NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 1. (3) Mloesie (6e ronde, 1e kindje) Kiwii (2e ronde, 1e kindje) Sas87 (3e ronde, 1e kindje) 2. (5) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Ceilo (2e ronde, 3e kindje) 3.(4) Mompelientje (13e ronde, 1e kindje) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) 4. (4) Moisie (19e ronde, 2e kindje) Emma82 (2e ronde, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) 5.(3) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Gesina (15e ronde, 1e kindje) Elsemieke (2e ronde, 1e kindje) 6. (6) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk betrof partiële mola zwangerschap!) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) GwoonAn (1e ronde, 1e kindje) Yuma (3e ronde, 1e kindje) 2xtantein1week (1e ronde, 1e kindje) 7. (2) Bops (2e ronde, 1e kindje) MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje) 8. (4) Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) NoLi (6e ronde, 1e kindje) Missiej (12e ronde, 2e kindje, (3mk's) Linnepinna ( 3e ronde, 1e kindje) 9. (2) Wonderful (2e ronde, 2e kindje) Danssie (5e ronde, 1e kindje) 10. (2) Orchideetje (4e ronde, 2e kindje) Chickie (2e ronde na mk, 1e kindje) 11. (3) Julie2012 (3e ronde, 1e kindje) deze maand 'pauze' Cygnet2 ( 6e ronde, 3e kindje) molly27 (13e ronde, 1e kindje) 12.(1) collo003 (2e ronde na mk, 3e kindje) 13. Meis1987 (7e ronde, 1e kindje) 14.(3) RHR1985 (9e ronde, 1e kindje) Charise (3e ronde, 1e kindje) Sanyi (10e ronde, 1e kindje) 15. Totaal: 43 zwanger, ongesteld, vlindertje, 7 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven
Meiden, mag ik bij jullie op de lijst. NOD 1 juni (eigelijk 31mei haha) 5e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje.
char, alles was dicht hier, maar heb van andere vernomen dat er toch een hoop open is voornamelijk de grote steden en ja word zeker een leuk pinksterweekend
@ nieuwe dames welkom! @2xtante Ja gelukkig wel, ze vonden het eerder sneu voor mij dat ik in een gaotische ochtend terecht kwam. haha maar alles gered dus wel lekker gewerkt.
Hahaha Jeeeeej Ow mensenlief, ik ben kreupel. 3uur in de stad rond gelopen. Super druk natuurlijk. Maar wel geslaagd, voor mezelf en niet voor manlief zijn verjaardagscadeau Morgen poging twee. Jullie nog iets leuks gedaan vandaag?
breekt even in Kom even mijn zp vriendinnetjes heeeeel veeel succes wensen deze ronde.. Morgen weet ik of ik me hier ook mag aanmelden..op naar roze meiden..!! breekt weer uit
Hier vandaag lekker in de tuin bezig geweest.. Nieuwe schutting gezet en de plantenbakken weer gezellig gevuld.. De oude schutting verdwijnt op het moment in de vuurkorf.. Hoe was jullie hemelvaartsdag? Liefs, Loes
Zucht.. moet mijn ei ff kwijt.. nou niet HET ei, want die komt eraan joepieee. Dachten manlief en ik uit te hebben gekeken naar deze week, schoot vanmorgen accuut spit in mijn onderrug tijdens het stofzuigen. Kon helemaal niets meer, heb wat afgejankt en lig de hele dag al vlak op bed. lopen gaat niet en zit nu aan dubbele dosis tramadol en paracetamol. Boehoeeeeee! Hoop echt dat het morgen beter gaat, want vorige maand werd het ook al niets omdat ik net aan het einde van een infectie zat. Ik lees de rest morgen weer bij.. mijn ogen vallen (alweer) bijna dicht.
*vind ik leuk* hoop je niet te zien maar voor de gezelligheid ben je altijd welkom @troela, lekkere vrouw ben jij, wel voor jezelf dingen kopen maar niet voor de verjaardag van je man tut tut stoute meid @loes, fijn dat de nieuwe schutting staat!! @gwoonan, fijn dat ze er geen probleem van maakten op je werk @biancs, plat liggen, manlief zelf laten klussen en op het laatste moment naar binnen schuiven (flauw grapje sorry, erg pijnlijk probeer goed uit te rusten! ) @hier, middagje bij mijn SO oh zo gezellig nu niets meer!
Het klusseizoen is geopend?? Veel Klusplezier iedereen!! Verder eigenlijk even niet bijgelezen Excuus,maar te druk hier! dikke knufff voor you all!!!
Kan je de hand schudden.. Vandaag tijdens het tuinieren bijna nergens last van gehad.. Buk ik net om de cola fles te pakken kom ik toch niet meer overeind.. Vriend lief heeft me in een warm bad laten zakken maar daar werd het ook niet beter van.. Morgen een afspraak maken bij de Chiropractor en dan maar hopen dat ik snel terecht kan..
owjeeee biancs .... wat lees ik spit!! whaaaaaa ik heb zelf chronische spit,ik weet hoe t voelt en die tramadol.... wat een shit..... maarja ook wel heel heerlijk dat je nix meer voelt! lang leve de morfine achtige troep dan maar he ! beterschap meis!!
Ja was zeker balen Ceilo, mjaaa toch goed gekomen. Biancs, beterschap!!! Ff een vraag, kan ik me eisprong al gehad hebben?? 6 mei ontrekkingsbloeding gehad tot 9 mei, maar afgelopen dagen zo'n zeurend gevoel gehad. nu is het weg
Hallo dames ik mag me hier ook melden, gisteren ongesteld geworden. Mijn nod is op 15 juni, 3e kindje en ronde 11.