zoooo krijg ik hier opeens een vraag van misselijkheid en draaierigheid over me heen :x dat vind ik minder leuk en nog steeds die verrekte koffiegeur die hier rondhangt die blijkbaar enkel ik ruik :x Aan de andere kant zijn het misschien tekenen van
Haha ik heb me gisteren verdiept in de inhoud van een zak tomato chips my favourite haha koffieneusje, gelukkig ruik ik het nog graag. Maar het gaat dus echt niet weg hé. Misschien komt dat omdat mijn kopje koffie dicht bij me staat en er nog wat in zit en ruik ik die gewoon, maar toch best vreemd het is toch een afstand van 80cm ongeveer... bizar maar tja hopelijk wel met de goede redenen hé
Ja, sorry.... Nee, ben na de bevalling van mijn jongste niet meer aan de pil gegaan omdat ik het vervelende dingen vind. Mijn man zit toch veel in het buitenland, dus had het niet zo veel zin ze weer te gaan slikken.
Ja ik ga zo maar eens beginnen met koken. Kunnen de kinders optijd eten en laten zakken en daarna in bad.
werken jullie allebei niet ceilo? vervelend hele dag koffie ruiken elance, ik zou er niet blij van worden
Haha, ik denk werkelijk overal aan tijdens de sex en denk zelfs dat mijn man hetzelfde doet. Maar dat ontkent hij Maar ik denk dat het vanzelf wel beter zal gaan en weer leuker wordt.
Ja, de kids eten altijd tussen half 5 en 5u. Anders eten ze niet goed als ze later eten, E. is ook pas rond half 7 7u thuis, dus dan eet ik met E.