Nou ik ook hoor! @lijst: ja zeker rood Volgens mij moet ceilo niet op rood, maar op vlindertje.. In haar handtekening staat 4w5d*
@elance, gefeliciteerd!! Hopen dat het een palbeeb is want ik zie dat je wel al vroeg getest hebt. @ceilo, balen, ik dacht echt dat jet bij jou wel goed zou gaan en dat je je voor niks zorgen maakte. @tinkerbell26: wat balen zeg. ben je al weer terug van de gyn en wat zei ze? @nathalia: hcg kan schommelen en buikpijn hoeft niks te zeggen. Dus bij geen bloed zou ik me nog geen zorgen maken (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). @lijst: Als ze niet getest had en nu ongi was geworden had ze nooit geweten dat ze even zwanger was geweest en dan zou ik dus zeggen gewoon op rood. Aan de andere kant kan je dit ook als vroege miskraam zien. denk dat ceilo even zelf moet aangeven hoe dit voor haar voelt, als op rood of als vlindertje
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 ♥ 1. (1) Kiwii (2e ronde, 1e kindje 2. (9) Ceilo (2e ronde, 3e kindje) Bops (2e ronde, 1e kindje) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Dienares (3e ronde, vmk,3e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nonma (4e ronde, 1e kindje) Bouncytigger (4e ronde, 1e kindje) 3. (5) Mompelientje (13e ronde, 1e kindje) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) Leiff (1ste ronde ,derde kindje) 4. (6) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) Kwebbel (3e ronde na MK, 2e kindje) Emm82 (2e ronde, 1e kindje) Troelaa (5e ronde, 3e na mk, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Lieve mij (1e ronde, 1e kindje) 5.(4) Gesina (15e ronde, 1e kindje) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Moontje77 (8e ronde, 5e kindje) Elsemieke (2e ronde, 1e kindje) 6. (8) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk partiële mola zwangerschap! MMM) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Ayse1980 (3e ronde, 3e kindje) GwoonAn (1e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) Yuma (3e ronde, 1e kindje) 2xtantein1week (1e ronde, 1e kindje) Piccolina (4e ronde, 1e kindje) 7. (2) MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje) Ricmar94 (1e ronde, 2 kindje) 8. (3) Linnepinna ( 3e ronde, 1e kindje) NoLi (6e ronde, 1e kindje) Missiej (12e ronde, 2e kindje, (3mk's) 9. (2) Wonderful (2e ronde, 2e kindje) Danssie (5e ronde, 1e kindje) 10. (5) Elance (3e ronde, 1e kindje) claudje1981 ( 3e ronde, 1e kindje) Chickie (2e ronde na mk, 1e kindje) Orchideetje (5e ronde, 2e kindje) Pisu (7e ronde, 1e kindje) 11. (4) molly27 (13e ronde, 1e kindje) Julie2012 (3e ronde, 1e kindje) deze maand 'pauze' Stopcontact ( 5e ronde, 2e kindje) MarjoleinART (1e ronde, 1e kindje) 12.(2) collo003 (2e ronde na mk, 3e kindje) 2eWolk (1e ronde,2e kindje) 13. (2) Meis1987 (7e ronde, 1e kindje) Liefje2013 (1e ronde na mk, 1e kindje) 14. (9) Jufaman81 (18e ronde, 1e kindje 1e IUI) RHR1985 (9e ronde, 1e kindje) Charise (3e ronde, 1e kindje) Sanyi (10e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (5e ronde, 3e kindje) Love and hope (2e ronde, 1e kindje) Roosenzo (1e ronde, 3e kindje) Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) 3Kats (1e ronde, 2e kindje) 15. (3) masami (11e ronde, 3e kindje) babyfotograaf (2e ronde, 1e kindje) Miss1988 (1e ronde, 2e kindje) 19. (illegaal 1) Maybe 3 (22e ronde, 3e ronde na MK, 3e kindje) Totaal: 66 9 zwanger, 15 ongesteld, 1 vlindertje, 5 MMM, 3 negatieve test, 0 twijfeltest, 2 cyclus van slag, 2 informatie onbekend @Ceilo.. oh meid wat vreselijk.. Dikke knuffel, hele dikke knuffel! Ik neem aan dat als je het in je onderschrift zet, dat je dan ook graag de erkenning wil hebben. De zwangerschap is wel vastgesteld en dus is er - naar mijn idee - sprake van een vmk @Elance, dat is wel een heel vroege test. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
Ben al even terug ik met mijn bloed afwachten straks weet ik meer ma vrees ervoor dat ik deze keer geen goed eitje heb
Ik zie het ook als een vmk. Maar goed daar moet Ceilo zelf over oordelen. Tinkerbell: Zou echt balen zijn, als het deze ronde niks word
@ Ceilo Wat erg! Sterkte meis... @ Hier.. vandaag beetje dubbelle dag.. zo'n dag dat je niet weet wat je nu moet... mijn moeder is vandaag precies 7 jaar overleden.. en vl is jarig.. Verder nog steeds elke keer misselijk en nu ook brandend maagzuur.. geen pijnlijke borsten terwijl ik dat normaal wel heb na mijn eisprong. @ MamavanS Gefeliciteerd met je man
Ff een ego bericht: Ik denk dat ik niet meer hoef te testen wordt altijd winderig(sorry) als mijn ongi er aan komt, en ja, het is er weer:x
Ik hoop dat je niet ongi word. Ik zit ook altijd na zulke dingen te kijken, ofja aan het opletten of ik de zelfde dingen heb. Maar toen ik in dec dus zwanger bleek te zijn, had ik precies dezelfde kwaaltjes als dat ik ongi ging worden! Ik kijk dus nergens meer van op. Enige wat echt anders was, was dat ik uit het niets kon ontploffen en ruzie zoeken met ml om niks
@tante... winderigheid.. tja, ook zo'n kwaal.. ik heb dat juist als ik zwanger ben.. dus.. wacht nog maar even af..
@love en hope: Wat vervelend dat je vriend op dezelfde dag jarig is als dat je moeder overleden is. Sterkte vandaag!
Dank jullie wel! Ik probeer het altijd maar zo te zien, dat het zo moest zijn zodat ik ook wat leuks heb op die dag.. Kende mijn vriend nog niet toen mijn moeder overleed..