NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussion in 'NOD forum' started by loes1990, Apr 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Dat zou idd wel een heel mooi cadeautje zijn.
    Vannacht heeft ie een slechte nacht gehad. Onrustig en veel huilen. Zou kunnen dat ie toen aanvalletjes had. Ik wilde hem vandaag thuis houden maar hij wilde erg graag naar het kinderdagverblijf. Wie ben ik dan om dat te weigeren.

Wat ook lekker is trouwens cake met slagroom en muisjes. Heb ik bij mijn dochtertje gedaan en dat was een groter succes dan beschuit!

2. Nathalias

Nathalias Actief lid

Feb 11, 2012
    227
    1
    16
    Even een ego berichtje:

Ik heb een digitale test van CB aangedurfd!
    Hij zei zwanger 2-3 weken. Jippie!!! :D

Morgenmiddag afspraak bij de huisarts en morgenavond naar m'n moeder om mijn kat op te halen. Ze is een weekje logeren aangezien we op vakantie zijn. We hebben besloten het mijn moeder morgen al te vertellen aangezien zij ook de enige is die weet dat we "bezig zijn". Ben zo benieuwd naar haar reactie :D

De rest van de familie en vrienden vertellen we denk ik pas na de eerste echo. Voor de dames die al kindjes hebben: hoelang hebben jullie gewacht en hoe hebben jullie het verteld?

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Gefeliciteerd!!!!
    Ik heb beide keren niet zo lang gewacht omdat ik goed ziek er van was. Laatste keer zelfs met opname.

4. jolan0

jolan0 Bekend lid

Dec 8, 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo heeeeeel veel pagina's terug gelezen maar helaas erg weinig rolze tegen gekomen.....
    lieve mammie, (voorzichtig) gefeliciteerd! En ik hoop dat ik niet over iemand anders heb heengelezen.

Ceilo: jullie kat verwacht toch nog jonkies?

Hier: met de kleine naar de ha geweest hij heeft knobbels op zijn voeten welke waarschijnlijk verwijderd moeten worden. Over 3 weken naar de orthopeet....

Groetjes!

5. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,722
    1
    0
    Wat fijn van je test! :D Toen ik de eerste keer zwanger was heb ik best lang gewacht om het te vertellen. Was nog behoorlijk jong en een beetje bang voor de reactie. De tweede keer heb ik mijn ouders en zusje meteen gebeld na de positieve test.

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,722
    1
    0
    Jij houdt ons ook maar in spanning he!? Ga je morgen weer testen?

7. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Nou zeker... Niet mijn idee, maar ik ben erg blij dat er geen bloed te zien is..! Nee ga zaterdag weer testen denk ik... Wil niet onnodig testen en denk dat ik zaterdag meer kans heb, aangezien ik dinsdag wat innestelingsbloen(bruinverlies) ben verloren.. Maar ik weet niet zo goed hoe snel ik dan kan testen..

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,722
    1
    0
    Ow, nee dat weet ik ook niet. Is vast te googlen. Knap dat je zo lang kan wachten met testen hoor.

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ff vraagje: hoe weet jij dat het innestelingsbloed is? Omdat je ongi niet is doorgezet? Dinsdag was toch je NOD? ( bedoel er verder niks meer, maar ik begrijp hem ff niet hoe je dat kunt weten )

10. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Nee, natuurlijk weet ik dat niet zeker, er zat geen labeltje aan :) Maar hier op het forum zeiden veel mensen dat het wel eens een innestelings bloeding kon zijn... vandaar.. Maar zeker weet ik het natuurlijk niet.

Mijn NOD was woendag.. Dinsdag had ik ineens veel slijm met veel bruinverlies(veel meer dan anders voor mijn menstruatie) En dat was savonds weer over.. Vandaar.. Woendag nega test en toen zeiden de meiden hier dat je een dag na een innesteling ook niet positief kan testen.. Dus ik weet het nog niet.. Mischien is mijn cyclus ook wel van slag hoor.. Maar ik hoop op zwanger... Heb wel inds dindag krampen in mn onderbuik..

11. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

May 21, 2012
    153
    0
    0
    ikke ook:)

12. 3kats

3kats Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,235
    0
    36
    :p
    super! fijn he om dat telezen hihi:D
    wij hebben het meteen verteld, tweede keer zou ik het mijn ouders vertellen en voor de rest wachten tot de 1e echo, overigens op het werk had ik het pas na de echo verteld.
    weet je meingen verschillen...als het mis gaat heb je ook steun nodig...alleen als je het iedereen hebt verteld kan je dan steeds de vraag krijgen hoe het gaat terwijl je er niet op zit te wachten...
    maar goed je moet daar natuurlijk niet vanuit gaan en lekker doen waar je je het prettigst bij voelt;)

enne genieten!!!!:p

13. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    2xtantein1week
    we lopen samen en ik heb precies hetzelfde wat jij hebt haha :)
    dinsdag had ik beetje bruin slijm. Gisteren niks, vandaag ook niks.
    Maar.. heb mijzelf toch op rood gezet omdat het zeker geen innesteling bloeding kan zijn...

Morgen wordt ik ongesteld denk ik ofwel heb ik niks en voel niks, geen krampen of zo, kan ik het bijna zeker zeggen... en die bruine verlies hebben mensen vaker af en toe. Ik heb het afgelopen 3 maanden vaker paar dagen voor ongi gehad terwijl daarvoor nooit had. Ligt aan endometriose misschien
    En aangezien dan mijn cyslus altijd 28-30 dagen is en nooit anders, om en om heb ik meer mijn punten voor de ongi deze keer dan voor zwangerschaap..

Jammer, maar het is niet anders! We hebben in elk geval ons best gedaan, het kindje blijkbaar niet, wilde nog niet :) misschien voelt ei de day of the death (21-12-12) aankomen :))

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Uhh hoezo bijdehand!

Ik vroeg het me alleen af omdat je net zegt dat het dat is.
    Vond het al zo raar dat je dat kon weten.

Hoop verders voor je dat je gelijk hebt :D En aankomende week posi test.

15. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

May 21, 2012
    153
    0
    0
    Dames, ben weer terug van het werk...lasagne staat in de oven, net lekker wat chips naar binnen gedrukt....en alles weer even bijgelezen!
    jammer helemaal geen 'roze' erbij gekomen...!

Ik krijg een koortsblaar...bhaa....al zeker een jaar niet meer gehad...en nu opeens wel weer...blee :(
    Geen idee waar die nu ineens vandaan komt?!

Hier nog steeds niet 'rood' maar voel me ook niet zwanger...heb wel vet opgezette buik maar denk dat het tussen mijn oren zit...of ik ben gewoon dikker geworden, maar heb wel echt een buik...pff bha...(had beter de chips niet kunnen eten misschien haha....telaat!!)

16. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

May 21, 2012
    153
    0
    0
    @nathalias....lekker gevoel man!!!

17. Lichtje28

Lichtje28 Bekend lid

Jan 28, 2011
    596
    0