Dat zei die van mij vorige maand ook: ''ach, volgende maand weer'' kon er wel om lachen, maar ik denk dat zodra die dat elke maand gaat zeggen dat ik er dan een beetje moe van word, niet echt bemoedigend.
na 5 rondes heb je dat wel een keer gezien jah een knuffel, een kus, laten blijken dat hij het ook jammer vind komt heel anders over dan: volgende keer beter :x
Lief! Graag gedaan hoor... Ik heb één keer een digitale test gedaan, in Spanje (bevestiging na een kruidvattestje in Nederland op de dag van vertrek). Het verkrijgen van het ding was al een uitdaging op zich en wat komt er dan te staan: Embarazada 2-3 semanas... Embarazada... als tweetalige (2e taal Engels).. klinkt dat toch heel vreemd hihi. Verder test ik eigenlijk zelden... 2007 2 x (op NOD en een paar dagen later. Ik test altijd nog een keer met predictor om te bewaren) 2009 3x (op NOD, CB digital in Spanje en een predictor om te bewaren) 2012 vorige ronde 1 x ivm overtijd Nu wil ik ook wachten tot mijn OD uitblijft.. donderdag dus (mijn banner zegt de 13e maar ik wacht (hopelijk)nog een dagje)
iemand moet het zeggen wil het best zelf doen maar na al die jaren weet ik nog niet hoe ik een lijst moet quoten hier 1x getest eerste zwangerschap week overtijd posi deze keer 1x getest 3e ronde posi vmk
ik hoop het. Maar heb het in het verleden ook wel eens gedacht en toen werd ik de dag erna gewoon ongesteld. Dus durfde niet te veel te hopen. Nu ben ik in ieder geval dus niet de dag daarna ongesteld geworden, maar het kan natuurlijk altijd nog
Maar Orchideetje.. als ik het goed lees, heb je niet voor die week overtijd getest? Over had je ook op NOD getest?
Wat gezellig hier. Ben 2 uurtjes weg en moet iets van 6 pagina's teruglezen @Mannen: Die van mij zei net: Ben je verdrietig? Ik: Ja, ik ben ongesteld aan het worden. Hij: Waarom dan? Omdat je een kindje wil? Ik : Ja Hij: Dan hebben we weer huiswerk..