geef mij ook maar het zonnetje, lijkt wel of dan alles veel makkelijker en beter gaat en voel me dan ook lekkerder in mijn vel.. heerlijk mooi weer... kom maar op hoor je niet vaak dat een man er nog eentje wil en de vrouw eigenlijk niet meer.. dus eigenlijk is je zusje een beetje de bom die bij je insloeg en je de omekeer deed doen, dat je toch nog wel een klein frummeltje wilt Leuk..
haha nee klopt meestal is het de vrouw die graag nog een kindje wil en ja en nee, mijn zusje zette me aan het denken waardoor manlief en ik het er weer over hadden en voor ik het wist was de pilstrip op mijn mannetje word ook ouder (we schelen bijna 12 jaar) en om dan nog eens 2 jaar te wachten exclusief de probeer en zwanger tijd dan praten we al bijna over 5/6 jaar verder en dan hoeft het voor ons ook niet meer, beetje vaag verhaal sorry enige waar ik nu soms mee zit is dat ik mijn zusje zal passeren maar vooralsnog is dat niet gebeurd en ze heeft me op het hart gedrukt dat het niet zal gebeuren dus daar gaan we dan maar vanuit!
Ik heb een fijne schoonfamilie die graag bijspringen als het om oppassen of logeerpartijtjes gaat. Ze staan ook al in de rij om Simone te zien dus dat zit wel goed. Ik zou geen thuisblijfmoeder kunnen zijn denk ik, vind het nu al lastig om dingen te verzinnen die ik met Simone kan doen want ze is net als mama, ze houdt van afwisseling Wij werken allebei 32 uur en dat bevalt me goed en Simone ook. Die is elke dag ergens anders (tante, oma, thuis met papa, thuis met mama, thuis met allebei) en ze vindt het heerlijk.
lekker toch! vooral blijven doen dan! hier juist een kindje en een mama die niet van afwisseling houden althans niet veel, zitten behoorlijk in een schema al van baby af aan en daar heeft ze erg veel baat bij dus dat houden we er maar in
ik begrijp wat je bedoeld, beter nu beginnen voor je straks langer bezig bent dan gedacht en de jaartjes voorbij vliegen.. en als je zusje dat op je hart heeft gedrukt moet je daar in geloven... weet niet hoe jullie band is.. maar blijf eerlijk tegen elkaar!! hopelijk zijn jullie beide snel zwanger.. ik ga afsluiten... vriendlief is thuis.. tot morgen... alvast slaap lekker allemaal
heb een hele goede band met haar flavour, gelukkig wel! slaap lekker! wij gaan ook straks moet nog even wat mailtjes afhandelen etc dus hang nog wel even rond hier
Ik ga ook slapen weltrusten en slaap lekker allemaal. P.S @orchideetje, best druk he 3 topics volgen kom niet meer van de pc af ga nu gauw afsluiten vriendlief ligt al boven
Amai eindelijk alles bijgelegen maar liefst 7 pagina's niet normaal klets tantes Hier doen we ook soms een vluggertje als we moe zijn hoor vind dat niet zo erg tis dan echt van te moeten en me ventje zegt nooit nee ook al is die echt we moe Kindjes: ik wil 3 kindjes maar vriendlief maar twee dus laat die tweeling maar komen dan krijg ik mijn goesting
ik meld me hier.. gister is er eindelijk zekerheid gekomen voor ons.. helaas in de vorm van heftige ongie... nod 8 juni ronde 12 (2e kindje 3 mk's )
goede morgen allemaal, Hier drijgt de lucht opnieuw en we willen zo graag naar buiten!!! Ik heb even alles bijgelezen. Ik zou wel graag 3 kids willen, manlief 2, maar dat zien we wel weer als kindje 2 er is. Een tweeling zou ook erg welkom zijn. Mijn laatste mk was van een tweeling. Maar de kans op een tweeling is niet erg groot. Tuurlijk heb je dan je handen meer dan vol. Manlief heeft maar een gewoon salaris en ik werk er niet bij, dus ook dat zou lastig worden. En ook hier is er nog maar 1 kamertje over, maar ik zal er alles voor over hebben. Maar goed, we hebben het niet zelf in de hand en het is eerst afwachten op een wondertje dat mag blijven en als het dan gezond is is dat het allerbelangrijkste wat er is! fijne dag allemaal, groetjes!
goedemorgen @jolan, hier is het nog droog dus ga ook gelijk naar buiten zo! @missie, jammer dat je je hier moet melden maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt! @wonderful, ja behoorlijk druk 3 topics @julie, veel plezier vandaag!! @hier, kon niet in slaap komen gisterenavond en vanmorgen ook vroeg wakker door manlief dus heb hooguit 4,5 uur geslapen vanavond op tijd naar bed! leuk weekend voor de boeg trouwens, morgen overdag de stad in met een vriend, vorige week zijn we ook samen de stad in geweest om de trouwringen op te halen omdat hij binnen nu en een week of 4 zijn meisje ten huwelijk gaat vragen moooie ringen absoluut maar amai wat een geld zeg , morgen moest hij een broek ophalen ofzo en aangezien zijn meisje werkt op de zaterdagen gaan wij altijd samen kunnen we gelijk bij babbelen zondag gaan we een dagje naar mijn zusje wnat mijn vader en mijn man moesten daar wat klussen, vraag me niet wat maar een dagje met mijn zusje sla ik nooit af, we wonen helaas nogal ver van elkaar vandaan en omdat ik geen rijbewijs heb en zij veel werkt is het afzien voor ons beide
hier net afspraak bij de huisarts gemaakt voor dinsdag, wil toch graag verwijzing na de gyn. Mijn cyclus is sinds de laatste mk niets meer zoals voorheen... behalve dat hij sinds 2 maand weer iets langer is geworden... maar lekker zit het me niet...
hm dat is minder missie, hopelijk krijg je een verwijzing! nou ja ergens hoop ik het niet natuurlijk maar zou wel fijn zijn als je wat duidelijkheid kan krijgen
Goedemorgen / middag hier heb ik net naar de gyn gebeld omdat ik geen ongi meer heb en dat is niet mijn doen 9 mei zijn ze begonnen had ik ze redelijk erg, gisteren heel wat minder en toen ik gisteren ging slapen heb ik een tampon gestoken en deze morgen hing er zo goed als niks aan ( sorry voor mijn uitspraken) de gyn gaat me nog terug bellen en dan weet ik of dat normaal is of niet
ceilo, hoi @tinkerbell, wat raar zeg ik had dinsdag heftig, woensdag heftig, donderdag maar 1 tampon, en vanmorgen was het weg, maar sinds net ineens weer heftig, geen touw aan vast te knopen helaas, hopelijk hoor je snel wat!
Ik heb ze altijd 5 dagen en de voorlaatste dag niet hevig meer. Maar nu vind ik het gewoon raar heb gewoon gebeld om te vragen of dat normaal is
Heb net telefoon gehad ze zei als het geen normaal bloedverlies is als anders moet ik eerst een zwangerschapstest doen en zei dat ik die al gedaan had en die negatief was. En toen zei ze dat ik een HCG bloedtets moet laten doen en als die ook negatief is dan mag ik terug met Clomid beginnen