@Ceilo.. what the... brrrrr... geen idee waarom iemand in the house of horrors zou willen wonen @Orchidee.. nu ben ik je helemaal 'kwijt'... hellup??? (graag gedaan )
Hihi wat een dierentuin! Wij hebben 2 katten, 2 konijnen en 2 cavia's en veel te veel muggen aaaaargh! Ik word hier levend opgegeven op dit moment. Oja ik ging naar bed!
ja, en hou ze daar ook vooral ... Ik vind reptielen echt vreselijk (wel boeiend maar brrrr).. alleen insecten vind ik erger... Bovenaan mijn horrorlijst: de slang.. (maar goed, die kom ik niet 'dagelijks' tegen... die wesp of bij waar ik allergisch voor ben wel!)
heb geen problemen met reptielen zolang ze maar bij een ander zijn dikke gore zwarte spinnen en wespen, kan je mij heel hard zien rennen
Ja, is ook erg leuk.. Doe het al erg lang, met een leuk groepje.. We zoeken wel nog wat menen erbij voor de stabiliteit, maar we hebben het echt erg leuk!
Voor mij moeten er tussen mij en de reptielen een glaswandje zitten van pak 'm beet een cm of 15 ofzo hahahahah.. yech.. slangen.. enge beesten. Ratten.. ook zo'n rottig soort
Hey meiden! Dat dino-ei van mij is blijkbaar een goed ei! Ronde 1:gelijk raak! was bij de eerste ook al zo! Zooo gelukkig!
Dat hoeft ook niet, als je iets niet wilt dan hoeft het niet. Er zin ook een man van over de 60 op, die maakt ook geen salto meer hoor! Er zijn altijd andere dingen te doen als je iets niet wilt, of je gaat heel rustig oefenen... Het is echt leuk! Waar woon je iegenlijk? welk deel van het land?
Beetje bruinverlies lijkt weer weg, en geen spoortje rood te bekennen! We ongi krampen.. Maar zoals dit heeft mijn cyclus nog nooit gedaan... Ik geef de moed nog niet op!