hahah nee t zit me niet mee deze maand..... althans... de 1e week van deze maand niet.... hij is nog niet voorbij
het glas is halfvol.. knap dat je zo positief kunt blijven (het klinkt tenminste alsof je positief bent) laat je het ons weten als je de uitslag zo hebt?
voor mijn vriend zit het glas ook halfvol haha.. hij begon net ineens over mijn cyclus.. tja, als die weer zo lang is is je eisprong over 15 dagen.. als die door de etos pillen netjes 28 dagen is dan is morgen je eisprong dus we kunnen eigenlijk maar beter veel klussen de komende 3 weken.. haha en dat dan met een big smile op zijn gezicht!
kdoe mn best...okal voel ik me niet echt zo..... ja geestelijk wil ik wel,maar mn lichaam doet gewoon niet mee! net gebeld en wat denk je de eerste uitslagen zijn goed,geen afwijkingen gevonden..... ja aan de ene kant heel fijn natuurlijk,maar aan de andere kant.... kwil graag weten wat er mis is! ik moet er misschien maar mee leren leven ofzo mjah als er nix mis is kan ik deze maand gewoon weer meedoen Bekijk bijlage 243528
dat is het zeker.. hihi.. op zich wel fijn dat ik nu helemaal niet weet hoe mijn cyclus is want heb dus ook geen dagen waarop ik denk nu MOET het.. hou nu wel mijn temperatuur bij dus kan dan in theorie zien hoe of wat maar dat is dan toch achteraf..
goed nieuws dus maar het is inderdaad frustrerend als je voelt dat er iets is maar ze niks kunnen vinden.. kan me best voorstellen dat het niet altijd lukt om positief te blijven.. liefs, Loes
ja wel fijn dat ie vrijwillig meewerkt dan he en ja als je nog een paar maanden op rood komt,dan kan je wel vasstellen wanneer je je ei hebt zo ongeveer ik heb ook geen idee wat mijn cyclus deze maand gaat doen,maar mannetjelief zei al,nou dan doen we t gewoon om de dag/2dagen zowieso en extra als we zin hebben misschien dat ik over een paar maandjes eens van die rare ovutestjes ga halen ofzo,kijken of t dan meer effect heeft! tot nu toe zag ons sexleven er ongeveer zo uit (vanaf bijgehouden op mn eigen privé siteje) copy: 12 maart 2012: Mirena Spiraal Verwijderd! Cylclus gelijk op gang gekomen, ongesteld van 12-3 / 17-3. 17/3 - 2/4 De ongesteldheid is weer voorbij... We hebben rustig aan gedaan met "klussen" zijn nog niet echtbewust bezig geweest.... 2/4 - 6/4 ongesteld geweest "geklust"op: 8/4 9/4 10/4 11/4 13/4 15/4 17/4 22/4 24/4 25/4 28/4 29/4 30/4 3/5 - 7/5 ongesteld "geklust"op: 5/5 6/5 april was de 1e bewiste maand dat we er rekening mee gingen houden dat ik zwanger kon worden.....,maar eigenlijk is t schema niet anders dan toen ik het niet bijhield volgens mij hoor hahaha
ja ach... kweet t ook niet... ga zowieso van de week maar s vitamine tabletten halen,die heb je toch ook voor als je zwanger wilt worden of bent? maar eens even gaan googlen daarvoor ofzo
@ceilo, shit zeg van je baan! Ik hoop dat je snel iets leuks vindt... En gelukkig goede uitslagen, maar wel spannend wat het dan wel is. Mag je nu wel gewoon zwanger worden deze maand? Jullie hebben in ieder geval niet te weinig sex gehad @ loes, haha leuke redenering van je man. Wel raar van die vrouw. Kon die gedachtenlezen ofzo? @nathalias, ik probeer nu zoveel mogelijk neutraal te denken. We zien hte wel hoe het loopt. Als ik positief denk en het lukt niet, dan valt het altijd weer zo tegen. Nog ff wachten op de eerste smiley hè. Voor mij ongeveer hetzelfde, maar iets langer denk ik.
@ ceilo, ik slik nu de etos zwanger worden pillen.. hier zitten alle vitamine in en natuurlijk foliumzuur.. het zijn grote pillen maar met een slok water zijn ze zo weg.. als je het fijn vind wil ik vanavond de beschrijving die op het doosje staat wel voor je overnemen.. nu zijn mijn schoonouders er dus dat gaat even niet.. @ lieke, Ik weet niet wie of wat die vrouw was ze kwam naar mij toe en voor het tot mij doorgedrongen was was ze weer vertrokken ook.. misschien dat ik haar volgende keer met sporten weer zie dan wil ik het wel aan haar vragen maar vanmorgen sloeg ik gewoon een soort van dicht (echt niets voor mij hahaha)
Ja niet te hoopvol denken lukt mij ook wel tot die week voor mn NOD dan voel ik opeens van alles en gieren de zenuwen door mn lichaam. Ja we moeten helaas nog even wachten op de eerste smileys Ik ben altijd al heel blij als mn ongi voorbij is en we weer kunnen oefenen
haha zo herkenbaar.. ik ben nu bewust uitgegaan van mijn langste cyclus in mijn banner en op deze NOD lijst.. dan wordt die laatste week niet net als vorige maand ruim 2 weken nu lekker blijven oefenen.. haha liefs, Loes
Ik heb geen idee of ik zwanger mag worden,nog niet alle uitslagen zijn binnen...moet morgen toch met de oudste naar de HA,vraag het dan nog wel ff en neutraal blijven denken,ook de dagen voor je NOD!
