NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    Thanks! Whooww wel heel echt nu het ook in beeld staat...

Zie al wel dat het voor heel veel mensen spannend wordt komende maand...ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die er hele dagen mee bezig is...maar het weertje helpt zeker mee om ff met wat anders bezig te zijn.

Voelen jullie allemaal jullie eiersprong??

(tover poeder is altijd welkom!;))

2. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ik voel hem altijd aankomen, voel hem niet springen maar weet wel wanneer hij geweest is ;)

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

Het is mijn eerste ronde dus weet eigenlijk niet echt wat ik moet voelen,:p
    maar sinds gisteren zeurend gevoel, en net stond ik sla te maken begon het te krampen, daarna gaan zitten en toen ik opstond deed het meer zeer..? apart mja wat ik al zei weet niet of dat een eisprong is.:)

4. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    Dat is wel beter! Weet ook niet goed wat ik moet voelen denk ik. Had vandaag wel last van mn buik, heel eventjes maar...en niet heel erg...maar dat had ik 2 dagen geleden ook opeens....

Denk dat ik graag 'iets' wil voelen.. haha ben zooow blij dat ik eindelijk ongesteld ben...pff nooit gedacht dat ik dit oooit zou gaan zeggen; thanks voor de ongie!

5. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    @GwoonAn
    Oh wat spannend he? Dus ook net eerste ronde, ik ook!!

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    ik voelde het nooit eigenlijk - lette niet op of voelde misschien niet. Sinds ik probeer het te voelen voel ik het ook soms meer soms minder, misschien ligt het aan de davitamon mama vitaminen want sinds dien begon het sterker voelen :)
    het is beetje zeurende gevoel af en toe onderbuik - soort ongi kraampjes maar dan heeel erg lichter. Bij mij klopt het allemaal samen met de testen dus hoef ik nooit te testen eigenlijk, maar wil wel blijven testen..

7. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

hier voelt het als prikjes, varierend van sateprikker prikjes tot breinaalden prikjes, samen met wat geborrel en dat het strak staat bij opstaan of bukken alsof er een elastiekje zit wat constant op spanning staat ;)

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Juist haha ! dat had ik toen straks.

9. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hoi allemaal, gaat het nog lekker bij jullie? ik heb het vermoeden een ei gehad te hebben of zeer binnenkort te krijgen want hier en daar spot ik wel wat slijm en voel ik wat krampjes maar dat kan net zo goed door het klussen komen. We nemen dus het zekere voor het onzekere en klussen dus lekker door. Vanavond hebben we vrij hihi, morgen mogen we weer aan de bak na de zumbales.

Vandaag is mijn werkplek verhuisd en kwam ik tegenover iemand te zitten die ook een meisje van Simone's leeftijd heeft. Hij is homo en woont met zijn vriend samen en de moeder van zijn kind is lesbisch en woont een verdieping lager en ze hebben dus een co-ouderschap. Interessante situatie. Zij is nu 40 en wil nog een kind en ze hebben nog embryo's in de vriezer maar hij twijfelt want hij vindt het nu al heel zwaar en zijn vriend wil het ook helemaal niet. Die heeft ook niet veel met kinderen en speelt dus ook niet zo'n hele grote rol in dit geheel volgens mij. Maar zijn dochter kon niet zo goed alleen spelen dus we gaan binnenkort maar eens met zijn allen naar Ballorig, lijkt me best gezellig! Ik heb dus niet zoveel gewerkt vandaag haha alleen maar zitten kleppen :)

Verder ben ik supermoe, komt vast door het weer. Als GTST afgelopen is wacht ik de recordpoging nog even af en dan ga ik maar naar bed denk ik....

10. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik voel mijn eisprong niet.. tenminste niet dat ik weet.. heb even een baal middag/avond.. vriendlief nog niet gezien.. ik moest langer werken en hij is nu naar een vriend toe.. zit ik dan alleen op de bank.. vanmiddag te horen gekregen dat het nog geen week oude kindje van een collega géén overlevingskans heeft door een beschadiging aan de hersenen.. het is nu wachten tot ze overlijdt.. toen ik het hoorde moest ik bijna huilen.. lijkt me echt het ergste wat je kan mee maken..

merk dat het me nu nog meer raakt als eerder! maar het maakt me ook boos op mezelf.. zit ik hier te zeuren omdat ik niet binnen 2 rondes zwanger ben.. er zijn veeeeel ergere dingen!

volgens mijn FF kaartje zit ik al op 12 DPO maar vraag het me af.. heb nog geen testdrang en hoop eigenlijk ook dat dat ze blijft..

blijven jullie allemaal hangen voor de record poging?

liefs,

Loes

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Wauw zeker slecht nieuws, he bah !!
    Nja je mag best teleurgesteld zijn als ongi word toch, dat is echt menselijk.

Ik blijf plakken hier zoals altijd haha. :p
    ( nu helemaal voor het record)

12. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    mmm...sateprikker prikjes tot breinaalden prikjes... haha ben benieuwd!

13. pompeuske

pompeuske Lid

2 apr 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier de eerste keer in de 3 pilvrije maanden dat ik niks van ongemakken heb, ik heb cyclus van iedere keer 27 dagen, de eerste maanden had ik ongikrampen rond eisprong. Nu volgens verschillende calculators ligt mij eitje tussen 19 mei en vandaag 21 mei en moet zeggen heb nog geen ongemakken, hebben om de dag geklust van 16 mei tot gisteren, wil dit nu zeggen dat mijn ei later komt? geen ei heb deze maand? of zijn er nog grieten die naarmate de rondes verlengen minder ongemakken hebben??? Ik hoop dat het misschien toch een roze maand wordt...

14. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt wel eng :p

15. Loezie

Loezie Lid

10 okt 2010
    15
    0
    0
    Ja idd 15 juni, wat gaat dat snel hier! Even 1 dag niet gekeken en er moet weer heel wat bij gelezen worden. Ik moet er nog een beetje inkomen geloof ik:)

16. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    we vergeven het je hoor! haha..

Liefs,

Loes

17. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ik zie Pendels van orchideetje !! :p

aahw wil je ook voor mijn pendelen orchideetje?? :D

18. wonderful

wonderful Niet meer actief

En ikke dan:( haha Ik ben erg brutaal dus ik wring me ff tussen troelaa en orchideetje :D:p

19. wonderful

Alle nieuwe meiden Welkom!!:D

20. wonderful

Hier is de klus periode ook weer aangebroken Hoppaaa!!:p

Deel Deze Pagina