Ik had ook krampen maar die zijn nu al 1.5 dag helemaal weg en ik heb nog geen druppel bloed gezien. Vandaag is dag 32 van mijn cyclus, morgen zou ik dus ongesteld moeten worden als ik net zo'n lange cyclus heb als de vorige keer. Ik heb de testjes nog eens bekeken en nu ze helemaal droog zijn zie ik niks meer. Ik vind het maar vage tests, morgen maar gewoon de 2v5 doen, daar heb ik toch meer vertrouwen in nu. Wat een rotweer de hele dag zeg, ik ben even wezen wandelen met Simone want die wilde er zoooo graag even uit, maar het trok me helemaal niet. We hebben patat gegeten voor de tv omdat er gevoetbald wordt, maar Simone heeft weer niks gehad. Ze eet echt superslecht de laatste tijd, ik hoop niet dat ze afvalt, ze weegt al niks. Vroeger verslond ze patatjes maar nu lijkt ze niks meer te lusten.
Mamavansimone, welke test had jij ook al weer gebruikt? Ik mag morgen ook weer testen van mezelf. Ook met die 2v5 van het kv. Wat raar van je meisje dat ze zo weinig eet. Boaz is ook geen grote eter, is ook altijd iets te licht. Maar hij is ook ontzettend beweeglijk, zit geen seconde stil, dus volgens mij verbrand hij ook gewoon veel.
Ik heb trouwens nu al last van nesteldrang. Heb net als de laatste keer ontzettend veel behoefte de woonkamer te schilderen.
Ik had gisteren matcare mini's, die moet je 15 seconden in urine houden en dan een dopje erop doen en wachten. Ik had altijd cassettes net als de 2v5 maar die hadden ze toen niet. Tot nu toen vind ik ze maar stom, eerst positief, dan weer niet of een heel klein beetje. Make up your mind!! Simone is ook heel beweeglijk en als ze honger zou hebben zou ze wel eten denk ik, het zal bij de leeftijd horen maar leuk is het niet. Ik heb absoluut niet het gevoel dat er een menstruatie aan zit te komen, heel gek. Maar ja ik kan het onbewust ook tegenhouden he, dus dan is die test van morgenochtend ook wel nuttig.... Ik zie ons trouwens nu keihard verliezen van Denemarken, begint al goed.
mvs, ze zit nu ook op een leeftij dat ze minder nodig heeft dus zal me niet al te druk maken onze kleine heeft rond de leeftijd van simone bijna 2 weken niet gegeten en geleefd op banaan voetbal, doet me niets, nageltjes staan vers in de lak, sorryv oor typfouten
Pfff ik ben zo moe dat ik alleen maar wil slapen. We hebben nog een zolder af te maken, muren plaatsen, vloer egaliseren, schilderen etc. Daar hebben we dan wel een deadline voor als ik zwanger blijk, nu ligt het stil omdat er geen haast bij is. Al heeft man wel palen gehaald voor de muren en deuren besteld. Hij zei dat die moeheid ook wel bij het griepje kan horen dat ik vorige week had. In ieder geval ga ik maar vroeg slapen vanavond
Ja, verloren....jammer hoor. Maar volgens mijn zoontje gaan we gewoon nog winnen. Ik denk ook inderdaad niet dat ze honger heeft als ze niet eet. Maar misschien is ze toch een beetje ziek ofzo. Ze sliep ook slecht toch ineens? Je kan een menstruatie inderdaad tegenhouden. Heel vreemd vind ik dat, maar het kan echt. Testen kan in zo'n geval ook nuttig zijn.
zullen we elkaar de hand schudden? ik heb alle kasten gereorganiseerd en opgeruimd en nog ben ikk niet klaar maar kan ook schoonamakdrang van aankomende ongi zijn
Ik weet zeker dat mijn man het schilderen geen goed plan vindt, dus dat schilderen moet ik maar snel uit mijn hoofd zetten. Moe ben ik ook wel, maar ik ga altijd veel te laat slapen.
Hier beginnen de krampjes te komen en ik lijk wel 20 weken zwanger Dus ik hou er goed rekening mee dat ik eerdaags me periode krijg