NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha die zolder hebben wij ook! Toen ik laatst zwanger was (mk) werd er ineens weer volle vaart gezet achter de werkzaamheden. (mijn oudste gaat daar slapen en dan komt de baby in haar kamertje) Opgeruimd, belachelijk veel weggegooid, schotten gemaakt....en na de mk helemaal niks meer gebeurt.

Maar ik ben nu al 2 dagen aan het opruimen/weggooien en schoonmaken. Dat is echt niks voor mij. Heb zelfs de douche getackelt met pure chloor, werd er helemaal blij van (of het waren de dampen). Daarnaast voel ik van alles in mijn buik. Er is iets aan de gang en weet wel bijna zeker dat ik zwanger ben... Nu nog een test die het bevestigd.... Ik test morgen mee met iedereen!

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dames ik treed ff op de achtergrond. Mocht ik nieuws hebben laat ik het weten.

3. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

sterkte isolde!

@testen, word druk morgenochtend :D gezellig! dat ze allemaal roze mogen!!

4. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

slaap lekker meiden! tot morgenochtend! maken we er een testjesochtend van! allemaal roze!

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Weltrusten orchideetje !

6. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie foto;s heb ik voorbij zien komen meiden!
    Leuk hoor!

Groetjes!

7. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden, ik test morgen ochtend mee.. heb weinig hoop maar we zullen zien... wordt een vroege test, want moet morgen werken (koopzondag)..

ik ga even een wasje ophangen en dan richting bed.. jullie horen van mij...

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Thx meiden 30 kg is ook niet niks nee :) mja ben nog steeds wel te zwaar .....toch maar proberen de sportmodus te gaan zoeken dan hahaha

Voor de meiden die morgenvroeg gaan testen .....heeeeeel veeeeel succes hoop oo veel roze voor jullie !

9. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Slaap lekker Flavour!

Idd meiden die testen morgen succes!!
    My fingers are crossed !

10. wonderful

wonderful Niet meer actief

Die heb ik gisteren terug zitten kijken jeetje ik erg me ook aan haar verschrikkelijk gewoon!!:x

11. wonderful

wonderful Niet meer actief

Voor de meiden die gaan testen morgen Spannend!!!!

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Veel succes voor de meiden die morgenochtend gaan testen!
    Hoop op veel knalroze!!! DUIM DUIM DUIM!!

Hier moet er ook afgevallen worden. Sinds ik met manlief woon is het allemaal een stuk gezelliger en lekkere dingen in huis e.d. Dus ja dat is niet echt goed. Ben laatste jaren al wel aangekomen, maar het laatste jaar nog eens 10 kilo.:$
    Ik wil er zeker wel 15 kilo af, maar liever nog 20.
    Ik ga aan de shakes, is niet de beste manier, maar zo heb ik wel een stok achter de deur, dus om die reden zou ik het niet heel erg vinden als ik nu niet zwanger ben, want dan kan ik gewoon nog even goed afvallen.

Heb sowieso geen hoop voor deze ronde. Weet niet eens of mijn ei wel geweest is.
    Ik test over een week denk ik voor de zekerheid.

Slaap lekker meiden!! Xx

13. Ik zit te twijfelen om morgen stiekem nog een testje te doen ... 1 dag voor nod ... Ik laat het nog wel weten ... Voor alle anderen die gaan testen SUCCES!!!

14. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ow, spannend! Ik heb gewoon toch nog stress voor mijn eigen test, terwijl ik echt voel dat ik zwanger ben. Kan er niet van slapen...:( Of misschien kan ik juist wel niet slapen omdat ik zwanger ben.

15. Alexy

Alexy Actief lid

28 feb 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden! Ik kom hier plompverloren even inbreken hier.
    Als mijn cyclus 28 dagen is, als vorige keer, dan zou mijn nod 14 juni moeten zijn. Maar fertility friend kan tot nu toe nog geen eisprong in mijn temp curve vinden. Als mijn temp volgende week gelijk blijft en ik niet ongi wordt, ga ik volgende week zaterdag testen.
    Succes voor de meiden die straks (ja, het is nu al zondag) gaan testen. Ik duim voor jullie!

16. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    bij onze dochter testte ik een dag voor NOD omdat ik een wijntje wilde drinken, test was negatief....'s avons wijntjes gedronken (lees veel) zag ik 's morgens in de prullebak een tweede streep op de test...nog een test gedaan...heeeel licht 2 dagen later een dikke test en geen druppel meer aangeraakt.
    een gezonde lieve dochter....

bij een posi tets drink ik geen druppel meer, maar tot die tijd...proost en geniet!
    (met mate:p;))

17. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    @ all: leuke en lieve foto's heb ik voorbij zien komen:)

die kat is ook een poepie:)

vanavond lekker gewerkt, nu even bijlezen en mijn mandje opzoeken.
    tot straks maar weer en hopelijk een hele roze dag:):)

18. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik wilde niet drinken hoor...niet gedaan ook! :p

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1