@Loes: Lekker Slapen en snel weer opknappen!!! En ja inderdaad vervelend! Maarja gewoon rustig blijven,kan dr toch niets aan veranderen!
Ik mag van de lijst,kmag deze maand niet zwanger worden. Waarschijnlijk heb ik een variant van het Epstein-Barr virus,ik krijg een algeheel bloed en urine onderzoek en dat moet uitsluitsel geven OF en WAT ik dan zou hebben.... Voorlopig mag ik weinig doen,veel rusten en wel werken,zolang mijn lichaam het toelaat...das dan weer een beetje jammer! Veel succes voor iedereen in deze NODlijst!
ik vermoed dat alle meiden die in de topic nod-lijst 1-15 mei 2012 zitten en een dezer dagen op rood komen te staan weldra zich toevoegen aan deze topic. Ik heb nod op 10 mei, indien de rode vlag doorbreekt (wat ik hoop van niet weliswaar) komt ik na een cyclus van 27 dagen op 6 juni terecht
Nou ik hoop je hier niet te zien.. Haha dat klinkt wel gemeen maar is het natuurlijk niet.. Wat een rot nieuws ceilo.. Wanneer weet je hoe of wat en of je weer verder mag? Hier is de hoofdpijn gelukkig weer weg dus kon vandaag weer van mijn dag genieten.. Gelukkig maar want had vandaag 43 overactieve kinderen om me heen.. Haha Liefs.. Loes
Hoi Ladies, Ik kom jullie gezelschap houden. 1. (1) Mloesie (6e ronde, 1e kindje) 2. (3) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Ceilo (2e ronde. 3e kindje) 3. 4. (1) Moisie (19e ronde, 2e kindje) 5. 6. (1) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Totaal: 6 zwanger, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
43?? ik ben blij voor je dat je geen hoofdpijn meer had! en ja idd zwaar PIEP! maandag kan ik bellen voor de eerste uitslagen,later volgende week voor de rest geloof ik,maar dat hoor ik maandag en de urine moet ingeleverd worden als mn ongi voorbij is. we wachten maar weer af,meer kunnen we niet doen!
Hallo allemaal, Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ik ben vandaag ongesteld geworden en wij gaan komende maand voor de eerste ronde van ons derde kindje. Mijn cyclus is onregelmatig, maar uitgaande van de langste cyclus na mijn bevalling kom ik uit op NOD = 6 juni. Wil iemand mij op de lijst zetten? groetjes Lieke
NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 1. (1) Mloesie (6e ronde, 1e kindje) 2. (2) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) 3. 4. (1) Moisie (19e ronde, 2e kindje) 5. 6. (2) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Totaal: 6 zwanger, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven --------------------------------------------------------------------------- Lieke1979 ik heb je erbij gezet en ik heb mijzelf van de lijst afgehaald.
Hoi meiden, Ik kom me hier ook melden. Ik ben vandaag ongesteld geworden en mijn volgende nod is 4 juni, 2e ronde van het 1e kindje. Hopelijk deze maand veel roze!!
NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 1. (1) Mloesie (6e ronde, 1e kindje) 2. (2) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) 3. 4. (1) Moisie (19e ronde, 2e kindje) Emma82 (2e ronde, 1e kindje) 5. 6. (2) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Totaal: 6 zwanger, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
@emma, jammer hopelijk deze ronde meer suces... @ loes, heb je altijd een lange cyclus? @ channie, 17e ronde al. Duurde het bij de eerste twee ook zo lang? @ceilo, hoop dAT je maandag Goede uitslagen krijgt zodat je snel weer verder kunt.
ik heb pas twee rondes achter de rug na het stoppen met de pil.. heb 5 jaar de pil geslikt en daarvoor niet bewust in de gaten gehouden wat mijn cyclus deed.. dus ik heb eigenlijk geen idee.. ik slik nu sinds het begin van deze cyclus de etos zwanger worden pillen en dan zien we wel hoe het deze ronde gaat.. hou in mijn banner en de NOD lijst rekening met weer een lange cyclus, dan kan het alleen maar meevallen.. liefs, Loes
thnx meis... ik hoop het ook! Het gaat alleen maar achteruit hier,ben alleen vanmorgen naar zwemles geweest,vanmiddag gedouched en boodschappies gedaan en mannetje had eten gemaakt,dus eigenlijk nix gedaan,maar kben bekaf en álles doet me zeer! Bah!! ik baal er zo van..... sorry voor de ego
Hey Meiden, Ik kom me ook melden. Ik vermoed dat mijn NOD op 2 juni is bij een cyclus van 32 dgn. Hij is niet helemaal betrouwbaar (zie onderschrift) maar met de clomid nu wordt het wat beter! dit wordt de 5e ronde voor ons 2e wonder.