NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussion in 'NOD forum' started by loes1990, Apr 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarjoleinART

MarjoleinART Bekend lid

Ik ga even wat kunstzinnigs doen, lekker schilderen :) moet de voorkant van de uitnodiging voor ons trouwen op 4 augustus nog maken lekker op tijd allemaal. Hahah. We zijn dinsdag voor de wet getrouwd en in augustus trouwen we voor de kerk! Gaan jullie nog wat leuks doen vanmiddag/vanavond? :)

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Gefeliciteerd!!! Wij waren dinsdag 4 jaar getrouwd:D

3. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,722
    1
    0
    Ceilo, wat is dat voor blauw spul bij die spin? Ik vind persoonlijk de hond het leukst ;)

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,722
    1
    0
    Je hoeft je er sowieso niet schuldig over te voelen. Je kan er natuurlijk ook niks aan doen dat je je zo voelt en zo raar is het helemaal niet! Ik zit nu ook in de eerste ronde en ik weet zeker dat ik ook ontzettend teleurgesteld zou zijn als ik niet zwanger blij te zijn. Maar misschien heb jij over een paar dagen wel een positieve test. Kan best.

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    mijn beste vriendinnetje is nu 8 weekjes zwanger en ze heeft t me vrijdag "verteld" (kreeg resterende ovutesten in envelop hihi), en ze kon me gelijk de 1e echo laten zien! ik ben zoooooo blij voor haar! ben nog steeds helemaal hyper! en natuurlijk ben ik nu ook hartstikke ongeduldig, en natuurlijk denk ik "ik wil ooohooook", maar goed, moet nog minimaal weekje geduld hebben en dan weet ik meer...
    sinds we aan t proberen zijn heb ik er eigenlijk minder moeite mee dan voorheen, maar we zijn ook nog maar net begonnen...
    we hebben zelfs een moment gehad dat er 9 zwangeren om ons heen waren, toen vloog ik stiekem tegen de muren op...

maar echt een hele dikke knuffel voor je meid!

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,722
    1
    0
    Dank je, lief van je :) Ben ook zo iemand die voor een leuk kleurtje zou gaan....Zit ook te denken aan een apple, maar inderdaad erg duur. Een vriend is nu voor me aan het kijken. Komt wel goed.

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    @ceilo, brrrrrr die spin!!!! *zie me hard wegrennen*, en brrrrrr die slang!!! *zie me bibberen in een hoekje*
    die gekko vind ik dan wel weer geinig :) en hond is natuurlijk altijd leuk! (behalve dobermanns, daar loop ik blokje voor om hihi)

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,722
    1
    0
    Gefeliciteerd! :D Wat leuk dat je zelf de voorkant voor jullie kaart maakt. Knap hoor!

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,722
    1
    0
    Jij ook gefeliciteerd!

10. MarjoleinART

MarjoleinART Bekend lid

Gefeliciteerd!! :D leuke dag gehad? En ook mooi weer?? Wat een geluk hebben we gehad hé? hele week regen, dinsdag DROOG, woensdag regen en nu is ook nog niet al te best!! we krijgen wat we verdienen!! Hihi ...

11. MarjoleinART

MarjoleinART Bekend lid

ALS het lukt he! Hahah. Als hij gelukt is zal ik hem hier wel posten :) Thanks!! :)

12. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,722
    1
    0
    Super leuk, ben benieuwd! Succes!

13. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    haha niet veel bijzonders eigenlijk gedaan. Me zoontje moest naar de kno arts en neuroloog. Toen wij vier jaar geleden gingen trouwen wist ik net 2 dagen dat ik zwanger was. Dat was zeker geen pretje, ik had verschrikkelijke krampen tijdens het ja woord:$

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ceilo, die spin is echt te vies voor woorden. Ik durf net die kleine spinnetjes op te zuigen met de stofzuiger en laat manlief de zak meteen in de kliko gooien!
    Als ik naar die foto kijk, krijg ik overal kriebels ahaha.

15. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Hihi, dat gevoel heb ik ook heeeeel sterk! Dus ik heb het maar niet gedaan...

16. MarjoleinART

MarjoleinART Bekend lid

Owjee ... Das niet zo fijn nee tijdens het ja-woord, ik denk dat jullie kindje er ook graag bij wilde zijn en zich wilde laten horen ... Hihi. Ik hoop op 4 augustus ook zwanger te zijn. Dan wil ik het die dag tegen de daggasten zeggen ... Misschien tijdens het eten als tussengerecht beschuit met muisjes ... Hihi, zie het al helemaal voor me!

Hoe is het met je zoontje?

17. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Tanx!! Lief van je...

Ik was na mijn ei elke nacht om 5 uur wakker.. Rare tijd.. Moest ooktelkens plassen dan... Bij mij is het nog spannend, du ja, misschien wel een symptoom, op rare tijden wakker worden...:)

18. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Nou, dat vind ik dus ook...! Heb echt diep respect voor haar!

19. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Zo, ik ben weer bij....

Ceilo: Die spin???!!!:$:$ Ik ben blij dat hij niet elke pagina terug komt.. Heb overal jeuk nu ;)

MarjolienArt: Gefeliciteerd! Wat leuk dat je zelf je kaart ontwerpt! Schilder je veel? En doe je nog meer? Aan je naam te zien ben je goed!! Ik schilder ook, hou er van!

@Meiden die nog lang geduld moeten hebben: STerkte... Ik heb ontdenkt dat ik het de rotste tijd vind, als het eind van de cyclus nog zover weg lijkt.. Bah, niet leuk!

@gewoonAn en MamavanSimone: wij zitten met zn 3en in hetzelfde schuitje.. Overtijd en nog geen duidelijkheid.. Ik hoop zo dat we alle3 op roze mogen!! Zullen we daar voor gaan?

@hier: ik zweef bij het idee dat ik misschien wel zwanger ben.. Hihi. Maar mijn lijf doet overal zeer, dus eigenlijk voel ik dat lopen ook wel :D Nog steeds geen bloed, alleen af en toe ietjes bruin, of nou ja, beetje beige slijm..

20. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    MarjoleinArt: dikke knuffel! Jouw tijd komt nog wel, en mischien wel heel snel!! Ik vind het heerlijk dat mijn 2 schoonzusjes eerder dan ik zwanger waren(ze zijn al bevallen hoor) kon ik lekker alles afkijken!! En ben verliefd op mijn 2 neefjes!!
    Kan ik lekker met ze over baby's praten zonder dat het lijkt of het over mijn (hopelijk) toekomstige baby gaat..
    Maar ik begrijp je hoor, ik voel me ook jaloers soms.. Maar vooral bij mensen waar ik neit zo veel mee heb...

Share This Page