NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 1. (1) Mloesie (6e ronde, 1e kindje) 2. (5) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Ceilo (pauzestand) 3.(4) Mompelientje (13e ronde, 1e kindje) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) 4. (4) Moisie (19e ronde, 2e kindje) Emma82 (2e ronde, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) 5.(2) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Gesina (15e ronde, 1e kindje) 6. (3) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk betrof partiële mola zwangerschap!) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) 7. (1) Bops (2e ronde, 1e kindje) 8. Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) 9. 10. (1) Orchideetje (4e ronde, 2e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Totaal: 21 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven ______________________________________________________ en de lijst weer even bijgeplaatst... hij stond zo ver weg!
NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 1. (1) Mloesie (6e ronde, 1e kindje) 2. (5) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Ceilo (pauzestand) 3.(4) Mompelientje (13e ronde, 1e kindje) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) 4. (4) Moisie (19e ronde, 2e kindje) Emma82 (2e ronde, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) 5.(2) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Gesina (15e ronde, 1e kindje) 6. (3) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk betrof partiële mola zwangerschap!) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) 7. (2) Bops (2e ronde, 1e kindje) MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje) 8. Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) 9. 10. (1) Orchideetje (4e ronde, 2e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Totaal: 22 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Hoi allemaal, ik meld me hier ook maar omdat ik weer ongesteld geworden ben. Na mijn mk is mijn cyclus een puinhoop dus ik heb me op oranje gezet maar ik hou voor het gemak toch nog maar 29 dagen aan voor mijn NOD want dat was normaal voor dit hele gedoe. Ik lees later alle berichtjes even bij, ik zit nu op mijn werk!
goedemorgen! @mamavansimone, jij ook hier, succes met lezen @flavour, succes met bespreking en werken! @loon, shopze! en als het niet lukt gewoon niet bijlezen is best veel als je uit je werk komt en helemaal niet erg! @tinkerbell, prima geslapen, jij ook? @ceilo, stay positive! @hier, aankleden en dan ga ik ook weg, misschien tot zo en anders tot vanavond!
@mamavansimone, Welkom en succes met bijlezen! @orchideetje, jaaa .... doe m'n uiterste best! Fijne dag!
@mamavansimone welkom en veel succes deze ronde @orchideetje heb niet zo heel goed geslapen ben veel wakker geweest het ventje is ziek en heeft me eigenlijk wakker gehouden
zo alles bijgelezen....kletsmajoors! Even de vragen voor zover ik het me kan herinnerern: ik heb 1 zoon van 5 en ik ben thuismoeder en we zijn al ong 4 jaar bezig voor nr 2 maar ben maar opnieuw begonnen met tellen na de laatste mk (was toch de tel al kwijtgeraakt). En ik was degene met de verse pasta. Maar ja, Ceilo is niet gekomen en manlief bleef ook weg dus is het brood geworden en eten we vanavond de pasta. Helaas steeds meer meiden uit het vorige topic hier beland...ook wel gezellig natuurlijk! Maar was nog leuker geweest (voor jullie) als jullie allemaal naar januari waren verhuist. Nou ja, dan maar met z'n alle naar februari! Ceilo, heb je nog wel lekker geslapen? Hebben we allemaal denk ik wel eens en dan voel je je nog schuldig ook alsof je iets verkjeerd hebt gedaan ofzo. Wat een rotweer vandaag!!!!De kinderen hebben het weer niet getroffen met het weer in de vakantie (hier zijn ze nog vrij). fijne dag allemaal! groetjes!
de pasta was toch vanaaf jolan? ja nou nee,heb eigenlijk niet zo lekker geslapen,maargoed,maakt niet uit,komt allemaal wel weer goed ofzo misschien een x.. hebben ze bij jullie nog vakantie? hier was t maar 1 week,vorige week.
Ja de vakantie is heel wisselend geregeld, maar deze week is hij nog thuis. Leuke koffie! Maar geef mij maar een lekere kop thee! groetjes!
aub.... Bekijk bijlage 244344 en hier regent t ook weer heen...... pfff vanmorgen ook al helemaal nat geregend met de meiden naar school brengen... bah bah
lekker dank je! Dat is inderdaad het enige voordeel, dat ik er nu niet verplicht doorheen moet op de fiets! We gaan zo maar lekker verven ofzo (vind ik erg leuk om te doen knutselen enzo, maar meneertje is er niet erg dol op helaas ) en tussendoor de was (en af en toe hier kijken/lezen natuurlijk). groetjes!
nouja lekker?! pfff welke idioot bedenkt dr dan ook naar de camping te gaan dit weekend gelukkig zijn we dicht bij huis en kom ik bijna iedere dag wel ff thuis,want moet toch de meiden naar school brengen! Dus veel voorbereiding hoef ik niet te treffen.... Hopelijk rust ik wel even lekker uit daar in the middle of nowhere int boerenland kben dr wel aan toe ja die idioten die t bedachten waren mn ouders ,maar denk dat ze idd wel gelijk hebben en dat t goed voor me is!
Hallo meiden, Ik ben 4 april gestopt met de pil, 6 mei ontrekkingsbloeding gehad maar ik vroeg me af als ik ervan uit ga dat de cyclus normaal is dat word ik weer ongesteld rond 5/6 juni toch ? het is allemaal nieuw voor me, maar we zijn bezig voor ons eerste kindje. groetjes.
soms hebben meiden last van ontpillen en een hele rare cyclus,soms hebben ze gelijk een regelmatige cyclus.... wil je dat ik je op de lijst zet? dan heb je iig een richtdatum
Ja ik weet het, haha het is even afwachten maar is goed zet me er maar op kan ik het in de gaten houden. thnx