NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussion in 'NOD forum' started by loes1990, Apr 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

lovin it! ga nou douchen!! :p

2. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hadden last van slakken die over de voorgevel heen liepen..en het ergste nog het voorraam.. de werkende tip.. zet een glas bier in de voortuin ingegraven als een zwembad zegmaar.. de slakken gaan daarin en verzuipen in de alcohol! werkte perfect!

de mierentip met citroen werkt tot nu toe perfect! dankje!

nu met de poesjes naar de dierenarts voor hun entingen.. hebben ze vanavond weer alle reden om boos op me te zijn!

liefs,

Loes

3. orchideetje

succes loes! lekker knuffelen die poezenbeesten vanavond ;)

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Hey meiden! wat een geklets pff ga niet alles lezen hoor. :p

Na een half jaar werkloos te zijn geweest vandaag me eerste werkdag gehad. :D was wel weer erg lekker hoor om te werken:D alleen 5 uur me bed is is minder haha!!
    Hoe is het hier verders??

5. wonderful

wonderful Niet meer actief

@2xtante, Wat is dat nou voor iets belachelijks!!

@Charise, Ojee slakken die heb ik hier nog niet gezien.

@Orchideetje, Ikke lig weer helemaal dubbel ik zie het al helemaal voor me:p

@Loes, Succes met je poesje.

@GwoonAn, 5uur Poeh das idd vroeg. Wat voor werk doe je?

Hier gaat alles zun gangetje, moet nog even ons bed opmaken en onder dweilen en dan heb ik alles schoon..:D Dat word morgen dus weer een dagje rust Haha:p

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Ik werk in de zorg. :) maar moet met openbaar vervoer. ;)

7. wonderful

Ojaa wist ik dat niet al? Nouja kan ook niet alles van iedereen onthouden zoveel om bij te houden hihi. Heb je geen rijbewijs?

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    haha idd, geeft niet hoor ik vergeet ook veel. :p
    Nee geen rijbewijs. :) wel vouwfiets haha

9. orchideetje

huh?! je bedoelt mijn vermoorde naaktslakken? of iets anders?

@rijbewijs, hier ook niet, wel 2 benen en openbaar vervoer :D

10. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo de poesjes zijn weer voor een jaar goedgekeurd.. behalve dan dat 1 van de twee dames wat aan de zware kant is maar dat gaat nu gelukkig al een stuk beter als een jaar geleden! nu liggen ze lekker op de bank uit te rusten van hun avontuur..

liefs,

Loes

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier wel een rijbewijs en altijd een auto voor de deur.. ik kan je vertellen.. daar wordt je erg lui van! haha..

12. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    haha ja dat zal wel. :p
    mja daarin tegen wel alle vrijheid.;)

13. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik klaag ook zeker niet!! nu ik m'n nieuwe fiets heb fiets ik wel meer.. moet er wel bij zeggen dat we 3,2 kilometer van het dorp af wonen.. als ik dus veel of zware boodschappen nodig heb valt de fiets al snel af en wint de auto het..

14. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    haha ja logisch :p

15. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Hier alleen een rijbewijs voor de bromfiets.. Ook daar wordt je lui van :) Ik vraag me wel vaak af hoe ik het moet doen als we straks misschien een kindje hebben.. Lijkt me dat je zo aan huis gebonden zit, en afhankelijk bent van het weer... Hoe doen jullie rijbewijsloze moeders dat? missen jullie je vrijheid?

16. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er met het kopen van mijn nieuwe fiets ook rekening mee gehouden dat ik hem ook met kids wil blijven gebruiken en daarom heb ik gekozen voor een mama fiets.. maar zeker als er later een klein familielid bij komt is de auto wel ideaal..

mijn vriend zei pas.. ja als je zwanger bent gaan we kijken voor een andere auto.. mijn vriend rijdt een auto van de zaak waar niet prive in gereden mag worden en ik rij in een 3 deurs auto.. dat vond hij al een probleem.. ik wil mijn auto alleen helemaal niet kwijt! hij rijdt heerlijk en heeft me nog nooit in de steek gelaten.. zal hem vanavond wel is even vertellen dat er ook moeders zijn die het gewoon zonder auto moeten doen! :p haha

17. orchideetje

geen probleem hoor 2xtante, wat je niet hebt mis je ook niet

ja ik ben gebonden aan het weer en
    nee ik smelt niet van een beetje regen onderweg naar de bushalte of de stad,
    ja en nee op de vraag of ik mijn vrijheid mis, ja omdat ik niet kan zeggen ik rij even naar me zusje of me moeder of vriendin wat dan ook en nee omdat niet beter weet en me totaal niet afhankelijk voel van anderen maar ook dat komt en gaat, zo denk ik weleens wil een avondje daarheen maar ja dan moet ik die en die bellen of die me op komt halen maar verder ondervind ik er geen hinder aan :)

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Nee ik denk dat ik er ook niet zoveel moeite mee zal hebben, om met kinderwagen bus/trein in te moeten met regen of geen regen ben zoiezo niets anders gewend dan er door heen te moeten.
    en idd we smelten er niet van. :p

19. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    vind ik ook.. lekker positief! mijn oma roept altijd als het dreigt te gaan regenen.. ja dan groeit mijn haar beter! whaha.. mooi mens.. hoop dat ik net zo positief door het leven kan lopen als zij.. (Lukt niet altijd hoor)

20. wonderful

@GwoonAn, Whaha das ook handig..:D

@Orchideetje, Ja je slakken actie..:p

@Loes, Fijn dat ze weer goedgekeurd zijn!

Auto, Ik denk ook maar dat het een gewenning is idd ik heb er een en zou m echt niet willen missen is meer luxe als geen vrijheid hebben denk ik dan maar..;)

Wij gaan eten tot strakkies..:D

Share This Page