haha nee niet echt. Ja vanmiddag gedaan, wit maar bij mijn eerste teste ik 1 dag voor nod ook negatief dus moet gewoon ff geduld hebben. Voel van alles maar kan allebei beteken
Goh meiden jullie hebben best veel bij geschreven zeg laatste paar dagen gezellig hoor heb alleen niet de tijd gevonden om alles bij te lezen @meiden met een positieve test , gefeliciteerd tis jullie van harte gegund en geniet er lekker van hoop dat alles goed blijft gaan . @ meiden die op rood mochten ......jammer hoor ! Wens jullie een vruchtbare volgende ronde en hoop dat t snel raak mag zijn. @hier ..... Vanmorgen temp 0,3 gezakt voor me eigen gevoel toch een test gedaan en natuurlijk was die negatief ( deed t puur om niet de hele dag in onzekerheid te zitten) dus ik dacht nou hoppa vandaag ongi .....maar nee hoor helemaal niets !!! Ook niet t gevoel dat ik t ga worden ofzo ook niet dat ik t morgen ga worden ( voel ik ook wel lichtelijk een dag van te voren) ben dus benieuwd wat de temp morgen doet ! Mijn cyclus schommelt tussen de 25 en 28 dagen en dag 28 zou zondag zijn, mja stel stel stel dat ik wel zwanger zou zijn had ik toch vandaag al wel een dun streepje kunnen zien , denk ik dan ...... Mss denk ik ook wel te veel , ik weet t ook niet ......denk dat ik nog maar even blijf zitten op t wachtbankje Succes meiden die nog op t wacht bankje zitten !
isolde, wachten tot woensdag dan romaira, als zondag pas nod is hoef je nu echt geen streepje te zien hoor, als je wat later hcg aanmaakt dan zul je het misschien pas zondag of zelfs later zien, even blijven plakken dus op dat wachtbankje hier, ongi krampen worden heftiger dus ben bang dat hij elk moment kan doorbreken, zou wel mooi zijn als dat zondag is dan heb ik er tenminste nog een regelmatige cyclus aan overgehouden