Hahahaha!! oooo, mijn emoties, ik kan ze niet meer de baas. Lig hier contant helemaal in een deuk. En net zat ik te janken omdat iemand zijn kat dood was.. Is het raar? Eh.. Als hij zich maar vermaakt! En jij morgen je haar nog kan fohnen!
Vooral erg jammer. Hij was sowieso erg weinig bezig met mijn zwangerschap. Vond het een beetje eng geloof ik. Dat heeft hij wel allemaal goedgemaakt na de bevalling hoor. Een echte baby is minder eng schijnbaar.
SNap datje dat erg jammer vond. Hij moest dus duidelijk de baby zien voor hij echt zijn hart er voor open kon stellen... Misschien gaat het wel heel anders als je weer zwanger bent...
Hij vermaakt zich zeker. Ik ga wel meer geld overhouden voor dure digitale zwangerschapstesten want ik hoef geen speelgoed meer te kopen.
Over dat het mis kan gaan: daar stond ik ook nooit bij stil eigenlijk. Maar toch ga ik er nog vanuit dat een volgende zwangerschap wel goed gaat. Positief blijven toch? Ik ga deze keer ook meer dan 31 weken zwanger zijn heb ik besloten. En ik zit me hier misselijk te eten aan lollies, is eigenlijk wel een goed teken, vreetbuien!!!
Ja, dat mis gaan.. Gebeurt echt wel heel veel...! Ik hoop dat ik daar niet zo bang voor ga zijn als het eenmaal zover is... Zit dat in de fam? of is dat onzin?
Geen idee. Bij een vroeggeboorte moet je wel allemaal dingen invullen hierover, maar voor zover ik weet ben ik de eerste. Over miskramen hoor je weinig he, dus geen idee eigenlijk.
Hee dames, Zo heb flink bij moeten lezen Over hoe vl reageert als je ongie word.. Nou de mijne zei vorige ronde, dan moeten we deze maand maar extra goed ons best gaan doen.. hihi ik vond het wel schattig Hij vind het allemaal nog beetje eng Ik eet vanavond gehakt met shoarma kruiden in een pitta broodje.. Heerlijk!!! Ik ben nog steeds elke dag misselijk samen met brandend maagzuur.. Heel vervelend. Daardoor word ik te nieuwsgierig. Mijn borsten zijn heel lichtjes gevoelig, terwijl normaal na mijn eisprong zijn ze goed gevoelig.. Ook voel ik vanalles in mijn buik borrelen enzo. en ongie pijn.....
Love and hope, dat is inderdaad een lieve reactie van je vriend. Je voelt dus van alles Hoop dat het raak is.
@MK.. weet ook wat het is.. heb nooit de behoefte gevoeld om daarmee naar buiten te komen. Vond het vooral erg jammer @Film what to expect.. leuk maar geen hoogstandje.. heb 'm de dag na premiere gezien... had ik wel zin in.. beetje inspiratie.. Ik moet zeggen J-Lo doet het weer aardig... die meid kan toch wel een boel (niets ongelofelijk goed (misschien dansen) maar wel allemaal stukken beter dan gemiddeld hihi)
Hoihoi ik ben thuis van werk. Zit lekker en bordje rijst met courgette en walnoten en veeeeel ketjap te eten omnomnom!