NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Haha zo klinkt het wel verschikkelijk maar ik ken het wel. Als mijn man moe is lukt het ook niet zo goed, hij kan eigenlijk helemaal geen vluggertjes dus we moeten dan om de dag wel even wat tijd investeren. Dat is soms niet zo leuk als je al moe bent maar het is voor een goed doel he! Ik ga nu ook goed opletten op afscheiding, het stomme is dat ik het vorige maand wel gemerkt heb na de klusweek maar het toen genegeerd heb want dan was mijn ei wel heeeel laat en dat kon toch niet? Mooi wel dus, sufferd, dus nu beter opletten en meer mijn gevoel vertrouwen en minder op de getalletjes.

2. wonderful

wonderful Niet meer actief

Whahha orchideetje moet zo lachen om jou!

Nee hier ook echt niet iedere dag om de dag is meer als zat het moet leuk blijven he

3. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook meestal om de dag...
    ik ga uhm ook vangen.. wil zwanger zijn :)

wooow orchideetje zie nu een pendel van jou een tweeling :0

4. wonderful

mamavansimone, Ja je gevoel klopt meestal wel!

Slijm bestuderen doe ik niet aan weet wel dat ik een dag of 2 voor mijn ei slijmverlies heb maar daarna ook nog gewoon snap daar echt helemaal niets van haha ik gebruik ovu.testen

5. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@mamavansimone, hier kennen we wel vluggertjes maar meestal worden het geen vluggertjes, afgelopen maand maar 1x voorgekomen omdat we toevallig op de dag geklust hadden dus die kleine kon elk moment wakker worden ;)

@wonderful, ben ik zo lachwekkend :) :D moet inderdaad leuk blijven, ik had mijn ei de 26e gezien de afscheiding en laat die dag mijn man nou zo moe geweest zijn dat hij absoluut niet wilde :( baalde echt gigantisch en was zelf even een tikkeltje boos geweest :)

6. orchideetje

ja serieus eh, manlief zei al de maand augustus slaan we over :D

7. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Als Simone zometeen 2 is en ik nog niet zwanger ga ik misschien ook wel aan de hulpmiddeltjes. Maar ik vind dat nu nog zonde van mijn geld. Ik heb bij alles eigenlijk de mentaliteit 'wil het zelf doen' dus dat zijn we nu aan het proberen. Maar als het me te lang duurt moet ik er misschien aan geloven.

8. orchideetje

slijm bestuderen heb ik inmiddels aardig onder de knie goed alternatief als je op je centen moet letten en geen ovu testen wil gebruiken :D ;)

9. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook geen ovvu testen, wil het inderdaad ook zelf doen. :)
    en inderdaad ook een kwetie van op de centjes letten, dus ga deze maand ook maar eens goed mijn slijm bestuderen.. :)

@orchideetje, ja of niet.. zo augustus ook overslaan, maar hopelijk ben je voor die tijd al zwanger;)

hier zo af en toe een vluggertje, als we moe zijn, maar toch ff willen/moeten voor een kleine.. haha moet wel leuk blijven... :p

10. wonderful

@Mamavansimone, Ik ga duimen voor je dat je ze niet nodig gaat hebben. Huppakee allemaal op roze.:D:D

@Orchideetje, Haha ik zou ook boos zijn:p Jou schuld jij was moe whahahaha:p Mijn vriend heeft een goede baan we hebben best goed:)

11. wonderful

een tweeling lijkt me wel erg leuk hoor, jullie niet?

12. orchideetje

hahaa nu moet ik lachen om jou, wij hebben het ook goed hoor, maar sinds ik thuis ben valt er een behoorlijk bedrag weg aangezien ik ook een behoorlijk goed salaris had ;)

en ja was best wel boos maar dacht ach ja dan zien we het wel 2 dagen ervoor geklust dus wie weet, maar helaas ongi brak door en toen was ik wel even pissig :x maar goed kan hij ook niets aan doen moe is moe en ik weet dat hij er net zo van baalde als dat ik deed

@flavour, hoop het ook voor die tijd!

13. orchideetje

uhm, mag dit eigenlijk niet hardop zeggen, maar heb al een kleine lopen en financieel gezien denk ik niet dat het haalbaar is als we een tweeling zouden krijgen, als het zo is dan is het zo hoor maar op mijn wensenlijstje staat het niet (klinkt cru maar kan er niet om liegen)

14. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    whaha, ja klinkt inderdaad een beetje cru, maar snap je standpunt wel..
    ik zou liever ook geen tweeling willen krijgen.. omdat het dan de 1e is.. nou ja 1e 2 dan. maar omdat alles nog nieuw is lijkt me dat ook wel een beetje lastig.. maar alles is welkom.. :)

15. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik wil eigenlijk wel 3 kinderen maar ik denk niet dat ik mijn man zo ver krijg, dus een tweeling zou wel goed uitkomen, dan krijg ik mijn zin haha! Maar praktisch zou het niet zijn, mijn man heeft een kantoortje aan huis en als we nog 2 kamers kinderkamers moeten maken wordt het erg krap en nog veel voller hier :) Maar wel gezellig hoor!

16. wonderful

@Orchideetje, Ja dat merk ik nu ook wel ineens de helft minder maar ik zou er toch ook niet meer voor willen werken ik geniet iedere dag heerlijk van me kleine ventje zou het voor geen goud willen missen. @Tweeling, Ja dat mag je toch wel zeggen. Dat word augustus overslaan dan haha

@flavour, Ja denk ook wel dat het heel erg druk word dan en vooral omdat je nog niets weet en dan gelijk 2.

17. orchideetje

ja dat zocht ik praktisch! ;) dubbel zo veel luiers OMG! :cool: hihi

@flavour, ja dan ben je gelijk klaar toch :D zijn vast mensen in de omgeving die een handje willen helpen hoor, maar tegenwoordig kan je daar ook niet meer vanuit gaan, iedereen is zo druk met zichzelf ;)

18. wonderful

@mamavansimone, Haha ja idd heb je wel je zin:p Ze kunnen toch bij elkaar op de kamer zooo probleem opgelost whaha:p

19. orchideetje

@wonderful, ik ook, soms met donkere dagen (regen slecht weer) dan heb ik weleens dat ik dnek niet weer zo'n dag :( ik wil naar buiten maar gelukkig komt het mooie weer er aan althans dat hopen we dan maar!

@kinderen, manlief wilde altijd graag 2 kids, ik 1 maar ben toch overstag gegaan hihi begon toch lichtelijk of nou ja behoorlijk te kriebelen toen mijn zusje met het nieuws kwam dat hun bezig zijn om een kindje te mogen krijgen en toen sloeg het ineens in dat ik eigenlijk dat geluk ook nog een keer mee wil maken :) maar hierna is het klaar, manlief krijgt een mooi knoopje en ik ben lekker van die stomme hormonen af :D

20. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nee denk dat als ik een tweeling zou krijgen, ik daarna als nog een keer zwanger zou willen zijn, dus dan worden het er 3 haha...
    maar laten we maar eerst zwanger worden... hopelijk deze ronde :)

Deel Deze Pagina