hahaha kzie je toch nog!! hahahaha Bekijk bijlage 243838 ik hoop dat je op roze komt en anders zien we je hier vanzelf wel verschijnen!!!
hihi lol evie! hoop je niet te zien hier! wel gezellig maar duim voor roze! @hier, mijzelf van de bank gehesen ik leef weer, lekker liggen janken en het is er allemaal weer uit dus vol goede moed deze nieuwe ronde in
Hoi Meiden Ik meld me nu hier weer bij aan,. Mijn NOD is 5 juni!Als goed is... Helaas vandaag ongesteld geworden..Op naar ronde 7 1e kindje! Kijken hoe we het deze maand gaan aanpakken, jullie nog tips?
Mijn plan van aanpak deze ronde: Ik gebruikte al ovu testjes maar ga nu die van CB kopen met die smileys. Ik hoop hierdoor nog duidelijker m'n ei te vinden....en dan inderdaad klussen tot we er bij neervallen Daarnaast ga ik proberen wat minder te stressen en al die positieve energie naar m'n baarmoeder zenden *zweef*
NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 1. (1) Mloesie (6e ronde, 1e kindje) 2. (5) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Ceilo (pauzestand) 3.(2) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje 4. (4) Moisie (19e ronde, 2e kindje) Emma82 (2e ronde, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) 5.(!) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) 6. (3) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk betrof partiële mola zwangerschap!) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) 7. (1) Bops (2e ronde, 1e kindje) 8. 9. 10. (1) Orchideetje (4e ronde, 2e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Totaal: 18 zwanger, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven ------------------------------------------------------------------------- Loon28 er bij op gezet
Hier net voor dochter bij de HA geweest en gelijk maar gevraagd nu de bloeduitslagen goed waren of ik wel of niet zwanger mocht worden?! Ik moest in principe even de urinetest nog afwachten,maar zoals de HA zei: je hoeft niet te gaan klooien met condooms ofzo,want ik verwacht niets ernstigs! hahaha lieve huisarts heb ik toch.... laat mezelf nog ff op pauze staan tot dat ik de urineuitslagen ook binnen heb!mannetje werkt toch heel veel (vandaag ook 11 uur) dus denk dat dr weinig spannends gebeurd deze dagen!
smile wanneer krijg je de urine uitslagen? mijn manlief werkt ook veel gemiddeld 13 uur per dag maar dat doet hij nu al ruim 15 jaar dus hij weet niet beter
Haha ja 'orchideetje' klussen totdat je erbij neer valt haha! Zo kan je het wel noemen ja, we zullen wel weer zien hoe het gaat. Gebruik de ene maand wel ovu testen de andere maand niet maar vaak weet ik al goed wanneer de piek is dat merk ik erg goed aan het slijm... Maar deze maand maar weer proberen om eens met ovu testen te proberen, kan mijn piek goed zijn op de testen van sensitest of zwanger en kids.. Maar wat is het precieze verschil met de ovu testen van clear blue??
haaj dames, zo het begint al wat drukker te worden hier .. vandaag een drukke dag op het werk gehad dus ga mezelf vanavond lekker verwennen met een warm bad onder het genot van een grote mok chocolademelk die mijn mannetje voor me gaat maken .. best goed bekeken zo toch? haha.. had vandaag de hele dag een beetje last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik.. geen idee wat het kan zijn.. best gek.. ben volgensmij een van de weinige waar de rode duivels al lang en breed vertrokken zijn! laten we hopen ze voorlopig niet meer terug te zien! liefs, Loes
@loon, volgens mij geven die van clear blue een smiley face @loes, geniet van je bad en van je chocomelk @hier, krampen stomme ongi
@'orchideetje: Hier ook erg last van krampen en naar voelen.. Ach het komt vast gauw goed met ons! Ik denk maar zo binnenkort al vakantie en dan huppa haha
goessow!! Bekijk bijlage 243973 ja hier komt er een vanuit een (heel) diep dal,dus het is allemaal nog even wennen met werken en een ritme krijgen enzo,maar t gaat hardstikke goed! dikke duim voor mijn ventje! wanneer ik de uitslag van de u-test krijg weet ik niet,moet t morgen inleveren,moest ff wachten tot mn ongi geheel voorbij was,maar ik houd jullie op de hoogte
ja (helaas) wordt t hier drukker... toch jammer om te zien dat er nog maandelijks zoveel dames rood kleuren! en wat heb jij t goed voor elkaar! kani k niet bij je in bad komen liggen,lust ook wel choco en idd Weg met die rode duivels!!!