NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Vvdd: ik heb 2 maanden geleden (geloof ik) ontslag genomen. Werkte altijd te veel en nu lekker eventjes niet. Bevalt tot nu toe wel, maar had wel gerekend op mooi weer en geen weer waarbij je de kachel aan moet doen in JUNI!!!!!

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier ook nog steeds bibberen van de kou... er staan nog net geen pinguins op m,n balkon :p

3. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja ik was maart gestopt met de pil en sinds toen wel altijd een 28 dagen cyclus

4. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Nou dat is zeker klote! Wat raar zeg! Ik hoop dat het meevalt en ze gewoon verder gaan.. Hoe is je vriend eronder.. Lijkt me helemaal niet leuk om te horen, zo uit het niets!

5. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Raarrrr, en mega frustrerend!!!

Dikke knuffel meis!!

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Goedemorgen Meiden!!!

@Nathalias, oooohh !! spannend ik zie hem ook hoor!! voorzichtig gefeliciteerd!! :D

@Jufaman, Oh meen je niet! Wat klote zeg... :( sterkte!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen..

VVDD: ik werk nog wel (projectdirecteur / manager) maar mijn project stopt binnenkort en dan ga ik een tijdje niets doen en rustig op zoek naar een nieuwe baan (heb leuke premie gekregen)

@Ceilo.. heb je een oude lijst gepakt? WOnderful mag toch ook op roze?

8. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Heb de opleiidng voor verkoopchef, daarna hele nieuwe richting ingegaan en de opleidng voor junior secretaresse gedaan. Door werkervaring opgewerkt eerst tot secretaresse en toen afdelingsecretaresse..

Genoeg werk is moeilijk, het is echt heel moeilijk om aan opdrachten te komen! Maar ik heb een paar vaste opdrachtgevers die maandelijks terug komen. Dus daar heb ik geluk mee. Iets meer erbij zou leuk zijn, maar voor nu redden we het ook. Maar sparen is er even niet bij... Gelukkig hebben we een buffer waar we nog niet aan hebben hoeven zitten!

9. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Meiden, ik heb toch honger elke keer... Niet normaal! En heb zo weinig in huis en het is rotweer dus heb net de frituurpan maar ff aangezet. Ga lekker broodjes kroket eten... Maar voel me elke keer weer beroerd na het eten:(

10. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel!! Misschien dat ik zo nog ff langs de kruidvat wip. Vind die z&k testen een beetje vaagjes

11. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

jufaman, heel veel sterkte, wat vervelend zeg :(

@ceilo, wonderful is ook roze!

12. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jufaman: wat een rotsituatie. Heel veel sterkte ook voor je man.Lijkt me voor hem ook erg frusterend.

Kiwii:Jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt. Misschien inderdaad een ander merk proberen? succes! En hopleijk gewoon knal rolze straks!

groetjes!

13. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    AH, ik zie op tv weer een leive mama met een nog liever kindje, een dochtertje... Wat wil ik dat graag....! <3

14. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ben erg benieuwd!

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @tante, voor jou is t ook al spannend zie ik!! wanneer wil je gaan testen als ongi weg blijft?? ga voor je duimen!

16. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Heb er ook over zitten denken zoiets te gaan proberen. Heb office management gedaan (op schoevers) en ook jaren als office manager gewerkt. Nu doe ik sowieso al wel eens wat opdrachtjes voor bedrijven waar ik gewerkt heb, maar meestal doe ik die gratis....:( Maar het lijkt me inderdaad moeilijk om aan opdrachten te komen. Ga jij dan naar die bedrijven toe of doe je het meeste werk ook echt thuis?

17. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Beroerd als in misselijk??? Wanneer ga jij testen?

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Kiwii... rot meid.. ik ken het gevoel.. ik had vorige maand opeens een cyclus van 31 dagen wat ik in 25 jaar (!) nog nooit gehad heb...Voelde me er erg onzeker bij. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik ga maar eens toegeven aan mijn meest bizarre verslaving: strijken.

20. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Woensdag morgen ga ik testen.. Mijn menstruatie komt meestal aan het begin van de avond, en savonds moet ik weg. Dus als ik sochtends test weet ik of ik bloed kan verwachten en ben ik misschien minder van slag zo net voor ik weg moet..

Ja, misselijk, boertjes laten enzo. Maar ik denk inmiddels dat er veel tussen mijn oren zit.. Het ene moment ben ik zeker dat ik zwanger ben en het andere moment denk ik dat testen niet eens meer nodig is.. We zullen dus gewoon af moeten wachten....

Deel Deze Pagina