is goed meis,kben nie boos ofzo platte text wordt vaak verkeerd geïnterpreteerd of hoe je t dan ook moge schrijven
Nee is echt moeilijk hoor Voor de rest houden we het voor iedereen nog even geheim. Pas na de eerste echo gaan we het mijn schoonouders en vader vertellen. Kan niet wachten hihi
hi dames, zo, uurtje bezig geweest met bijlezen damn, wat kletsen jullie veel wel hartstikke gezellig natuurlijk! even een ego berichtje ik heb het vandaag mn mams verteld dat we bezig zijn, ze had niet anders verwacht haha, ze dacht dat als ik een beetje op haar leek ik echt niet veel langer had kunnen wachten (moet natuurlijk wel rekening houden met wederhelft ), maar ze vind het helemaal leuk! vandaag saampjes naar de prenatal geweest, want ik wilde zo graag een cadeautje kopen voor mn vriendin en ben hartstikke goed geslaagd! zoooo schattig allemaal! mn mams zei ook dat als t bij ons zover is ze heel vaak gaat winkelen en allemaal spulletjes gaat kopen voor ons haha , ook hebben ze al gezegd (tijdje terug) dat als t zover is dat we dan de kinderwagen van hun krijgen zag er vandaag een die sprong zo in t oog! dus ik heel blij: oohhh die vind ik mooi! tot ik de prijs zag.....goeie grutjes die was duur! dus mn mams heel serieus neeeee je moet dan uitkiezen welke je wilt hebben echt heel lief okee, dit stukje werd alweer langer dan gepland haha ik heb stiekem een hoopvol gevoel weet niet of dat nu wel zo goed is, zul je zien dat straks de teleurstelling opeens erg groot is maar kan t denk ik eigenlijk niet zo goed uitleggen.... had op bepaald moment bij t klussen opeens zo'n sterk gevoel dat dat m wel eens zou kunnen zijn..... ook die droom van van de week die zoooooo echt leek en die afweek van wat ik normaal droom over zwanger/kindjes....wil er eigenlijk niks achter zoeken, maar toch bevestigd op de een of andere manier dat gevoel... heb ook hele blauw dooraderde borsten...en van de week soort spierpijn zeg maar van borst richting oksel, heel apart...(en aan sport doe ik eigenlijk niet dus t was in elk geval niet van inspanning hihi). maar tegelijkertijd heb ik deze ronde veel minder zere borsten dan voorheen, en de krampen en steekjes zijn ook veel minder dan vorige ronde (ze houden tot nu toe wel wat langer aan al)....wat dat betreft zegt mn gevoel weer nee je bent niet zwanger... maar t hoopvolle gevoel blijft overheersen.... begin bang te worden voor een grote teleurstelling ik ga morgen maar eens kv 2v5 halen, en wil eigenlijk pas donderdag gaan testen (andere dagen moet ik werken, stel je voor dat ie wel posi is, dan komt er niks van werken in haha ) oh en als antwoord op de vraag over die afscheiding, ik heb 4-5 dagen na mn ei dat t korrelig begint te worden, wel weer wat geliger dan (sorry voor de vieze praat), na 2 dagen is dat weer over... zie dat er een paar zondag gaan testen! spannend zeg!! ik ga voor jullie duimen!!! en voor de meiden die op rood zijn gegaan een heeeeeeeeeele dikke knuffel!!
zo ik heb mijn nageltjes lekker gedaan vanavond, zien er weer tip top uit, zo lekker naar mijn bedje, 1 dagje dichter bij het testen, kan die ook op de lijst jiehaa
ik haak af!! kids gaan morgen naar hun BioV voor de rest van t weekend,dus weet niet of ik hier dan zal zijn. we hebben dan tijd voor ons 2 en daar gaan we even lekker van genieten!
@babyfotograaf , jeetje wat spannend voor jullie zeg ! Dubbel he dat gevoel ik twijfel ook heel erg (al was ik er vanmorgen zeker van dat ik ongi ging worden) wens heel veel succes komende dagen
@romaira, bedankt!! VL is ook wel heel nieuwsgierig of t raak is of niet, en hij zei vandaag nog dat hij eigenlijk hoopt dat ik lekker lang mee kan zwangeren met mn beste vriendin! zo lief jij ook veel succes!