Hoi hoi word spannend voor een hoop van ons..Ik heb al weer zon rot onderbuik gevoel ik weeeeeer op rood mag..Nou kom op met dat rose dames
kop op, niet zo depri denken in je eerste ronde, met een beetje pech volgen er nog veel meer, je bent nog aan het ontpillen denk ik? hou dat dan in je achterhoofd dat je lichaam zich eerst moet reinigen voor een mooi plakbeebje, misschien helpt dat om je gedachten te verzetten
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 ♥ 1. (4) Mloesie (6e ronde, 1e kindje) Kiwii (2e ronde, 1e kindje) Sas87 (3e ronde, 1e kindje) Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) Even opnieuw in de lijst zetten?? datum 2. (7) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Ceilo (2e ronde, 3e kindje) Nonma (4e ronde, 1e kindje) Bouncytigger (4e ronde, 1e kindje) 3.(4) Mompelientje (13e ronde, 1e kindje) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) Leiff (1ste ronde ,derde kindje) 4. (6) Emma82 (2e ronde, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) Kwebbel (3e ronde na MK, 2e kindje) Lieve mij (1e ronde, 1e kindje) Troelaa (5e ronde, 3e na mk, 1e kindje) 5.(4) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Gesina (15e ronde, 1e kindje) Elsemieke (2e ronde, 1e kindje) Moontje77 (8e ronde, 5e kindje) 6. (7) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk partiële mola zwangerschap!) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) GwoonAn (1e ronde, 1e kindje) Op de lijst blijven?? Yuma (3e ronde, 1e kindje) 2xtantein1week (1e ronde, 1e kindje) Piccolina (4e ronde, 1e kindje) 7. (3) Bops (2e ronde, 1e kindje) MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje) Ricmar94 (1e ronde, 2 kindje) 8. (3) NoLi (6e ronde, 1e kindje) Missiej (12e ronde, 2e kindje, (3mk's) Linnepinna ( 3e ronde, 1e kindje) 9. (2) Wonderful (2e ronde, 2e kindje) Danssie (5e ronde, 1e kindje) 10. (4) Orchideetje (4e ronde, 2e kindje) Chickie (2e ronde na mk, 1e kindje) Elance (3e ronde, 1e kindje) Pisu (7e ronde, 1e kindje) 11. (3) Julie2012 (3e ronde, 1e kindje) deze maand 'pauze' molly27 (13e ronde, 1e kindje) Stopcontact ( 5e ronde, 2e kindje) 12.(2) collo003 (2e ronde na mk, 3e kindje) 2eWolk (1e ronde,2e kindje) 13. (2) Meis1987 (7e ronde, 1e kindje) Liefje2013 (1e ronde na mk, 1e kindje) 14.(6) RHR1985 (9e ronde, 1e kindje) Charise (3e ronde, 1e kindje) Sanyi (10e ronde, 1e kindje) Jufaman81 (18e ronde, 1e kindje 1e IUI Cygnet2 (5e ronde, 3e kindje) Love and hope (2e ronde, 1e kindje) 15. (2) masami (11e ronde, 3e kindje) babyfotograaf (2e ronde, 1e kindje) 19. (illegaal 1) Maybe 3 (22e ronde, 3e ronde na MK, 3e kindje) Totaal: 60 zwanger, 3 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, negatieve test, 1 twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven, 2 onduidelijk.. info doorgeven! Maar weer even naar voren gehaald... (en bijgewerkt.. voor zover ik dingen nog snap...) VVDD: manlief is 1.80 lang, past altijd precies Hugo Boss mt 52, schoenmaat 43, heel kort zwart (grijs) krullend haar en een grote neus (ben dol op grote neuzen.. hihi) en heeeeeeeeeeeel erg lief.
hier vanmorgen getest... dacht eerst een heeel licht streepje te zien,maar denk omdat ik dat graag wou ofzo hahaha de test is van zwanger&kids,weet ook niet hoveel hcg er voor nodig is volgens mij is hij gewoon omowit! foto: Bekijk bijlage 248921 ik zal dus denk ik gewoon ongi worden!
3 dagen van te voren met een niet vroege test is wel gewoon te vroeg he? Even nog een paar dagen wachten lijkt me... Zijn er nog dingen voor de lijst?
Hoi allemaal ik heb denk ik even jullie mening nodig. Ik heb al een paar dagen last vanmijn buik en waterig slijm en vandaag met witte stukjes, zou ik dan nu pas mijn ei krijgen? Ik had gisteren wel zin maar manlief is nog wat ziekjes dus die wees me af (boehoe en ik dacht al de hele dag aan sex door die zumbaleraar hihi), vanavond nog maar eens proberen of hij zich beter voelt. Ik ben nu ook heel moe en dus nog steeds wat last van mijn buik. Wat denken jullie? Zou ik allang zwanger zijn of nu pas mijn ei krijgen?
Ik had de eerste ronde ook zoiets van spannend allemaal. Maar tweede ronde was ik er totaal niet mee bezig en was ik zwanger. En nu ben ik er weer volop mee bezig en lukt het ook niet. Maar bij ons is het sexen gelukkig wel heel leuk Moet er niet aan denken om om de dag aan de was te denken tijdens de seks Komt wel goed hoor! Succes deze ronde!
@MamavanSimone.. sorry, ik heb werkelijk geen idee... vruchtbaar slijm is naar mijn idee draderig en plakkerig en niet waterig maar goed, volgens mij is iedereen anders. Maar neem het zekere voor het onzekere.. als manlief wil
In Zwanger worden forum staat volgens mij een topic, waarin staat dat je beter toch nog even door kunt klussen als je je ei hebt gehad.
@Tinkerbel die is nog niet positief inderdaad. Het lijntje moet even donker of donkerder zijn dan de controlestreep @Ceilo ik zie wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahaha ja als ik ga tuuren lijk ik ook wat te zien,dus was wel benieuwd whahaha en je mag er gewoon om lachen hoor!!
hahaha nouja.... ik ga gewoon uit van geen streep,maar blijf wel stiekem hopen dat ie van t weekend wel een streepje geeft!
Ik heb het gevoel dat mijn tieten niet meer in m'n BH passen joh, dat valt toch wel op aangezien ik hele kleintjes heb hahaha