Even ego: Nog geen smiley/ei gespot. Word altijd beetje onzeker van! Verder lekker dagje gehad. Welkom alle nieuwe meiden! Succes deze ronde!
Ben eindelijk weer bij gelezen! Tjonge jullie kletsen wat af in 2 dagen! Gisteren waren we 5 jaar getrouwd en natuurlijk komt dan vlak van te voren mijn ongesteldheid op gang.. tis ook nooit goed he?
Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wel echt balen van je ongi! En sorry voor het vele kletsen.. Liefs, Loes
roept de grootste kletskous mannetje is thuis en we zijn druk bezig met allemaal kleine dingen in huis dus vandaar dat ik er wat minder ben en dan ook nog dat mooie weer!! heerlijk!
Hahaha, ik moet er eigelijk me beroep van maken! Word ik miss heel rijk Ik ga ook tussendoor wat dingen in huis doen. Straks gezellie shoppen.. dit keer voor manlief, echt waar!
zo te merken heeft iedereen een lekker druk dagje gehad.. hier ook vanmorgen nog wat in huis gerommeld.. vanmiddag mijn opa en oma geholpen met het huishouden, boodschapjes gedaan en nog even langs het tuincentrum geweest en dat alles op de fiets totaal 25 km gefiets vandaag me rug werkt nog wel een beetje tegen maar het is goed vol te houden.. dinsdag kan ik terecht bij de chiropractor.. mijn temperatuur doet trouwens echt heel raar.. gister ineens een dip en vandaag weer zoals de afgelopen dagen op de 36,6.. ik snap er echt niets van! vanavond is kijken of ik vriendlief nog aan de klus kan krijgen haha.. we gaan gewoon door met klussen tot we heel zeker weten dat mijn ei geweest is! hoe was jullie dag? Liefs, Loes
Ik heb heeeeeerlijk geslapen vandaag. Had nachtdienst namelijk, en straks nog een nachtje. Vorige cyclussen tempte ik altijd om 09.00 uur. Nu heb ik dit deze cyclus verplaatst naar 06.00 uur, omdat ik wel eens dagen heb dat ik om 06.00 uur op moet staan. Nou allemaal prima, alleen nu zit ik dus in de nachtdienst, dus ik had mijn wekker om 13.00 uur gezet om te tempen, maarja ineens 36,4 (Rond die temp zat ik altijd als ik om 09.00 uur tempte), maar gisteren had ik nog 35,7. Dus wel een heel groot verschil. Nouja ik heb die temp maar niet mee laten tellen. Maar wel een beetje irritant dat het zo moet. Straks heb ik wel een eisprong gehad ofzo. (ga ik niet echt vanuit hoor). Maarja echt rot die nachtdiensten, misschien toch maar weer om 09.00 uur tempen dan volgende cyclus. Die keren dat ik echt om 06.00 uur op sta is ook maar 4-6 x in de maand. Nouja, zo even lekker eten. Nog even douchen. GTST kijken en nog lekker wat afleveringen Grey's Anatomy kijken denk ik. Vind de laatste tijd op vrijdag en zaterdag weinig leuks op tv.
hier is de dag ook bijna ten einde, straks lekker douchen en op de bank ploffen met laptop en zp, niets bijzonders dus
Hier heel de dag gewerkt daarna een heerlijke warme douche genomen en toen ons manneke opgehaald en bij ons pa en ma gegeten. Nu weer thuis ons kleine man op bed gelegd en een heerlijke rustige avond verders..
wij gaan vanavond weer gezellig met vrienden 'op stap'.. eerst een bakkie en een potje tafelvoetbal bij een vriend van ons en dan daarna even naar onze stamkroeg.. vriendlief moet morgen weer werken dus het zal niet heel laat worden denk ik! liefs, Loes
Noli, geniet van je weekend! wonderful, lekker rustig avondje voor de boeg dus! loes, veel plezier! geniet er van! hier, HGT aan het kijken