Dames, mag ik met jullie meekletsen? Mijn nod is vandaag! Ik voel me al 1,5 week ziek, heb allerlei (zwangerschaps) symptomen, gisteravond dacht ik dat het voorbij was, beetje bloed Maar vanmorgen helemaal niks meer!!! Dus, ik behoorlijk in de war.... Mijn lichaam heeft me al erg vaak voor de gek gehouden, dus ik durf bijna niet meer te hopen maar.... stiekum.... Liefs, Lieververliefd
xxisoldexx had precies hetzelfde 1 keer ook na seks gelijk helse pijn. Nou als ween zijn zelfs minder dan wil ik die graag, haha Bij mij is ook 8 cm zo'n groot als sinaasappel zeg maar maar omdat pijn komt allen soms voor dus niet zoals bij jou dat het was en dan over paar uur weer komt ie terug - niks aan de hand tot operatie, hoefde niet met spoed omdat als het begint draaien en afsterven zoals jij had dan die pijn blijft langer aanhouden. Bij mij dus die pijn werd door enorme groei van de cyste een keer, een keer door ovulatie en laatste keer door dat die zich verplaatste van link naar meer in het midden... hebben zij je ook gezegd wat voor cyste het was. Bij mij zeggen zij dat het endometrium is (chocolade cyste), maar niet nog 100%
lieververliefd, welkom! wanneer ga je testen? roosenzo, 7 dagen na nod pas posi van mijn meisje dus vroeg posi zegt niets over jongen/meisje spannend voor de morgenvroeg testers! ik twijfel of ik wel mee zal doen allemaal voetbal kijken vanavond hier in ieder geval niet, het staat nu wel op maar dat is volgens mij meer uit verveling van manlief dat er niets anders op tv is
zo dat is voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil dat ik mijn man weg stuur voor eten, kreeg ineens een fruitkick dus manlief is nu watermeloen, aardbeien en kiwi's aan het halen
Net even een goed gesprek met mijn liefste gehad Als ik nu niet zwanger ben en met dochtertje gaat het allemaal goed gaan we als ze 2 is voor een 3de
Ja, nog even in spanning, maar ik heb er op een of andere manier een hard hoofd in ... Maar toch heb ik veel gevoel in mijn onderbuik waarvan je weer kan denkdn, misschien wel?? Spannend!!! Nee, kaart nog niet gelukt, morgrn weer verder ermee!! Lief dat je er naar vraagt Wanneer ga jij testen????
@isolde, tijd gaat sneller dan je denkt! @marjo, wat voor kaart ben je aan het maken? @hier, voetbal was niet mijn planning maar gun manlief ook wat nadat hij allemaal lekker fruit en verse slagroom heeft gehaald en gemaakt hihi
Verdorie, dacht ik toch echt een meisje te krijgen.... Jij gaat toch ook mee testen morgen? Gezellig! Voetbal staat al aan, maar ben allerlei andere dingen aan het doen. Mn oudste zoon kijkt wel. Hij wil ook nog naar de volgende wedstrijd kijken straks.
Heel spannend! Ben erg benieuwd. Ik heb zelf gisteren 2 tests gedaan en ga morgenochtend weer testen. Maar ben er vrij zeker van dat ik zwanger ben hoor.
weet nog niet of ik morgenochtend mee test, zien jullie vanzelf hihi, nee zonder gein twijfel heel erg door de ongi krampen dus ben bang dat ik voor jan l*l test @voetbal, staat aan maar ga nu mijn nagels lakken