een ongeluk zit in een klein hoekje.. dus snap dit sarcasme niet.. maar ja zal wel weer aan mij legge..!! @isolde: spannend meid..
Waarom niet de pil? tja niet aan gedacht. Wat ik al eerder zei veel problemen met de gezondheid van mijn zoontje.
laat je niet gek maken, maar als je slim bent ga dan weer aan de AC zodra je meer duidelijkheid hebt over hoe dit afloopt sterkte meis!
Ja wel dat zeker. Ik weet dat het stom is geweest van ons. Zeker omdat ik 3 maanden geleden te horen kreeg dat ik als snel zwanger zou worden ik in een rolstoel zou belanden waarschijnlijk. En een kind met zoveel gezondheids problemen als mijn zoontje vreet ook veel van je
Tja, als je iets in de 'heat of the moment' vergeet dan moet je ook niet heel raar opkijken als er consequenties aan zitten... Vervelend misschien en misschien ook niet maar aan elk gedrag zitten gevolgen en dit dus ook. Gezien de omstandigheden die Isolde omschrijft vind ik het op zijn minst niet erg handig. Als je NOD 13 juni is dan maar even afwachten en volgende week een testje doen...
je kan er nu toch niets meer aan veranderen lieverd, laat het over je heenkomen je kan er nu toch niets meer aan doen
@isolde: ook hier z,n ongelukje gehad hoor.. had een oontje van een half jaar.. m,n ex en ik waren net na een jaar weer bij elkaar (3 dagen pas) en gelijk zwanger.. Je bent ect niet de enige.. en ja sommige hebben daar een duidelijke mening over.. tja jammer dan voor hun.. het gaat erom hoe die gene zich erbij voelt toch? En hoop dat mocht je zwanger zijn.. alles z,n beloop gaat doen en het allemaal goed komt meid
wat is dat nou voor een heftige reactie.. aan die mening van jou heeft ze toch ook niets... bah bah zoiets kunnen de beste nog overkomen, en zeker in opwinding of door gezondheidsproblemen met de kleine...
het is ook niet handig maar om het nou gelijk naief te noemen vind ik wat ver gaan ze geeft net al aan aan dat het kindje welkom is dus de consequenties begrijpt ze echt wel
isolde... even afwachten dus.. laat het op je afkomen, is het enige wat je op het moment kunt doen.. en inderdaad je begrijpt zelf goed zat dat je de consequenties ervan moet dragen... komt goed meid!!
Dat mag. Vanaf zijn geboorte heeft ie al flink groei problemen/reflux en daarvoor is ie 9 keer opgenomen geweest. Hij is in 1 1/2 jaar 3 keer voor buisjes in zijn oren onder narcose geweest. Heeft door die oorproblemen flinke taalachterstand opgelopen. Nu zijn ze aan het uitzoeken waarom ie al 2 maanden bijna iedere dag verhoging/koorts heeft. Eind april hebben we ook nog te horen gekregen dat ie epilepsie heeft. Dus meer dan genoeg! Het is eind februari 3 geworden!
Tja, ik zie het een beetje anders.. als er zoveel goeie reden zijn om NIET zwanger te worden dan zorg je er voor dat dat niet kan gebeuren... nu wordt er andersom geredeneerd... een foutje kan gebeuren.. eens... maar je kan er ook alles aan doen om te voorkomen dat foutjes kunnen voorkomen.. zeker als je zulke goeie redenen hebt.. Naief is geen scheldwoord he? Het betekent dat je te goed van vertrouwen bent.. in dit geval het vertrouwen in jezelf dat je het wel altijd veilig zult doen.. tja, dat is naief en niet slim (gezien de omstandigheden) maar nu niets meer aan te doen dan afwachten en indien nodig heel goed nadenken over de gevolgen voor de zwangere en de kinderen...