ja, was ook echt wel bagger....begon zelfs een beetje bang te worden dat ik helemaal nooit meer een eiersprong zou krijgen! Maar de HA zei; komt veel vaker voor meid, maak je geen zorgen...(lekker makkelijk praten dus!!) Nee, van de kruitvat...sinds 2 maanden denk ik ongeveer...eerst maar heel soms, vergat is ze heel vaak..aangezien er ook niks gebeurde...
dan was het iemand anders.. we kletsen ook zo veel hahaha.. mijn krampjes zijn weer weg.. wat het nou geweest is.. echt GÉÉN idee!
NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 1. (4) Mloesie (6e ronde, 1e kindje) Kiwii (2e ronde, 1e kindje) Sas87 (3e ronde, 1e kindje) Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje) 2. (6) Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje) Channie 32 (17e ronde, 3e kindje) Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje) Nathalias (8e ronde, 1e kindje) Ceilo (2e ronde, 3e kindje) Nonma (4e ronde, 1e kindje) 3.(4) Mompelientje (13e ronde, 1e kindje) biancs (5e ronde, 1e kindje) Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje) Flavour2 (3e ronde, 1e kindje) 4. (6) Emma82 (2e ronde, 1e kindje) xDanielle (3e ronde, 2e kindje) Pompeuske (3e ronde, 1e kindje) Kwebbel (3e ronde na MK, 2e kindje) Lieve mij (1e ronde, 1e kindje) Troelaa (5e ronde, 3e na mk, 1e kindje) 5.(3) Loon28 (7e ronde, 1e kindje) Gesina (15e ronde, 1e kindje) Elsemieke (2e ronde, 1e kindje) 6. (7) Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk partiële mola zwangerschap!) Loes1990 (3e ronde, 1e kindje) Lieke1979 (1e ronde,3e kindje) GwoonAn (1e ronde, 1e kindje) Yuma (3e ronde, 1e kindje) 2xtantein1week (1e ronde, 1e kindje) Piccolina (4e ronde, 1e kindje) 7. (2) Bops (2e ronde, 1e kindje) MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje) 8. (3) NoLi (6e ronde, 1e kindje) Missiej (12e ronde, 2e kindje, (3mk's) Linnepinna ( 3e ronde, 1e kindje) 9. (2) Wonderful (2e ronde, 2e kindje) Danssie (5e ronde, 1e kindje) 10. (3) Orchideetje (4e ronde, 2e kindje) Chickie (2e ronde na mk, 1e kindje) Elance (3e ronde, 1e kindje) 11. (3) Julie2012 (3e ronde, 1e kindje) deze maand 'pauze' molly27 (13e ronde, 1e kindje) Stopcontact ( 5e ronde, 2e kindje) 12.(1) collo003 (2e ronde na mk, 3e kindje) 13. (1) Meis1987 (7e ronde, 1e kindje) 14.(5) RHR1985 (9e ronde, 1e kindje) Charise (3e ronde, 1e kindje) Sanyi (10e ronde, 1e kindje) Jufaman81 (18e ronde, 1e kindje 1e IUI Cygnet2 (5e ronde, 3e kindje) 15. (1) masami (11e ronde, 3e kindje) 19. (illegaal 1) Maybe 3 (22e ronde, 3e ronde na MK, 3e kindje) Totaal: 52 zwanger, ongesteld, vlindertje, 6 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven Mooie lijst.. dat ie maar heel erg ROZE mag worden!!
Jeetje zeg, ik ben me een partij hitsig! Heb zin om iedere leuke man die langs loopt te bespringen! Hahaha!
Hoi dames, Hoe gaat het met jullie? Hier niet zo, erg misselijk en continu maar steken bij m'n lies en hoofdpijn.
hahahaha.. nu begrijp ik ook waar programma's als I'm Pregnant... and I don't know who the father is... vandaan komen!!!
Hallo stelletje kletskouzen, Moet elke keer een heel stuk lezen. Ben niet zo fit vandaag en moet vannacht nog de hele nacht werken (heb nachtdienst). Heb 3 nachten.... Ik heb zo vaak geschakeld tussen nachtdienst, dagdienst e.d. laatste weken dat ik nu een beetje kapot aan het gaan ben pffff. Heb last van mijn keel en hoofd en gewoon een niet lekker gevoel. Net even paracetamol ingenomen en lig nu een beetje te niksen. Moet eigenlijk nog naar de winkel, maar manlief is om 16.00 uur thuis en dan sleur ik 'm wel even mee. Heb echt geen energie en zin. Maarja we moeten wel wat eten deze week natuurlijk. Ik heb trouwens vanmorgen een ovutest gedaan. Hij is nog net niet helemaal posi, maar hoop echt dat ie wel 1 deze dagen komt en niet pas over een week ofzo.
Kan iemand mij nog even op de lijst zetten @hier, eerste dag ongie en ben er nu al klaar mee. wat kan dat pijn doen zeg.. nu weet ik weer waarom ik al zo vroeg aan de pil zat Inmiddels al weer gestopt met de pil sinds september Over ovu testen, die gebruik ik nog niet.. misschien met de tijd. maar eerst maar eens kijken of het met geluk al lukt..
@Charise Lijkt toch wel echt op 2 steeptjes...lijtk me dan toch dat het goed moet komen 1 deze dagen?! @alle geile vrouwen.. haha ik lag me dood....maar herken mezelf ook hoor... wat is seks toch heeeerlijk! Pff weer is echt heerlijk maar niet als je steeds auto in en auto uit moet, zonder verkoeling...blee heb er nu gewoon hoofdpijn van...morgen hele dag, dus hoop eigenlijk stiekem dat het even wat minder wordt en vanaf vrijdag tot en met maandag weer lekker warm! of ben ik nu heel egoistsch?!
ja je bent wel een egoïst! hahaha.. nee hoor snap je helemaal maar de kindjes vonden het vandaag wel geweldig om met water te spelen vandaag.. liefs, Loes
hahaha wat breng je dat weer subtiel en nee op dit moment vind ik seks niet heeeeerlijk was zweten gisterenavond en mijn litteken van eerste bevalling speelt op nu er om de dag geklust word, is voor een goed doel maar leuk is anders, op dit moment zijn het even 'moetjes'