Hoi meiden, net getest met een KV2v5 testje en hij is ietsje donkerder dan vanochtend. Wil iemand mij op roze zetten? Ik ben helemaal hyper maar ook nog een beetje angstig aangezien de kramp nog niet weg is. Ik ga aankomende dagen in de ochtend testen om te kijken of ze nog donkerder worden. ohhh meiden ik vind het zooooo spannend! Ik duim voor iedereen die nog onzekerheid heeft of NOD nog ver weg is!
@Charise... nog van harte en dat dit inderdaad maar jouw jaar mag worden! @Nathalias... GEFELICITEERD!!
Het scheelt wel dat we niet alleen wachten inderdaad.. Zo maakt het het wachten wel gezellig.. hihi Pff en alweer misselijk.. Ben echt elke dag misselijk.
hidieho! daar ben ik ook weer... gelijk bij thuiskomst maar even door naar de winkel.. moest ook nog gebeuren! en ook langs KV geweest,en getest,maar geen knaller hoor wat vinden jullie? View attachment 249960 voorlopig test ik maar even niet ofzo denk ik....
@Ceilo.. het heeft ook geen zin om elke dag te testen. Je HCG verdubbelt elke 2-3 dagen.. een paar dagen er tussen laten en je zult veel meer verschil zien! @Nathalias.. ik zou er dus ook een dagje tussen laten!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 ♥ 1. (1) Kiwii (2e ronde, 1e kindje 2. (9) Bops (2e ronde, 1e kindje) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Ceilo (2e ronde, 3e kindje) Dienares (3e ronde, vmk,3e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nonma (4e ronde, 1e kindje) Bouncytigger (4e ronde, 1e kindje) 3. (5) Mompelientje (13e ronde, 1e kindje) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) Leiff (1ste ronde ,derde kindje) 4. (6) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) Emm82 (2e ronde, 1e kindje) Troelaa (5e ronde, 3e na mk, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Kwebbel (3e ronde na MK, 2e kindje) Lieve mij (1e ronde, 1e kindje) 5.(4) Gesina (15e ronde, 1e kindje) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Elsemieke (2e ronde, 1e kindje) Moontje77 (8e ronde, 5e kindje) 6. (8) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk partiële mola zwangerschap! MMM) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Ayse1980 (3e ronde, 3e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) GwoonAn (1e ronde, 1e kindje) Yuma (3e ronde, 1e kindje) 2xtantein1week (1e ronde, 1e kindje) Piccolina (4e ronde, 1e kindje) 7. (2) MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje) Ricmar94 (1e ronde, 2 kindje) 8. (3) NoLi (6e ronde, 1e kindje) Missiej (12e ronde, 2e kindje, (3mk's) Linnepinna ( 3e ronde, 1e kindje) 9. (2) Wonderful (2e ronde, 2e kindje) Danssie (5e ronde, 1e kindje) 10. (5) claudje1981 ( 3e ronde, 1e kindje) Chickie (2e ronde na mk, 1e kindje) Orchideetje (5e ronde, 2e kindje) Elance (3e ronde, 1e kindje) Pisu (7e ronde, 1e kindje) 11. (4) molly27 (13e ronde, 1e kindje) Julie2012 (3e ronde, 1e kindje) deze maand 'pauze' Stopcontact ( 5e ronde, 2e kindje) MarjoleinART (1e ronde, 1e kindje) 12.(2) collo003 (2e ronde na mk, 3e kindje) 2eWolk (1e ronde,2e kindje) 13. (2) Meis1987 (7e ronde, 1e kindje) Liefje2013 (1e ronde na mk, 1e kindje) 14. (9) Jufaman81 (18e ronde, 1e kindje 1e IUI) RHR1985 (9e ronde, 1e kindje) Charise (3e ronde, 1e kindje) Sanyi (10e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (5e ronde, 3e kindje) Love and hope (2e ronde, 1e kindje) Roosenzo (1e ronde, 3e kindje) Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) 3Kats (1e ronde, 2e kindje) 15. (3) masami (11e ronde, 3e kindje) babyfotograaf (2e ronde, 1e kindje) Miss1988 (1e ronde, 2e kindje) 19. (illegaal 1) Maybe 3 (22e ronde, 3e ronde na MK, 3e kindje) Totaal: 66 8 zwanger, 15 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 3 negatieve test, 0 twijfeltest, 2 cyclus van slag, 3 informatie onbekend ___________________________________________________ als er wat aangepast moet worden in de lijst willen jullie dit dan in kleur melden?? dan is het makkelijker te zien en hoeft niet alles nagelezen te worden!!
@Ceilo.. GwoonAn mag op blauw, negatieve test. Gelukkig dat je het weet.. het klinkt elke keer zo teleurgesteld als je je testen post.
heh.hoe heb ik dat dan toch iedere keer met die kleuren?! kga t veranderen ja had ook gehoopt op een iets meer knaller eigenlijk,maargoed..... eind van de week nog maar een x met ochtendurine,kijken hoe ie er dan uitziet!
@Ceilo.. wel fijn hoor dat je me nog lief vindt... hihi Poehee.. manlief is de hele week op reis.. eigenlijk hebben we dat nog nooit mee gemaakt. Aan de ene kant natuurlijk ongezellig maar het heeft ook wel weer wat.. even het huis voor mezelf..mmmm
Ik vind ze ook wel ietsje duidelijker worden hoor Ceilo! Ik weet dat het hormoon per 2 dagen verdubbeld maar wil morgenochtend een testje doen omdat ik nog niet met ochtendurine getest heb. Ik ben dan zo benieuwd of die donkerder is... Daarna ga ik inderdaad nog een paar x testen maar dan om de 2 dagen. De dagen gaan supersnel zo op vakantie. Ik zit hier koud en in de regen op Texel maar het zonnetje schijnt in onze hotelkamer
@Ceilo, ja die streep wordt echt wel duidelijker! niks geen bewerking meer nodig zodat ie zichtbaar is hier! @Nathalias, ja die streepjes zijn ook heel duidelijk te zien! gefeliciteerd! @Cygnet, geniet van je rust
@duidelijkere test: thnx... ik ben zo onzeker in 1 x..... ik zoek gewoon een bevestiging en aan die 2 kleine meiden kan ik t niet vragen hier he... beetje vroeg hahahaha kmoet al uitkijken,de oudste kan lezen en kwam bij de kassa bij me staan,wat omest je halen mam?!?! ik zeg oww medicijntjes... ga nog maar even verder kijken Heb ook zo de vrees,dat t gewoon weer misgaat,zoals al zo vaak is gebeurd... anyway.... kmoet me s nie zo druk maken en gewoon verder genieten WHOEHOEIIII ik ben zwanger!! makkelijker gezegt als gedaan