geniet er nog even van!! en half 8..... ik hoop na morgen toch echt wel een paar dagen langer te mogen slapen!
ik ga ook afsluiten! nog even tv kijken en dan duik ik ook t bed in! ff t kacheltje de "slaapkamer" in,dan is het zometeen niet zo heel koud daar LOL tsjaaa kamperen.....tis maar wat je leuk vind hahaha
haha klopt! ik speelde battlefield 3 Vietnam, battlefield 4 trekt me computer niet haha anders had ik het ook gespeelt. Maar ik duik me bedje in tot morgen! slaap lekker voor straks allemaal!
beter laat dan nooit, orchideetje leeft nog na deze baaldag! nu lekker slapen, morgen nieuwe dag nieuwe kansen!
Nou diep respect dat je daar zit met dit weer!! Ik stuur je veel warmte bij deze...! En ik heb het zonnetje gevraagd het morgen wat gezelliger te maken!
Jeetje Ceilo, op de camping... dan moet je toch wel een echte die-hard zijn! Ik was gillend naar huis gegaan LOL! Ik hoop dat het de komende dagen in elk geval droog blijft, dat je er toch een beetje een leuke vakantie aan over houdt! Even een vraag, mijn NOD is gewijzigd van de 8e naar de 10e zou iemand het voor mij willen aanpassen? Alvast bedankt! Slaap lekker allemaal!
Haha, ik wil mee doen met die recordpoging bezoekers op maandag 21 mei... Maar het komt helemaal niet lekker uit! Het is de bedoeling dat ik dan heel druk aant klussen ben.... Kan niet een maandje voorbij laten gaan voor de recordpoging toch?! Haha, maybe ff een pauze inlassen tussendoor
2XTante/Wonderful MK is mentaal wel achter de rug... Tenminste, voor het grootste deel. Ik kijk liever ook vooruit en heb het geluk dat ik in het verleden vrij snel zwanger ben geraakt, dus ben vrij positief dat het snel weer gaat lukken. Ook heb ik het geluk dat ik al 2 kindjes heb. Die kunnen zoveel relativeren voor me. 24 dagen heb ik nog nooit gehad. Heb normaal echt vreselijk regelmatige cyclussen van 28 dagen. Ga er maar vanuit dat mijn lijf nog even zijn ritme terug moet vinden. Hulpmiddelen Hoewel ik dmv cervixslijm en "zin" heel goed door heb wanneer mijn ei eraan komt, toch maar ovu-testen aangeschaft. Dan heb ik in ieder geval wat te testen... Danielle Oh wat erg dat ze zijn haar verknipt hebben.... Laatste keer dat je het daar laat knippen denk ik? Nog wat andere dingen: Huis Hier een koophuis, al 5 jaar. Te duur gekocht, markt ingestort en grote investeringen gedaan (keuken/dakkapel ettc etc) dus gaan voorlopig echt niet weg hier. Hoeft gelukkig ook niet. Tis een leuk huis in een leuke buurt met een mooie tuin. Park en winkelcentrum op 200 meter en veel scholen op loopafstand. Ben vooral helemaal trots op de tuin die we vorig jaar helemaal hebben verbouwd. Tis nog een beetje kaal maar alles begint nu weer een beetje te groeien. Man.kinderen Hebben allebei gelukkig de wens voor 3 kinderen, maar sluiten zelfs een vierde niet uit. Dat zien we wel als de tijd daar is. Eerst maar eens zien of de derde wil... Als het aan mijn man had gelegen waren we een paar maanden na de geboorte van mijn jongste er weer voor gegaan, maar heb zelf even rust genomen. Wilde na de zomer weer beginnen, maar door onze verrassing, die helaas uitliep op een mk zijn we er toch maar voor gegaan. 2XTante Je gaat me toch niet vertellen dat jullie de hele avond voor het klussen inlassen he? Zo ja, dan ben ik echt wel jaloers. Hier kan het even tussen de aardappel schillen in....hahaha
Whahaha, nee hoor, niet de hele avond... Maar half 9 is wel een mooie tijd voor ons... Wees maar niet jaloers hoor, het klussen gaat hier ook niet vanzelf..! Tussen het aardappel schillen is, mwao, klinkt wel goed voor af en toe hoor!!
Fijn dat je zo goed voor uit kan kijken! Ik kan me voorstellen dat je naar je 2 kindertjes kijkt en je dan gelukkig prijst met wat je heb... Maar kan me ook zo goed voorstellen dat je goed weet wat je hebt verloren.. Maar gelukkig hou je de moed er in, op naar een volgend mooi wondertje! Petje af hoor meis, ik heb respect voor je doorzettingsvermogen!
