Ik vind zwangere buiken ook heel mooi. Ik heb echt een haat liefde verhouding met mijn buik normaal gesproken, maar als ik zwanger ben is het een en al liefde!
Wou trouwens nog even zeggen.. Ik rook, of ja rook, ik ben aan het stoppen met roken hihi Afgelopen week wou ik eigenlijk stoppen, dit is me niet gelukt.. Maar rookte wel een stuk minder, rookte eigenlijk alleen op me werk nog maar... En nu vandaag heb ik de hele dag niet gerookt. ook geen moeite mee gehad.. Ja sinds het avond eten had ik er wel veel moeite mee en nu sinds een half uurtje niet meer.. Vind het best knap van mezelf al zeg ik het zelf hihi.. Nu hopen dat ik het vol hou en niet morgen op me werk weer ga roken.. Bah wat een shit verslaving.. Wil niet roken, is slecht voor de toekomstige beeb
@kwebbel: gefeliciteerd meid..!!! mooie test geniet ervan..!! @ceilo: wat fijn dat het bloed in ieder geval weg is... @indonesie: ik ben er al geweest maar zoonlief z,n halve familie woont daar nog dus wil er wel een keer met hem nog naar toe.. @leeftijd: ik denk dat manlief en ik het MINST schelen.. wij schelen maarliefst 10 dagen hahahaha hij is 10 dgn ouders als mij
Mijn bruin/roze verlies is gelukkig gestopt.Dus toch geen ongi. En mijn temp. weer gestegen..... Over 5 dagen testen!!!! Kan niet wachten......
ojajoh?? normaal eet ik er maximaal 2,maar aangezien ik al 3 dagen geen eten naar binnen kreeg,dacht ik,laat ik nu maar eens goed eten.... helaas
was ik hier... gezellige verjaardag bij oma gehad, helaas hele tijd moeten staan op hakken dus nu zere voeten hahaha ... dus lekker makkelijke zittende kleertjes aangedaan en op de bank geploft.. @vvdd... ik denk dat ik het win qua leeftijds verschil hahaha.. VL en ik schelen maar liefst 13 jaar al moet ik zeggen dat niemand ons dat geeft hoor.. hij lijkt jonger en ik ouder hahaha ... en ag zolang we er zelf niets van merken toch
jaaa echt,kzou dr ook wel een keer heen willen,maarja.... eerst maar s zien dat ik een x bij mn oom terecht kan... die woont in Willemstad! ben dr nog nooit geweest!! hahaha maak dan je beebje maar in BALI klinkt beter als bij mij... gemaakt in "DEN HAM" whahaha ik heb me er ook niet heel erg druk om gemaakt en t heeft tot nu toe positief uitgewerkt hoop voor jouw hetzelfde!
Hoi meiden, Ik zit hier kotsmisselijk te zijn op onze hotelkamer op Texel. Hoe kan het nou toch dat mijn ongi niet komt? Als ik zwanger geweest zou zijn dan moet je toch op NOD wel positief testen? Gister een witte test gehad..... Ik baal zo van deze onzekerheid! Misschien ben ik wel misselijk van de spanning Wanneer zou ik weer een testje kunnen doen? Of denken jullie dat het beste is om gewoon ongi af te wachten?