ok ok... vertel me alles over die pillen (mag je ook pb-en hoor) en wat kosten ze enzo?? en tsja... wat die vrouw betreft... Freaky Lady!
Hey lieve meiden, na maanden van klachten die wij niet konden omschrijven, en vele pijnen. Plus het wachten omdat een zwangerschap uitbleef. Ben ik vandaag naar de ha geweest. Nadat ik bij de ha aankwam, en ik gelukkig meteen door kon lopen. En kort mijn pijnklachten omschreef, riep hij meteen heb jij wel eens gehoord van endometriose? Ja, was mijn antwoord. Direct kreeg ik een verwijzing naar de spoed eisende hulp. Ik werd daar vriendelijk geholpen, van alle spanningen begon ik te huilen. Toen ik daar lag en de inwendige echo gemaakt werd. Zei die gyn meteen, ik zie het al. Ik heb cystes zitten op mijn rechter eierstok, en had ik rare plekken aan mijn baarmoeder. Zonder twijfel zei de gyn, dit is endomtriose! Hoe ver de stand van zaken is, dus in welke gradatie, kan hij niet zeggen, daar is over het algemeen eerst een kijk operatie voor nodig. Maar omdat wij heel graag een kindje willen, is dat ook weer niet het verstandigste aangezien je dan direct een aantal maanden aan de pil moet, om de boel plat te leggen! Bij endometriose is het het beste om zo snel mogelijk zwanger te worden. Maar dit moet dan wel mogelijk zijn. Volgende week dinsdag om 09.45 mag ik terug komen, en zullen of verder onderzoeken gedaan worden, en zullen we de opties voor eventuele behandelingen voor gelegd krijgen! Verder heb ik nu medicatie gehad om de menstruatie te stoppen, aangezien ik ontzettend vloei. Mijn hb is ook meteen geprikt en die was 5,4 dus veel te laag en heb dus ook daar meteen medicatie voor mee gekregen! De gyn vertelde dat de kans op een natuurlijke zwangerschap 10 % is en dat de kans dat het niet meer zal lukken ook 10 % is, hij gaf ook aan dat als ze zouden starten met kunstmatig insemenatie hun geen % kunnen geven op kans van slagen, hij zei eerlijk dat het zo kan zijn dat ze het 10 x doen en dat mijn lichaam het 10 x afstoot! Veel vragen voor ons, en natuurlijk weer heel veel verdriet, want niemand wil de mmm in! Ik zal alles op een rijtje moeten zetten, en dan moeten wij overwegingen gaan maken, gaan we nog voor een tweede? Of stoppen we ermee? En zo ja tot hoever willen we gaan in de mmm? Veel vragen en vele waar we nu nog geen antwoord op hebben! Ik hoop dat het enig sinds rust geeft, in ons gezin. Nu weten we dat we nooit meer op een natuurlijke wijze zwanger kunnen worden. Dus de hoop elke maand die kunnen we laten varen! Dit houdt in dat ik op ronaje mag omdat wij vanaf nu de mmm in gaan! Ik weet nu niet wat er gaat gebeuren, en of we deze maand al geholpen gaan worden. Laat me nog maar even op de lijst! Als het anders word dan horen jullie even van mij! Liefs
Jeej mamavand,wat een verhaal! ben er even helemaal stil van! ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen in dit hele traject en met alle keuzes die gemaakt moeten worden!! Bekijk bijlage 243633
weet even niet meer wat ze kosten.. de pillen heten Multi zwanger worden. het zijn 60 capsules en je moet er twee per dag. het is een voedingssupplement voorafgaand aan je zwangerschap. De pillen zijn voor een vrouw met foliumzuur en groene thee voor dagelijkse aanvulling. (dit staat allemaal op de voorkant van het doosje) op de achterkant staat: multi zwanger worden heb je een inderwens en wil je goed voorbereid zwanger worden? etos multi zwanger worden bevat 30 actieve ingrediënten die dit proces gericht ondersteunen. uiteraard met een verhoogde dosering foliumzuur ter bevordering van een goede ontwikkeling van het zenuwstelsel van het ongeboren kind. Vitex agnus cactus helpt je cyclus normaal te laten verlopen. Groene thee, vitamine E en Selenium hebben een goede invloed op gezonde cellen en weefsels en spelen een rol bij de vruchtbaarheid. verder nog een hele lijst met welke vitamine er precies in zitten..