Hallo stelletje kletskousen! Ik heb een avonddienst gehad en zit nog ff lekker op de bank ZP te lezen. En manlief doet ook nog even een spelletje. Hopelijk zo nog ff lekker klussen. Al ben ik best wel moe. Maar had ineens veel waterig slijm vanmiddag en avond dus ja ik wil niet het risico lopen dat mijn ei toch ineens een stuk eerder komt en ik die kans misloop. Morgen voor de zekerheid even een ovutestje doen. Ik kook hier eigenlijk altijd. En als ik avonddienst heb dan kook ik 's middags en doe ik het voor manlief op een bord met folie erover dan kan hij het opwarmen 's avonds en voor mezelf in een bakje voor mee naar werk en warm ik het ook op. Vanavond was het pasta, met groentemix er door heen (daar is manlief nooit zo blij mee, maarja pietamientjes he?! ). Morgen weer avonddienst, dus even bedenken wat we dan weer gaan eten. Ik temp nu trouwens elke dag om 06.00 uur. Dat is namelijk de vroegste tijd dat ik op moet staan voor soms dagdienst of school. (Werk meestal avonden of nachten). Eerst deed ik altijd om 09.00 uur. Nou ik ga manlief maar eens aansporen om te gaan slapen. Na het klussen
NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 1. (3) Mloesie (6e ronde, 1e kindje) Kiwii (2e ronde, 1e kindje) Sas87 (3e ronde, 1e kindje) 2. (5) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Ceilo (2e ronde, 3e kindje) 3.(4) Mompelientje (13e ronde, 1e kindje) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) 4. (4) Moisie (19e ronde, 2e kindje) Emma82 (2e ronde, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) 5.(3) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Gesina (15e ronde, 1e kindje) Elsemieke (2e ronde, 1e kindje) 6. (6) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk betrof partiële mola zwangerschap!) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) GwoonAn (1e ronde, 1e kindje) Yuma (3e ronde, 1e kindje) 2xtantein1week (1e ronde, 1e kindje) 7. (2) Bops (2e ronde, 1e kindje) MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje) 8. (3) Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) NoLi (6e ronde, 1e kindje) Missiej (12e ronde, 2e kindje, (3mk's) 9. (2) Wonderful (2e ronde, 2e kindje) Danssie (5e ronde, 1e kindje) 10. (2) Orchideetje (4e ronde, 2e kindje) Chickie (2e ronde na mk, 1e kindje) 11. (3) Julie2012 (3e ronde, 1e kindje) deze maand 'pauze' Cygnet2 ( 6e ronde, 3e kindje) molly27 (13e ronde, 1e kindje) 12.(1) collo003 (2e ronde na mk, 3e kindje) 13. 14.(2) RHR1985 (9e ronde, 1e kindje) Charise (3e ronde, 1e kindje) 15. Totaal: 40 zwanger, ongesteld, vlindertje, 7 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven ____________________________________________________________ chickie gewijzigd en ja pfff echte die-hard ben ik wel he hahahaha maargoed t is voo rmn eigen gemoedstoestand en de meiden vinden het geweldig!! Ach,dan maar een beetje dikkere kleding aan,maar we vermaken ons wel... gelukkigis er stroom en hebben we de mogelijkheid voor kachel,tv,internet en al die ongein...... geen idee waarom ik mn koelkastje heb meegenomen! Het zonnetje schijnt nu in ieder geval lekker hier,ik ben even thuis,de meiden zijn half dagje naar school,dus ga niet heen en weer rijden,ik hoop dat t op de camping ook lekker weer is! nou toedeloetjes en tot laters!!!!
zo genoeg gekletst weer, klussen, meestal gewoon als het bedtijd is, enkele keer tussendoor beneden maar gaat niet altijd even makkelijk met een kleintje charise, werkze vanavond! @de rest, ben het alweer kwijt
jeetje we kletsen wel heel wat af zo met zijn allen.. laat ik maar de eerste zijn die begint met zeuren over krampjes en pijntjes.. als ik mijn temperatuur bekijk lijkt het erop dat ik nu op 7DPO zit (ik weet het, als dit klopt zit ik echt helemaal verkeerd in dit topic maar vind het zo gezellig!).. heb zere borsten, een trekkend gevoel in mijn onderbuik en ben vanmorgen misselijk opgestaan.. zit nu op de bank en heb besloten om vandaag lekker weinig te doen.. liefs, Loes
hihi, loes, blijf maar hier hoor! Al ben je een buitenbeentje Ik hoop dat jij de eerste bent die met goed nieuws mag komen!
ik hoop het ook.. wel gek hoor.. sommige zijn net van hun menstruatie af en ik zit (misschien) al op 7 DPO.. ik was met mijn NOD ook uit gegaan van mijn langste cyclus van 42 dagen maar ben deze maand begonnen met de etos zwanger worden pillen.. liefs, Loes