Ja is waar ... Ik moet ook gewoon geduld leren hebben hihi dat heb ik dus totaal niet!! Zeker niet nu mijn beste vriendinnetje wel zwanger is en het over niets anders gaat als we bij hun zijn .... Wil het gewoon ook zo graag kunnen zeggen en meepraten ...
zo dames.... was een heftig avondje voor jullie....haha, gelukkig kunnen jullie het ook weer goed maken was leuk terug lezen, slang aan het vervellen en de kat die sext op de tafel.....en een heel verhaal over een olifants k.u.t. en lippen tot de grond? ayway...lieve mama gefeliciteerd! verder voor degene die op roze staan gefeliciteerd! de rode dames onder ons...heeel veel sterkte en op naar een roze volgende ronde! Ricmar: hopelijk test je over een paar dagen roze. hier: ik ben errug moe...kan ook door het verhuizen komen en het uitzoeken van alle spullen, ondertussen gewoon werken en voor de kleine meid zorgen...mijn ventje is op het moment ook ontzettend druk op het werk...ach nog effies en dan zitten we er in.... ga zo even naar de nieuwe woning van mijn ouders kijken en dan kom ik straks weer kletsen xxx
Goede morgen lieve meisjes, Hier nog niets te zien...?! Nog wel steeds ongie krampjes....ga er vanuit dat er vandaag wat komt (lees: rood!)...mocht dat niet zo zijn dan ga ik toch maar even testen,...whaa spannend! @MarjoleinART Denk dat je te vroeg bent met testen.....gewoon op de NOD nog een keer proberen! Wie weet... Wachten is ook erg lastig, vind ik ook...alleen kan ik het nu opeens???? Kan het heel goed volhouden...Maandag was mijn NOD...nu nog niets?! En alleen de zaterdag voor mijn NOD getest...(negatief!) Rustig afwachten is eigenlijk ook veel fijner....tenminste dat merk ik nu...dan ben je er wat minder mee bezig....Maargoed, weet ook hoe lastig het is!! haha
Goedemorgen dames Temperaturen jullie jezelf ook? heb het bij mijn dochtertje gedaan en toen bleef mijn temp hoger als normaal. Nu stijgt ie ook. Maandag 37,1 en nu 37,5
Goedemorgen meiden, idd lekker avondje hebben jullie gehad. Ik zei nog zo: niet teveel buurten!!! Maar ben weer op de hoogte 21 kinderen, damn Dat is echt niet goed hoor! Lieve mammie, gefeliciteerd! Hier al vroeg aan de poets! Nu eerst koffie en een boterham.
Dat is een goed teken xxIsoldexx!! Kan eiersprong zijn of bevruchting....even afwachten dus...maar als het hoog blijft lijkt het mij dat je misschien wel op 'roze' komt deze maand....maar is even afwachten hoe het morgen en overmorgen etc is... Succes! Ik zelf temp niet....misschien als het al een tijd niet is gelukt dat ik het ga proberen...maar nu nog niet..
De eisprong heb ik duidelijk gevoelt vorige week woensdag dus dat kan het niet zijn. Jeetje wat lastig dit. Zwanger zijn is het mooiste wat er is en toch komt het niet uit.
Ik mag op rood! Vanmorgen ongi geworden. Dit is te snel na mijn eisprong, :x Ga straks mijn gyn bellen en kijken wat hij zegt. Heb een nieuwe banner uitgekozen, hoop dat dat geluk brengt voor de volgende ronde. Zo nu even teruglezen wat ik gisteravond nog gemist heb.
@Marjolein, ik heb ook geen geduld hoor! maar ga wel echt proberen te wachten met testen tot nod of later....al denk ik dat t op nod al wel zo erg kriebelt als er dan nog geen tekenen van ongi zijn, dat ik dan wel een testje ga wagen succes met wachten!!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 ♥ 1. (1) Kiwii (2e ronde, 1e kindje) 2. (9) Ceilo (2e ronde, 3e kindje) Bops (2e ronde, 1e kindje) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Dienares (3e ronde, vmk,3e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nonma (4e ronde, 1e kindje) Bouncytigger (4e ronde, 1e kindje) 3. (2) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) 4. (6) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) Kwebbel (3e ronde na MK, 2e kindje) Emm82 (2e ronde, 1e kindje) Troelaa (5e ronde, 3e na mk, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Lieve mij (1e ronde, 1e kindje) 5.(3) Gesina (15e ronde, 1e kindje) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Moontje77 (8e ronde, 5e kindje) 6. (7) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk partiĆ«le mola zwangerschap! MMM) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Ayse1980 (3e ronde, 3e kindje) Piccolina (4e ronde, 1e kindje) GwoonAn (1e ronde, 1e kindje) 2xtantein1week (1e ronde, 1e kindje) Yuma (3e ronde, 1e kindje) 7. (2) MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje) Ricmar94 (1e ronde, 2 kindje) 8. (3) Linnepinna ( 3e ronde, 1e kindje) Missiej (12e ronde, 2e kindje, (3mk's) NoLi (6e ronde, 1e kindje) 9. (2) Wonderful (2e ronde, 2e kindje) Danssie (5e ronde, 1e kindje) 10. (5) Elance (3e ronde, 1e kindje) claudje1981 ( 3e ronde, 1e kindje) Chickie (2e ronde na mk, 1e kindje) Orchideetje (5e ronde, 2e kindje) Pisu (7e ronde, 1e kindje) 11. (4) molly27 (13e ronde, 1e kindje) Julie2012 (3e ronde, 1e kindje) deze maand 'pauze' Stopcontact ( 5e ronde, 2e kindje) MarjoleinART (1e ronde, 1e kindje) 12.(3) collo003 (2e ronde na mk, 3e kindje) 2eWolk (1e ronde,2e kindje) Mommy2010Tony (2e ronde, 2e kindje) 13. (3) Meis1987 (7e ronde, 1e kindje) Liefje2013 (1e ronde na mk, 1e kindje) xxIsoldexx (1e ronde, 3e kindje) 14. (9) Jufaman81 (18e ronde, 1e kindje 1e IUI) RHR1985 (9e ronde, 1e kindje) Sanyi (10e ronde, 1e kindje) Cygnet2 (5e ronde, 3e kindje) Love and hope (2e ronde, 1e kindje) Roosenzo (1e ronde, 3e kindje) Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) 3Kats (1e ronde, 2e kindje) Snoebel (18e ronde; 6e ronde na mk, 2e kindje) 15. (4) Charise (3e ronde, 1e kindje) masami (11e ronde, 3e kindje) babyfotograaf (2e ronde, 1e kindje) Miss1988 (1e ronde, 2e kindje) 16. (illegaal 1) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) 19. (illegaal 1) Maybe 3 (22e ronde, 3e ronde na MK, 3e kindje) Totaal: 65 8 zwanger, 19 ongesteld, 1 vlindertje, 3MMM, 6 negatieve test, 0 twijfeltest, 2 cyclus van slag, 1 informatie onbekend
@xxIsolexx Kun je dan die vruchtbaarheid/beebje niet deze kant op sturen....er zijn er hier genoeg die er alles voor over hebben! maken we toch een goede deal! Ik ben pas net begonnen dus alle meiden die al even wachten krijgen dan voorrang! Gaat dat lukken denk je?!
kdoe ze ook echt nie maarzo weg hoor! dus wees niet bang dat ik ze bij je breng t is btw maar een slangetje hoor... ik schat dat ie nu bijna 1,5 m lang is maar hij is niet zo heel dik! owwww en weg met die wespen!