld... Ik bedoel het in het algemeen tuurlijk is de 2e ronde nog niets, dat weet ik zelf ook wel, maar als je ziet hoeveel moeite sommige mensen ervoor doen en andere vrouwen die geen kind willen hoppa in notime zwanger zijn, is oneerlijk.
mag ik ook op de NOD lijst voor 12 juni ik ben benieuwd want volgens mij hebben we het flink verknalt deze ronde de dag voor ei geklust de dag van ei was meneer als een blok in slaap gevallen en de dag NA het ei ook weer geklust dus ben bang dat et weer wachten is tot volgende maand, nieuwe rondes nieuwe kansen.. Ik zit trouwens serieus pas in ronde 1, vorige maand toen we het besloten was net mijn ei geweest.
pfff dames... wat een geklets, sorry kiwii... maar ook ik vind je eerdere berichtjes kwetsend.. ik heb dan misschien al een dochter maar voor haar hebben wij een strijd van 24 maanden gehad met zhuis in en uit en een operatie voordat we haar in mijn buik mochten verwelkomen.. inmiddels bijna 14 maand en 3mk's verder voor een brusje... ik snap dat je er soms doorheen kan zitten maar zou je wel willen opletten hoe je dingen hier gaat formuleren?????
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 ♥ 1. (4) Mloesie (6e ronde, 1e kindje) Kiwii (2e ronde, 1e kindje) Sas87 (3e ronde, 1e kindje) Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) 2. (7) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Ceilo (2e ronde, 3e kindje) Nonma (4e ronde, 1e kindje) Bouncytigger (4e ronde, 1e kindje) 3.(4) Mompelientje (13e ronde, 1e kindje) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) Leiff (1ste ronde ,derde kindje) 4. (6) Emma82 (2e ronde, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) Kwebbel (3e ronde na MK, 2e kindje) Lieve mij (1e ronde, 1e kindje) Troelaa (5e ronde, 3e na mk, 1e kindje) 5.(4) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Gesina (15e ronde, 1e kindje) Elsemieke (2e ronde, 1e kindje) Moontje77 (8e ronde, 5e kindje) 6. (7) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk partiële mola zwangerschap!) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) GwoonAn (1e ronde, 1e kindje) Yuma (3e ronde, 1e kindje) 2xtantein1week (1e ronde, 1e kindje) Piccolina (4e ronde, 1e kindje) 7. (3) Bops (2e ronde, 1e kindje) MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje) Ricmar94 (1e ronde, 2 kindje) 8. (3) NoLi (6e ronde, 1e kindje) Missiej (12e ronde, 2e kindje, (3mk's) Linnepinna ( 3e ronde, 1e kindje) 9. (2) Wonderful (2e ronde, 2e kindje) Danssie (5e ronde, 1e kindje) 10. (4) Orchideetje (4e ronde, 2e kindje) Chickie (2e ronde na mk, 1e kindje) Elance (3e ronde, 1e kindje) Pisu (7e ronde, 1e kindje) 11. (3) Julie2012 (3e ronde, 1e kindje) deze maand 'pauze' molly27 (13e ronde, 1e kindje) Stopcontact ( 5e ronde, 2e kindje) 12.(2) collo003 (2e ronde na mk, 3e kindje) 2eWolk (1e ronde,2e kindje) 13. (2) Meis1987 (7e ronde, 1e kindje) Liefje2013 (1e ronde na mk, 1e kindje) 14.(6) RHR1985 (9e ronde, 1e kindje) Charise (3e ronde, 1e kindje) Sanyi (10e ronde, 1e kindje) Jufaman81 (18e ronde, 1e kindje 1e IUI Cygnet2 (5e ronde, 3e kindje) Love and hope (2e ronde, 1e kindje) 15. (2) masami (11e ronde, 3e kindje) babyfotograaf (2e ronde, 1e kindje) 19. (illegaal 1) Maybe 3 (22e ronde, 3e ronde na MK, 3e kindje) Totaal: 60 zwanger, 3 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven ----------------------------------------------------------------------------------- Pisu er bij op gezet! 2eWolk ook!!
@kiwii: ik begrijp goed dat je dan baalt meid.. dat doe ik ook.. maar let aub wel op hoe je dingen formuleert. niet alleen tegenover mij maar ook vele andere hier
Mijn god wat kunnen jullie dingen snel persoonlijk opvatten, altijd leuk dat typen, heb nergens in dat berichtje gezet dat het over mij ging, was een algemene uitspraak dus kom dan aub zelf ook niet meteen met allemaal verwijten dat ik zogenaamd niet doorheb dat er genoeg dames al jaren proberen zwanger te raken, ben niet achterlijk.