NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julie2012

julie2012 Actief lid

30 mrt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    en of ik zal genieten ;)
    Hoop ook op champagne-torens en prosecco bij het eten, hahahah

2. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, ga voor je duimen vor ene mooie champagne toren ;P

3. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ben echt heeeeeeeel benieuwd!! hou fb in de gaten! geniet lekker van je wijntjes en je sigaretjes schat! lekker feesten hoor!

mega gezellig wonderful! hoef ik steeds minder te switchen van topic naar topic om jou in de gaten te houden :D

@loes, meis nee toch wat naar om te horen, kan je niet even een ibu nemen tegen de pijn en lekker op tijd naar bed gaan? beterschap en sterkte maar bovenal veel plezier gewenst morgen, hopelijk knap je snel op!

@wonderful, we gaan samen op roze! :D

beter gezegd we gaan allemaal op roze! en alles wat we over hebben aan hsg blazen we naar @julie de maand erop!

@julie, hier zaterdag avond familie over de vloer, broer van manlief en die nemen 2 flessen prosecco mee omdat ze op moeten dus ik neem het er ook nog even van :p

@flavour, al gebeld? hopelijk wil die voor je langs de pomp rijden!

4. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    we gaan naar duinrell.. heb er echt wel zin in.. nu hopen dat mijn rug een keertje mee wil werken.. een beetje pijn ben ik best gewent maar dit is gewoon echt niet leuk.. begon vanavond onder het eten ook iedereen nog is over waarom mijn vriend en ik nog geen kinderen willen.. het liefst zou ik dan heel hard roepen WE WILLEN WEL!! maar dat gaat niet..

liefs,

Loes

5. wonderful

wonderful Niet meer actief

haha lekker van genieten nu het nog kan wij hebben morgen een bruiloftsfeest ik drink er ook 1 op of 2 of..... Whahaha:p

6. orchideetje

ik ken het helaas ook, word doodgegooid met wanneer nemen jullie nou eindelijk! een 2e?? ;) ten eerste kan je ze niet bestellen anders was die 2e er morgen wel geweest en ten 2e denk ik dan mens waar bemoei je je mee alsof ze zomaar uit de lucht komen vallen :cool:

7. Loon28

Loon28 Actief lid

31 jan 2012
    138
    0
    16
    Goeden avond!

Zo na een leuk dagje zijn we hier weer!
    Jullie kletsen veel haha!

Ik ben moe heb verder geen puf meer hehe.

Slaap lekker

X

8. wonderful

Ow leuk joh! Hopen dat het morgen beter gaat met je. Ow verschrikkelijk he dat sommige mensen ook gewoon denken dat je kindjes gewoon zomaar krijgt van de een op andere dag pfff

9. orchideetje

slaap lekker loon!

@loes, hopelijk droog weer morgen!

hier begint het ineens te onweren en te waaien :(

10. wonderful

Bij mij op het werk heeft er een ook wel een handje van vragen wanneer we voor een 2de gaan iedere als ik ze zie *zucht* zelf heeft ze een meisje van 4 mnd dan zeg ik gewoon eerst jullie whaha

11. wonderful

Slaap lekker Loon

12. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind dat inderdaad ook heel vervelend als mensen zo blijven zeuren.. wij willen allemaal niets liever hier.. het is alleen wel zo zodra je er mee bezig bent, zie je overal opeens zwangere vrouwen en baby's... of heb alleen ik dat :)

13. orchideetje

slimme zet! :D

14. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik zeg gewoon waar het op staat, dat we heel graag een 2e willen maar dat het nog niet gelukt is. Kunnen wij toch ook niks aan doen?

Ik heb helemaal weer zin in de 'klusweek' al heb ik geen idee wanneer ik een ei kan verwachten. In januari was het in 1 keer raak en daarna zaten we er steeds naast want je ziet dat ik nu een belachelijke cyclus heb. Vorige maand netjes een hele week om de dag geklusd want wie weet is mijn ei wel weer vroeg, komt dat ding gewoon nog 3 dagen later, weer mis. Dus we schroeven de frequentie maar op deze maand, dan moet het gewoon goedkomen! Ik zeg klusweek van dag 10 tot dag 20, ik zal dat ei vangen deze keer *bal vuist* :)

Ik zag hier een klusschema van elke dag, dat krijg ik hier niet voor elkaar hoor met allebei 4 dagen werken en een kleine die rondloopt. Petje af!

15. orchideetje

nee hoor heb ik ook of nou ja meer dat iedereen om mij heen die tegelijk met mij een 1e kreeg nu al bevallen of tegen het eind van de zwangerschap lopen van hun 2e, baby's en kinderen zie ik veel hier maar ik heb natuurlijk al een kleintje ;)

16. julie2012

julie2012 Actief lid

30 mrt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen maand van dag 1 tot dag 19 om de dag geklust, benen omhoog, ei gemeten op dag 17, foliumzuur, niet drinken..
    en resultaat... ongesteld... Het zegt dus helemaal niks helaas...

17. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ja dat valt me ook op, dat veel van de dames die ik ken die ongeveer samen met mij zwanger waren ook alweer zwanger zijn of al nog een kind hebben. Ik wilde ook wel eerder maar ik moest nog een man overtuigen. We zijn officieel vanaf januari bezig, in mijn handtekening lijkt het langer maar voor mijn mk hield ik alleen mijn cyclus bij zonder zwanger te willen worden.

18. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @loes, duinrell, leuk.. ik zeg veel plezier en hoop op mooi weer voor jullie!!

@loon, slaap lekker..

@mamavansimone.. succes met klussen, hoop dat je deze maand op roze gaat.. net als de rest hier.
    en inderdaad petje af voor degene met een klusschema van elke dag, lukt hier ook niet.. beide 6 dgn werkend.. en verschillende tijden...

good luck voor iedereen :)

19. orchideetje

@mamavansimone, elke dag :$ nou dat gaat mij ook niet lukken hoor, niet na de bevalling van onze 1e want moet echt 1 dag bijkomen daaronder voor het weer kan :)

wij om de dag vanaf de 10e tot de 20e en als ik rekbaar dradig doorzichtig slijm heb en de krampen/steken er weer zijn dan gaan we 3dagen achter elkaar even door de zure appel heen bijten, wat moet dat moet :) maar ook ik ga hem vangen dit keer gna gna :D

20. orchideetje

@mamavansimone, hier ook sinds eind januari gestopt

@flavour, ja als je beide zoveel werkt dan snap ik dat je erg moe bent, hier werkt alleen manlief maar die werkt dan ook gelijk gemiddeld 13 uur per dag dus die heeft zeker niet altijd zin ;)

Deel Deze Pagina