dames pompeuske, geen tuurtest, gefeliciteerd!! troeltje, ♥♥♥ alle rood dames, dikke knuffels hier, had ik weer ik liep leeg onder weg naar huis dacht echt nee he kan ik ook op rood en me cyclus door de zeik wist nit hoe snel ik thuis moest komen maar was gewoon waterige witte afscheiding, hele string kledder nat jakkkkkie bah!
ja dat had ik ook van de week orchi! ik dacht ook dat ik ongi was ofzo doo rhet gevoel... had ook een natte string en vlek in mn legging... ik gelijk wassen en omkleden
@ alle zwangeren Gefeliciteerd @ Ongie meiden balen hier gaat het goed vindt het heerlijk om er niet mee bezig te zijn af en toe denk ik er nog wel aan maar al een heeel stuk minder we hebben nu ook geklust wanneer we zin hadden dus geen verplichting we zien het vanzelf wel allemaal
fijn dat je je er zo goed bij voelt! hopelijk heeft het zn uitwerkingen! ik ben hier wel veel aanwezig geweest,maar in t dagelijks leven ben ik er ook niet heel druk mee geweest... alleen nu mn nod dichterbij komt wel hahahaha