Hmm, lastig he, hotelkamers. Ik heb dat ook altijd. Niets zo lekker als je eigen bed. Heb je wel een goeie kamer? Hoe lang blijven jullie nog? Fijn dat je testje donkerder wordt! Dat iS goed! Hier ook al wakker, al uren eigenlijk. Flinke spanning, kon er niet van slapen! Heb buikpijn dus kan het wel vergeten nu.. Ben benieuwd wat de dag gaat brengen. Ik dacht gister dat mijn menstruatie kwam want ik had flink bruinverlies. Maar er is no niets.. Vandaag nog afwachten en als er niets komt, morgen testen!
Goedemorgen meiden, Jullie zijn ook al lekker vroeg zeg @ 2keertantein1week: spannend hoor! Ik heb ook nog steeds een beetje buikpijn. Schijnt er bij te horen. Ik hoop voor jou ook een positieve test! De kamer is btw wel heerlijk hoor. Ik ben alleen gewend op een beetje hard bed te slapen. Deze is zo zacht, lijkt wel een roomsoesje waar ik in wegzak haha We blijven hier nog tot Vrijdag. @ Kiwi: hoe is het met je? Heb je al meer duidelijkheid?
Nee nog geen duidelijkheid. Ik waag er vanmiddag misschien een Testje aan en anders morgenochtend. Weer lekker misselijk en nu ook keelpijn
@Nathalias: Klinkt heerlijk dat bed! Ik vind de bedden juist altijd zo hard in hotelkamers.. Alles gaat zeer doen.. Tis net wat je gewend bent.. Geniet er nog van tot vrijdag? Doen jullie leuke dingen? Balen hoor, van het weer! @maybe: Goedemorgen @kiwii: Je geduld wordt wel op de proef gesteld, naar hoor! Hoop dat je keel gauw over gaat!
Goeiemorgen deze morgen weer om lekker binnen te blijven ( heb ik geen moeite mee) mijn nichje is blijven slapen dus dadelijk lekker schilderen , gister ontzettend pijn aan mijn borsten maar of dat nu van de griep komt of ergens anders van was gister in iedergeval goed beroerd en baalde dat mijn nichje niks aan me had gelukkig is het een geduldig kindje dat gewoon lekker bij je komt liggen en dat ook heel gezllig vind
@claudje: hier blijven we ook lekker binnen.. zoonlief is ziek dus die gaat ook niet naar school vandaag..
Beterschap Claudje, en ook voor je zoontej Maybe! Ik heb vanmorgen toch getest, helaas negatief Dus ik mag op blauw
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 ♥ 1. (1) Kiwii (2e ronde, 1e kindje) 2. (9) Ceilo (2e ronde, 3e kindje) Bops (2e ronde, 1e kindje) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Dienares (3e ronde, vmk,3e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nonma (4e ronde, 1e kindje) Bouncytigger (4e ronde, 1e kindje) 3. (2) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) 4. (6) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) Kwebbel (3e ronde na MK, 2e kindje) Emm82 (2e ronde, 1e kindje) Troelaa (5e ronde, 3e na mk, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Lieve mij (1e ronde, 1e kindje) 5.(4) Gesina (15e ronde, 1e kindje) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Moontje77 (8e ronde, 5e kindje) Elsemieke (2e ronde, 1e kindje) 6. (8) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk partiĆ«le mola zwangerschap! MMM) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Ayse1980 (3e ronde, 3e kindje) GwoonAn (1e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) Yuma (3e ronde, 1e kindje) 2xtantein1week (1e ronde, 1e kindje) Piccolina (4e ronde, 1e kindje) 7. (2) MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje) Ricmar94 (1e ronde, 2 kindje) 8. (3) Linnepinna ( 3e ronde, 1e kindje) Missiej (12e ronde, 2e kindje, (3mk's) NoLi (6e ronde, 1e kindje) 9. (2) Wonderful (2e ronde, 2e kindje) Danssie (5e ronde, 1e kindje) 10. (5) Elance (3e ronde, 1e kindje) claudje1981 ( 3e ronde, 1e kindje) Chickie (2e ronde na mk, 1e kindje) Orchideetje (5e ronde, 2e kindje) Pisu (7e ronde, 1e kindje) 11. (4) molly27 (13e ronde, 1e kindje) Julie2012 (3e ronde, 1e kindje) deze maand 'pauze' Stopcontact ( 5e ronde, 2e kindje) MarjoleinART (1e ronde, 1e kindje) 12.(3) collo003 (2e ronde na mk, 3e kindje) 2eWolk (1e ronde,2e kindje) Mommy2010Tony (2e ronde, 2e kindje) 13. (2) Meis1987 (7e ronde, 1e kindje) Liefje2013 (1e ronde na mk, 1e kindje) 14. (8) Jufaman81 (18e ronde, 1e kindje 1e IUI) RHR1985 (9e ronde, 1e kindje) Sanyi (10e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (5e ronde, 3e kindje) Love and hope (2e ronde, 1e kindje) Roosenzo (1e ronde, 3e kindje) Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) 3Kats (1e ronde, 2e kindje) 15. (4) Charise (3e ronde, 1e kindje) masami (11e ronde, 3e kindje) babyfotograaf (2e ronde, 1e kindje) Miss1988 (1e ronde, 2e kindje) 16. (illegaal 1) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) 19. (illegaal 1) Maybe 3 (22e ronde, 3e ronde na MK, 3e kindje) Totaal: 65 8 zwanger, 17 ongesteld, 1 vlindertje, 3MMM, 5 negatieve test, 0 twijfeltest, 2 cyclus van slag, 1 informatie onbekend
Ja, doe mijn best. Maar ben toch teleurgesteld. Geen bloed is een goed teken, maar ja.. ik ging voor zwanger. Heb gister bruinverlies gehad, best veel. Het is nu helemaal weg. Hoopte dat het innestelingsbloed was..
Hallo iedereen, Wij zijn toch maar direct met ronde twee begonnen en nu mijn NOD in de buurt komt dacht ik..ik neem toch maar even een kijkje op het forum.