Ja das wel echt hoog! Mijn temp is ook hoog voor mijn doen..Mijn b.temp = 36.2 maar het blijft na al een week stijgen al 2 dagen hangen op 39.9 dat deed die vorige maand ook en toen was ik zwanger alleen werd het bij 5,5 week een miskraam...pff wat een gedoe allemaal dat zwanger worden haha
Woensdag. Bij mij zit het iets anders. Het was niet de bedoeling om nu zwanger te worden. Ik ben 21 november bevallen van de 2de. Alleen "in the heat of the moment" op 29 mei niet aan bescherming gedacht en op 30 mei voelde ik me eisprong. Eerst was ik bang om te zwanger te zijn maar ik denk dat de teleurstelling nu groter is als ik dat niet ben.
Ja das wel vlug achter elkaar. Maar ik begrijp precies wat je bedoeld... ik d8 ook zwanger te zijn 5 maanden na mn bevalling en eerst d8 ik : nee he!! en later vond ik het toch jammer dat de test negatief was. Zo tegenstrijdig. Ben benieuwd meid. Mijn NOD is dinsdag dus we zitten echt vlak achter elkaar
Ik mag ik op rood Net ongesteld geworden en ook gelijk omeunig ongesteld Blegh balen Succes voor iedereen die nog niet getest heeft Hoop voor jullie op mooiere resultaten
@yuma jeetje verschrikkelijk balen ook jij een hele vruchtbare periode gewenst. @mommy Heb je klachten? Ik niet veel, wat meer hoofdpijn, moe en soms wat krampen. Maar die temp blijft me verbazen. Had bij mijn tweede ook zo'n hoge temp
@xxisoldexx ik heb hele lichte ongikrampen en al twee weken enorme obstipatie, ik doe middagdutjes (normaal nooit) en ik heb een ongekende trek in chocolade. (maar ja dat zijn ook voortekenen voor ongi).
Oh ja ik heb wat minder trek. Das voor mij niet zo vreemd. Bij de eerste 2 viel ik in het begin alleen af ipv aankomen. De eerste +3 kilo en de tweede +5 kilo aan het einde van me zwangerschap.
Zo dat is weinig... ik ben de eerste 14 weken van mn zwangerschap 8 kg afgevallen. Ik was ongekend misselijk en kreeg zelfs sondevoeding op het laatst. Toen d8 ik..nou das mooi dan zal ik niet veel aankomen. Tot aan mn zw.verlof was ik 6 kg aangekomen..niet echt veel dus..maar in die 8 weken thuis zitten was ik daar bovenop nog eens 12 kg aangekomen...echt bizar haha
Ik was bij beide en zeker de laatste ook ziek. De hele zwangerschap. Maar ik had ook vrij kleine kindjes hoor. Mijn eerste was met 42+1 3010 en 50cm, de tweede met 39 weken rond 2910 en 48 cm.
Die van mij werd met 41+1 geboren en was klein in cm (50) maar zwaar in gewicht (3680) ... klein propje dus ... he bah.. ik zou er zo graag weer een in mn armen willen hebben
Nu 4 dagen...?! hoop nu snel mijn menstruatie te krijgen...zeg het niet graag, maar het is wel zo... Moest op mijn eerste menstruatie heel lang wachten (lees: ongeveer 7mnd)...dus ben nu heel erg bang dat het nu weer lang gaat duren...en dat hoop ik echt niet!
haha ik zie het propje al helemaal voor me, zo schattig!!! @ lieve mij Dat kan ik me heel goed voorstellen. Misschien na het weekend anders contact opnemen met je huisarts?
@kiwi,yuma en 2xtanteineenweek: Balen! *knuff* tot de volgende ronde! @roosenzo duidelijk een plusje! zo vroeg ook al! congrats! @mamavanSimone: ik zie ook een streepje! Vaag dat ie weg is
Zo eindelijk even tijd om rustig een bericht te maken. Wat een hoop onzekerheid zeg allemaal, maar ook rood las ik, das zwaar balen. Kiwii en Yuma succes in de volgende ronde. Ik heb eigenlijk nu wel het gevoel wel zwanger te zijn maar heeeeeel pril maar of het zo blijft is natuurlijk een ander verhaal. Ik heb net bij daglicht wat foto's gemaakt. Ze zijn achteraf misschien toch niet helemaal omowit, je ziet een schaduwtje. Op de foto's zie ik niks dus als jullie ook niks zien is het niet erg. De bovenste test is van half 5, de andere van 8 uur. Ik had niks gedronken in de tussentijd. De bovenste foto is onbewerkt, de onderste is donkerder gemaakt. Ik ga vanmiddag 2v5 testen kopen en dan zondagochtend eentje doen.
de jongste van mij was met 41w1d 47cm & 3980 gr. ik noemde dr ook altijd proppie! de oudste met 41w5d ook 47 cm maar woog maar 2375 gram