besefte het net pas dat jullie zo ver uit elkaar zaten maar ik snap het, word druk druk dus huis opknappen, dikke buik hihi nog trouwplannen of zit dat er niet in?
Nou omdat het totaal anders is als dat je miss soms dagen niet bij elkaar bent en nu elke dag, is toch anders als 3weken vakantie en dan weer naar je eigen huis.
Ow, wat vervelend dat je je zo voelt. Ga je een vroege test doen of maak je jezelf daar alleen maar gek mee? Zouden er eigenlijk mannen zijn die hier net zo obsessief mee bezig zijn als wij?
snap wel wat jij bedoelt, ik zou ook huiverig zijn, voor hetzelfde geld lukt het niet om een huisje te krijgen zit je daar met je dikke buik
Ook dat, maar bedoel alleen maar te zeggen, dat het miss beter is om eerst een huisje klaar te hebben en eerst lekker met zn tweetjes daar genieten kijken of het samen zijn net zo leuk is als dat je elke keer naar elkaar verlangt omdat je niet samenwoont. Bedoel er niks verkeerds mee, was alleen benieuwd of ze die 2 stappen tegelijk niet eng vind.
Het lukt vast wel een huisje te krijgen, en zo niet dan trek ik bij hem in, en wie zegt dat ik dan al zwanger ben. Voor hetzelfde geld duurt dat nog wel een jaar
Ik heb al eens een halfjaar bij hem in gewoond omdat ik problemen had met mijn ouders, ging altijd prima hoor haha. Ben daar echt totaal niet bang voor, sta er sterk en positief in en denk dat dat al veel scheelt m
Ik heb mij zelf er tussen gezet, Ik ben zwanger!!!! Gisteren positief getest. Ik ga niet te vroeg juichen, want de vorige was een vmk.