Ja zal me ff voorstellen. Mijn naam is Angela vandaag 22 jaar geworden en me vriend is 26, 3 jaar samen, 2 jaar samenwonend. eerste ronde eerste kindje. en doe maar 6 juni.
NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 1. (1) Mloesie (6e ronde, 1e kindje) 2. (5) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Ceilo (pauzestand) 3.(4) Mompelientje (13e ronde, 1e kindje) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) 4. (4) Moisie (19e ronde, 2e kindje) Emma82 (2e ronde, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) 5.(2) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Gesina (15e ronde, 1e kindje) 6. (4) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk betrof partiële mola zwangerschap!) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) GwoonAn (1e ronde, 1e kindje) 7. (2) Bops (2e ronde, 1e kindje) MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje) 8. (1) Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) 9. 10. (1) Orchideetje (4e ronde, 2e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Totaal: 24 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
Nou ik snap dr geen bal van hoor meiden! Bloeduitslagen waren goed,Urineuitslag was goed,lichamelijk nog geen verbetering dus maandagmorgen heb ik weer een nieuwe afspraak staan bij de HA
Ceilo: aan de ene kant fijn dat de uitslagen goed zijn en dat je zoals het er nu uit ziet niet meer op pauze hoeft, maar dat je je lichamelijk niet goed voelt is helemaal niet fijn natuurlijk. Kan het niet zo zijn dat je lichamelijk doodmoe bent door al het geestelijke wat je hebt moeten verwerken? Ik wordt daar zelf altijd dood moe van. (weet natuurlijk niet of jij dat ook hebt). En dan het slechte weer helpt ook niet echt. Misschien een kuurtje floradex als er niks bij de ha uitkomt? is homeopatisch en je kan er enorm van opknappen. (en alles wat te veel is plas je uit). Het is maar een ideetje hoor... Hier lijkt het wel alsof er een bom is ontploft zoveel zooi ligt er aan speelgoed op de grond. Nou ja zoonlief is lief aan het spelen (het is een buitenkind maar dat gaat niet met dit weer) ruimen we vanavond maar weer op.....
Pfff wat kunnen jullie kleppen, dit is nog erger dan de eerste helft van mei Wel veel MMM-etjes in deze lijst, ik wens iedereen heeeel veel succes!!
Ja dat zou maar zo kunnen.... de strijd mbt de kids is nog steeds in volle gang namelijk (maar daar wijk ik hier niet teveel over uit) en dat vreet nog steeds enorm aan me..... Het slechte weer helpt inderdaad niet mee! kom maar op met dat zonnetje ik wacht t maandag wel weer af en dan zal ik wel s vragen of ik anders die floradex (ken t niet) eens zal proberen.... en ja hier is t soms ook alsof er een bom ontploft is,gelukkig heb ik 2 opruimertjes,dus t ook altijd zo weer weg
ik zet mijn zoon ook altijd aan het opruimen, maar meestal gaat hij dan opnieuw spelen....Nu doen we het voor het verhaaltje lezen en niet opgeruimd ook geen verhaal en dat vind hij heel erg!
mmm...heb hem iets te goed leren opruimen...loopt hij even (tussen 2 buien door) buiten, komt hij met zijn handen vol glas de tuin binnen: "kijk mama, dit ligt allemaal op de grond, ik ruim het wel op!" gelukkig niks in zijn vingers!
zo.. heb weer een dag overleefd.. haha.. nog een lange dag werken en dan lekker een weekje vrij.. nu languit op de bank.. zo denk nog even in een warm bad want mijn rug voelt op het moment echt niet leuk jullie hebben je aardig ingehouden vandaag.. 4 pagina's was aardig bij te lezen, maar volgens mij kwamen de meeste kletskoppen vanavond pas