Hee meiden, wat een spannende tijden hier zeg. Vage testjes e.d. Hoop dat er snel duidelijkheid komt. Roosenzo wat goed zeg zo'n positieve test. Kan je niet al verder zijn? Want 6 dagen voor NOD is wel heel vroeg hoor. Gefeliciteerd trouwens! Hier een beetje gevoelige onderbuik, apart gevoel. Kan het niet echt thuisbrengen. Ik heb gewoon geen idee of ik nu wel of geen ei heb gehad. Temperatuur is wel weer wat omhoog, maar krijg nog steeds geen kruis bij FF. Afwachten maar.
dan moet je zorgen dat er genoeg water in de pan blijft, als je iets 3 uur op het vuur laat staan is het logisch dat het water verdampt en dat dan je vlees verbrand, regelmatig draaien en kopje water toevoegen
charise schatje! ♥ gezellig op het wachtbankje mop? alhoewel gezellig is anders natuurlijk twilight was top lieverd
Dat doe ik ook allemaal Ik krijg het gewoon voor elkaar om 2x precies hetzelfde te doen. De ene x is het fantastisch lekker en de 2e keer zo taai als een schoenzool! Hihi..
heb je wel elke keer sucadelappen? andere stukken vlees kunnen dezelfde bereiding hebben maar heel anders smaken zoals de magere runderlap, runderriblap en de sukadelap, zelfde bereiding maar andere smaak ene word malser dan de ander
Yech.. suddervlees Wij eten vanavond pannenkoeken (zus en neefje komen even aanschuiven en daarna wachten we tot papa thuis komt (Barcelona) en dan hup naar bedje toe! (tenminste de kids dan.. ik praat wel even bij met man voordat ik crash!)
Ja, het zal wel aanhet vlees gelegen hebben. Ik vergeet altijd wat voor vlees ik de vorige keer had... Maar sucade lappen zijn het lekkerst? Ik heb denkik rundiriplappen meestal... Het is zo heerlijk...!
runderriblap is het malst van allemaal, ik vind sucadelap lekkerder omdat je het peesje erdoorheen hebt lopen wat lekker vettig smaakt hihi speciaal voor jou 2xtante de verschillende vleesjes Bereiding rundvlees - Bas Gelijk Uw Slager
jeejj mannetje thuis vanavond! geniet ervan! word het erg laat eer die thuis is of is het nog een schappelijke tijd?
Hahaha, eigenlijk ben ik best wel goed in de keuken... Ik tover best wel hele lekkere dingen uit mn keuken, vergeet alleen altijd hoe ik het gedaan heb, dus zelden 2x hetzelfde! Dus ja, ik denk dat ik die ossenhaas wel heel lekker kan krijgen.. Als niet halverwege de telefoon gaat ofzo
Helaas, hier hangt de rode vlag weer uit! Al had ik niet echt anders verwacht, weinig geklust rond eisprong! Kwam gewoon niet goed uit!
net terug van de gyn. Alles is in principe goed. Lutale fase op het randje, baarmoederslimvliesdikte ook. Beide geen reden om niet zal zwanger te zijn. Ei is van goede kwaliteit en eisprong is goed. Zaad is ook goed. Nu heb ik woensdag een kijkoperatie. Ik krijg dan gelijk ook de uitslag. Ze gaan dan kijken in mijn baarmoeder en eierstokken of er ergens verklevingen zitten of blokkades. Dit gaat wel onder algehele verdoving. Ben wel heel blij dat het al woensdag kan. Het moet namelijk tussen de 6de en 12de dag van de cyclus. Anders had ik weer een maand moeten wachten. Veel geluk dus, maar wel eng dat het zo snel is. Als er niks uit het onderzoek komt moeten we het waarschijnlijk nog een half jaartje zelf thuis proberen. Je schijnt van het spul wat ze inspuiten bij het onderzoek extra vruchtbaar te worden. Veel stellen worden dan alsnog binnen een half jaar zwanger.
molly: heel veel succes woensdag! draadjesvlees: het geheim zit in het tomaatje!Even toevoegen en tada! Groetjes!
Mijn schoonzus had ook verklevingen, die hebben ze via een kijk operatie weg gehaald.. Precies een jaar later is ze bevallen van een gezonde zoon Ik hoop voor jullie dat het ook zo mag uitpakken...