ik zit te wachten hoor! heb mn sm pakje al aan gedaan! whahaha (als ze die in XXXXXXXXL zouden hebben zou ik het ook daadwerklijk gedaan hebben )
Nou zeg, wat heb jij ineens? Ik mag toch wel concluderen dat ze nogal wispelturig is? Ik oordeel helemaal niet, als zij zich zo vermaken, mij best. Wie er wel oordeelt ben jij, ik ben je geen verklaring schuldig maar ik heb geen geheimen voor mijn man hoor. Ik heb een prima huwelijk en dat blijft voorlopig ook zo. Anders gingen we ook echt niet voor een 2e kindje.
komt ie nog een keer dames dames, blijkbaar een miscommunicatie, zullen we de hormonsters aan de kant doen en weer lief doen tegen elkaar
ooh dames, wat is hier opeens aan de hand...mmm krijg er beetje naar gevoel van als we allemaal zo tegen elkaar doen... Zullen we het maar op de zwangerschapshormonen gooien? Allemaal roze en het is weer goed toch!? Dan gaan we daar maar voor! Hier onder dwang ook voetbal aan het kijken...bleee....nu nog niks aan..vind het alleen leuk als het ook ergens om gaat...of ben ik nu aan het zeuren? haha Ik heb net een kaarsje aangegaan voor alle meiden hier, met de vraag; alles op roze graag...Wie weet!!
ik kom ook weer een avondje kletsen.. wat een gezelligheid hier pfff... en jaaaa heb pistash nootjes gevonden (of hoe je dat ook schrijft).. lagen achterin de la
ik wil me er eigenlijk helemaal niet mee bemoeien,maar ik begrijp kiwii wel,maar snap ook dat t bij anderen hard over kan komen... ondaks dat dat niet de bedoeling was..... meiden... iedereen zegt wel s wat wat anders overkomt dan dat de bedoeling is en helemaal met die platte tekst hier is t toch ook maar net HOE je t leest! toch?!
goed bezig! maar als je net als mij bent dan hoef je na 3 happen niet meer en ach ja gezelligheid je zit in een topic met hormonsters en iedereen heeft de frustratie van een ei die onvindbaar is, of zitten op het wachtbankje wat frustraties met zich mee brengt, komt allemaal wel goed, einde van dit nod topic geven we elkaar allemaal knuffels
@ceilo: joehoeeee... we zouden het hier niet meer over hebben... we gingen weer lief doen met z,n alle en het misverstandje is al opgfelost toch kiwii???
hey klaar nu! heb net gezegd dat de hormonsters weg moeten en dat doen we allemaal dus ga het nu niet oplaaien dan!