jeetje kan niet eens lekker mijn nootjes uit hun dopje halen.. zo snel typen jullie haha 2xtante... jeetje wat erg..
meiden, ik ga er va door... spreek jullie morgen hopelijk weer.. als alles mee zit.. fijne avond nog.. enne niet teveel kletsen.. heb nu ook niet bijgelezen want was erg erg erg veel knuff, slaap lekker alvast.. al zit dat er hier voorlopig nog niet in.. eerst babbelen en dan hopelijk aan de klus.. na ja als dat gaat lukken met een logee.. dat wordt zachtjes doen hahah
uhoh?? ook al oorlog??? leuk broertje trouwens?? whahahah kben weer op dreef... niet op t forum maar hier thuis ook met d eopmerkingen,we lachen ons rot om nix! whahaha
Sjonge jonge, jullie verklappen ook alles Neee, wij lopen samen met onze klusschema. Met kussen onder kont kan ik niet slapen dus dan val ik maar mensen lastig die ook niet kunnen slapen!
@Orchi: Ik heb die niet meer in mn handen! Ben aan het bijlezen, OVERAL.. ahahaha Miss ben ik te nieuwsgierig
Ik ga slapen dames...super moe...morgen weer een dag! Slaaplekker voor allemaal...lekker dromen! Liefss en een kusje op je wang