en dan nog even kben niet wispelturig.... er zat wat dwars en dat is uitgesproken... dus ja... dan blijf ik niet bij de pakken neerzitten en ga ervoor! en ja vermaak me er prima mee hahaha gelukkig wel anders zat er nog steeds iets niet goed!
meiden.. moet helaas zo afsluiten.. broertje van me vriend koimt zo naar ons huis, wil nml blijven slapen omdat er thuis oorlog is... en aangezien hij niet weet dat wij bezig zijn om zwanger te worden, lijkt me dat niet zn goed idee... en natuurlijk moet ik ff met uhm babbelen wat er mis is...
Hihi,i k ga ff sporten, kom ik terug moet ik eerst een uur lezen voor ikw at kan schrijven.. Hihi, het heeft gestormt hier, ik voelde me al zo onrustig tijdens het sporten..! Hier vandaag niet zo goed nieuws gehad. Kennissen van ons hadden vandaag controle bij de verloskundige, 25 weken. Is er geen leven meer!! Vreselijk! Ben er echt van slag van. En hun zus(die ken ik wat beter) is ook hoogzwanger.. Wel heftig. Krijgt ze straks een kindje terwijl haar broer en schoonzus, en de hele fam nog rouwt om het verloren kindje.. Niet leuk
@flavour2: veel succes met je gesprekje meid.. hopelijk ken hij even z,n hart luchten @2xtante: ohh wat vreselijk zeg..!!! pfff