NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Whhahaha, ik vond dat geile vrouwen ook al zo leuk subtiel :D

Hier is mijn drift weer even gestilt, fijn hoor! Van mij mag mijn ei nu wel komen, er ligt genoeg klaar! Ik verwacht morgen mij ei dus ik hoop dat hij zich aan het schema houdt!

2. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    @Maybe:
    Dit is de eerste ronde dat ik CB testjes gebruik maar bevalt me nog niet zo. Dat ligt niet aan de testjes hoor maar aan het feit dat ik mijn ei nog niet gevonden heb! :$

Testen vanaf dag 6 lijkt mij ook een beetje overdreven. Ik ben op dag 10 begonnen en zit ondertussen op dag 17, met mn goede gedrag haha ;)

Ik voel al wel 2 dagen krampjes en alsof er een ballonnetje op knappen staat. Wat vinden jullie? Tot wanneer moet ik doortesten? En denken jullie dat mijn ei nog gaat komen?

3. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ik denk dat je ei 1 deze dagen wel zal komen nathalias, heb je wel een posi ovu test gehad al?

4. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Ja vorige rondes wel eens 2 streepjes gehad maar deze ronde nog niet...Vind het zo raar! Laat het klussen voor vanavond even wat het is. Ben een beetje moe en word een beetje onzeker over mijn lichaam (of het wel goed functioneerd). Test nog wel een paar daagjes door en ga dan wel weer druk aan het klussen als ik mn ei gespot heb.

5. orchideetje

niet zo onzeker zijn, hij komt vast nog wel, niet de hoop op geven anders loop je hem misschien mis ;)

6. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff.. even ego maar ben het echt helemaal zat.. me lijf voelt niet als mijn eigen lijf en ben niet vooruit te branden.. zo lekker me bed in..

@nathalias niet opgeven.. komt goed!

liefs,

Loes

7. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    Misschien laat hij iets langer op zich wachten aangezien je er nu echt op wacht...onbewust kan je natuurlijk wel veel sturen...dus miss gewoon rustig afwachten, komt echt wel goed! En zoniet....miss een klein beebje?

Zal proberen wat meer op mijn uitspraken letten...tik gewoon lekker weg zonder er teveel overna te denken...ga mn best doen :)

8. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    Dames, zo lekker slapen allemaal....morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen! Soms zijn er van die dagen dat alles lijkt tegen te zitten....maar die dagen gaan vanzelf voorbij, hoe eerder je lekker gaat slapen, hoe eerder je de volgende dag opnieuw kan beginnen...
    Slaaplekker voor iedereen...

9. orchideetje

van mij hoef je niet op je uitspraken te letten hoor ;)

hier ook lekker slapen straks, hopelijk niet al te benauwd boven! morgen weer aan de klus :)

10. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier vanavond een "moetje" tsja is hoe je het bekijkt... 2 dagen niet "geklust" vanwege ongelukje dochterlief... maar inmiddels sta ik bijna op springen heb zoooooo'n zin.. maar VL zit te zeuren dat het warm is... dus compromi gesloten dat het nu ook een vluggertje mag zijn... dan is de druk eraf tot morgen hahahahahahahahahahhaha

11. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Dankjewel meiden. Ik wacht het gewoon nog even af :)

Ga nu lekker slapen, lig hier met alles open en nog warm! We hebben een plat dak pfffff

12. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hey lieve meiden,
    haal me maar van de lijst. :)
    Me vriend is er toch nog niet klaar voor helaas. :(
    ben echt heel erg verdrietig.....
    *Broken heart*
    Wij wachten, nja ik wacht tot me ventje er klaar voor is...:)

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik neem ook even abo

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lievemij: oh wat heb jij lang p je ongi moeten wachten zeg..!!

@2xtante: nou hier aan het wachten tot we eindelijk weer mogen.. duurt me veel te lang hahaha

@nathalias: hoop dat je snel je ei vind meid.. en ik ga dag 10 beginnen met de dipsticks.. en als ik denk dat die positief is (streepjes altijd leuk) dan doe ik een digi ter controle..

@gewoonAn: oh dat is balen meid, ik snap dat je er best verdrietig om bent.. dikke knuff meid en hoopdat hij er snel klaar voor is meid

15. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen allemaal,

GewoonAn: Dat is inderdaad een tegenvaller voor je. Heeft hij opeens zijn mening veranderd? Ik kan me goed voorstellen dat je er erg verdrietig over bent wanneer jij er al helemaal klaar voor bent en er ook voor wilt gaan.Sterkte!

Fijne dag allemaal en geniet van het lekkere weer!

Groetjes!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mag ik bij jullie op het lijstje? 7 juni is NOD 1 ste ronde voor wonder 2 gister inseminatie gehad

17. orchideetje

goedemorgen!

@gwoonan, wat vervelend om te horen zeg, sterkte! en hopelijk tot snel

@ricmar, welkom spannend zeg! (ik kna het lijstje helaas neit doen snap er de ballen niet van maar er zitten er hier een paar die het wel kunnen dus je zal vandaag vast nog wel op de lijst komen)

@hier, heerlijk weertje dus dat word genieten :)

18. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    gewoonAn, snap heel goed dat je verdrietig bent! hoop dat je vriend er ook snel klaar voor is!

hier zijn de krampen weer terug en verwacht de rode duivels.. voordeel is dan dat de etos pillen werken! vanmorgen was mijn temperatuur wel heel erg hoog maar dat zou ook door de temperatuur in de slaapkamer kunnen komen.. 2e helft van de nacht erg slecht geslapen maar vriendlief is aan het snotteren dus wilde niet de airco aan zetten..

vanmiddag lekker op de fiets naar het werk en buiten spelen met de kids!

liefs,

Loes

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@loes: wat vervelend dat je zo slecht geslapen heb.. hier is de slaapkamer de enige kamer in het huis met een aangename temperatuur..

20. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus jij zit nu lekker op de slaapkamer.. haha.. heb de airco weer ingesteld dat die vanavond om 8 uur aan gaat dan is het heerlijk koel als we naar bed gaan.. op het moment is het bij ons in de woonkamer 24 graden.. buiten in de achtertuin al 27 :$ LEKKER!!!

Deel Deze Pagina