Ik heb al heel wat zumba gedaan in mijn leven, maar nog nooit van een man les gehad! Zijn die mannelijk??! Maar om op je vraag te reageren, ik zou gewoon je charmes nog maar eens in de strijd gooien vanavond bij je man. Voor de zekerheid.
Welkom claudje1981! Ik wil eigenlijk ook wel op de lijst.... Voor mij is het de 1e ronde voor mijn 3e kindje.
Heel erg om te vertellen, maar de eerste was meteen de eerste keer raak en de 2e is door de map heen geglipt.
pfff hier echt geen kracht vandaag om van die bank af te komen.. ei-pijn en moe... ik heb echt energie nodig..!!!!
Dat doe ik ook hoor, maar heb nu wel het idee dat ik super vruchtbaar ben en daarom extra bang dat het nu niet lukt. Heel stom.
Ik ga snel wat eten in de pan gooien, want over een uurtje moet ik in de sportschool staan. Nog niet veel zin in...
Dat snap ik wel hoor, het blijft mega spannend! Ik duim voor je hoor! En voor alle meiden hier..! Ik ben ook in de eerste ronde en echt enorm veel mee bezig.. Als het een tijdje duurt voor het lukt ga ik vanzelf wel op andere dingen concentreren denk ik, en anders maar niet... Forceren er niet mee bezig te zijn heeft ook geen zin..!
Leuk hoor, vanavond nog naar het feestje.. We stonden in een hele grote menigte het stel op te wachten uit het gemeentehuis. Was er een heel lief klein kindje die mij aan kwam raken.. Hihi, ik keek niet eens naar haar, en toch koos ze mij uit. Voelde me wel vereerd!
@orhideetje: ik heb een tijdje officieel niks mogen drinken van de arts.. zat toen aan 30 blikjes per dag ... kreeg letterlijk afkickverschijnselen.. hoofdpijn.. huilbuien.. trillen en dat soort dingen... dus die zooi werkt niet meer het is echt een kut verslaving...