Ja, ik zie het ook!! Cool!!! @picolina: Als die klachten had ik de vorige 3 cyclussen niet... En ja, dat van dat plassen is nou eenmaal zo. Het was nooooit zo!! En plopjes kunnen hoor, heb ik gelezen op een zwangerschapssite, nadat ik ze voelde.. Kan je ei zijn die onderweg is naar je baadmoeder.. Maar goed, ik weet natuurlijk nog niets!
Bekijk bijlage 249254 whahaha een campingbaby!! ow oef.... t*ring..... ikke ikke geloof t nog niet zo
@ceilo, denk dat ik er ook moeite mee zou hebben om t te geloven hoor! en sorry, maar toch even een ego berichtje.. okee, nu had mn vriendin haar resterende ovutesten voor me meegenomen (zij heeft ze natuurlijk niet meer nodig ) en ik had gister van die krampjes en steekjes links dat ik dacht dat vandaag mn ei zou komen. maar nu voel ik vandaag helemaal niks meer? (ja okee, goed, beetje hoofdpijn van alle emoties, 2x goed nieuws ontvangen vandaag van mn beste vriendinnetjes ) kon het dan ook natuurlijk niet laten en heb net toch ff een ovutest gedaan (als ik ze dan toch in huis heb ) maar nu staat er maar een heeeeeeel licht ovustreepje? is mn ei dan gister al geweest? in dat geval is mn NOD 13 juni al....en is mn cyclus deze maand maar 26 dagen :O wat denken jullie? morgenmiddag nog een ovutestje wagen? misschien toch maar vanaf volgende ronde met ovutesten
ja nou pfoeoeoe.... uuh tsja... nou gek he?? hopen dat t echt is!! wanneer zou ik dan eventueel eigenlijk uitgerekend zijn?? ik ga gelijkkijken
Ik zou pas volgende ronde beginnen. je weet nu niet hoe deze ronde is gegaan. Gewoon om de dag blijven klussen deze ronde en anders afwachten tot je NOD. Hopelijk heb je ze de volgende ronde niet nodig
heeft geen nut om nu ovu testen te doen, je hebt geen voorloop van de testen en geen naloop dus niets zinnigs over te zeggen
ik hoop dat ie zondag duidelijker is! bah heb t nu warm en koud tegelijk! en ik zou idd volgende maand beginnen met de testjes!
hihi.. ik ben gewoon een fossiel met slechte ogen.. sorry, ik zie het gewoon niet maar dat ligt overduidelijk aan mij